Strona 1 z 1
Brak prądu (Stacyjka)
#1
Napisano 15 października 2010 - 18:24
Witam
Nie jeździłem jakieś 2 miesiące skuterem, ponieważ zgubiłem kluczyki. W między czasie grzebałem przy stacyjce chcąc odpalić jakoś kabelkami czytałem gdzieś że tak można, ale po tym jak zdjąłem kostke stacyjki tam od krawata, już dałem sobie spokój. Teraz mam znalazłem kluczyki... Problem w tym że nie nie ma prądu jak przekręce kluczykiem no i kostka wypada tam z tyłu prawdopodobnie było tam jeszcze jakieś metalowe kółeczko które prawdopodobnie zgubiłem albo zapomniałem gdzie dałem... Teraz proszę o pomoc jak to naprawić czy musze kupić nową kostę a może jakoś to zamontuje żeby nie wypadało ?
Nie jeździłem jakieś 2 miesiące skuterem, ponieważ zgubiłem kluczyki. W między czasie grzebałem przy stacyjce chcąc odpalić jakoś kabelkami czytałem gdzieś że tak można, ale po tym jak zdjąłem kostke stacyjki tam od krawata, już dałem sobie spokój. Teraz mam znalazłem kluczyki... Problem w tym że nie nie ma prądu jak przekręce kluczykiem no i kostka wypada tam z tyłu prawdopodobnie było tam jeszcze jakieś metalowe kółeczko które prawdopodobnie zgubiłem albo zapomniałem gdzie dałem... Teraz proszę o pomoc jak to naprawić czy musze kupić nową kostę a może jakoś to zamontuje żeby nie wypadało ?
#2
Napisano 15 października 2010 - 19:47
Weź drut i ciasno go tam załóż żeby kostka się nie cofała i tyle. Też zgubiłem kiedyś to zabezpieczenie. Pamiętaj że kostka pasuje tylko jedną stroną, tam jest takie płaskie wcięcie.
Nie pomagam na PW, ewentualnie odpłatnie na zasadach 15zł za każdą rozpoczętą godzinę pracy. W razie pytań, wystawiam F-VAT i dojeżdżam do klienta :)
PISZ NA FORUM, NIE PW
#4
Napisano 15 października 2010 - 20:04
Próbowałeś ręcznie ustawić kostkę w pozycji 'zapłon'? Wyjmij ją i przestaw maksymalnie w prawo patrząc od przodu.
Nie pomagam na PW, ewentualnie odpłatnie na zasadach 15zł za każdą rozpoczętą godzinę pracy. W razie pytań, wystawiam F-VAT i dojeżdżam do klienta :)
PISZ NA FORUM, NIE PW
#5
Napisano 16 października 2010 - 11:08
Z tego co pamiętam to 2 środkowe piny w kostce musisz złączyć kabelkiem i jeżeli masz kopniak sprawny to możesz jego zapalić ( najlepiej to po prostu sprawdź czy będzie miał iskrę , bo może o miesiącu nie będzie chciał zapalić )
Pozdro
Sebo
Pozdro
Sebo
,,Przykazanie 11 - Myśl !!!! ''
-Gilera Runner 02r. Full sport
-Gilera Runner 04r. Sport
-Aprilia SR Pure-Jet 06 r.
-Peugeot XPS SuperMoto 07r.
-Peugeot Speedfight II 2004 rok
-2x Aprilia SR Factory 2005 rok
-Peugeot XPS Super moto 2008 rok
Niektóre to już przeszłość , ale liczy się pasja !!!!!
BMW 525 192KM Na zime spokojnie styka-Szatan :D
-Gilera Runner 02r. Full sport
-Gilera Runner 04r. Sport
-Aprilia SR Pure-Jet 06 r.
-Peugeot XPS SuperMoto 07r.
-Peugeot Speedfight II 2004 rok
-2x Aprilia SR Factory 2005 rok
-Peugeot XPS Super moto 2008 rok
Niektóre to już przeszłość , ale liczy się pasja !!!!!
BMW 525 192KM Na zime spokojnie styka-Szatan :D
#6
Napisano 16 października 2010 - 15:21
Jest progres. Otóż nie miałem kopnika do tej pory i ta sytuacja zmusiła mnie to zrobienia go w końcu
Zapaliłem normalnie na ON przekręcając kluczykiem, na OF nie pali. Nie wiem co o tym myśleć bo prąd z aku nie dochodzi a aku był nówka. Po zapaleniu tak charakterystycznie mruga jakby akumulator był odpięty, a sprawdzałem z nim wszystko w porządku. Myśle teraz nad zakupem kostki stacyjki nie wiem czy to dobre rozwiązanie ale innego jak narazie nie widze. Co Wy na to ?
Zapaliłem normalnie na ON przekręcając kluczykiem, na OF nie pali. Nie wiem co o tym myśleć bo prąd z aku nie dochodzi a aku był nówka. Po zapaleniu tak charakterystycznie mruga jakby akumulator był odpięty, a sprawdzałem z nim wszystko w porządku. Myśle teraz nad zakupem kostki stacyjki nie wiem czy to dobre rozwiązanie ale innego jak narazie nie widze. Co Wy na to ?
#7
Napisano 16 października 2010 - 19:50
Na pewno wszystko dobrze podpięte masz? Sprawdz dla pewności
Jak coś to mam kostkę stacyjki z Gilery Runner 2003r. PureJet
Jak coś to mam kostkę stacyjki z Gilery Runner 2003r. PureJet
6.10.2008 - Oluś... Kocham :*
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#10
Napisano 11 listopada 2010 - 08:40
A jesteś pewien że aku jest dobre? Czasami po przekręceniu zapłonu wszystko świeci ładnie, odpalisz z rozrusznika, licznik zacznie mrugać, bo aku dało z siebie wszystko i teraz nie ma już mocy. A w czasie pracy silnika się pod ładuje.
- Co wolisz? Awangardę czy surrealizm? - Postmodernizm ... - Artysta? - Nie .. moderator na forum.
Masz problem ze skuterem? Najpierw przeszukaj forum, jeśli nie znajdziesz, załóż nowy temat. Do mnie nawet nie pisz PW bo nie odpowiem - nie mam po prostu czasu zajmować się każdym przypadkiem z osobna. Szanuj mój czas - sam też na pewno chcesz, żeby ktoś szanował Twój.
Masz problem ze skuterem? Najpierw przeszukaj forum, jeśli nie znajdziesz, załóż nowy temat. Do mnie nawet nie pisz PW bo nie odpowiem - nie mam po prostu czasu zajmować się każdym przypadkiem z osobna. Szanuj mój czas - sam też na pewno chcesz, żeby ktoś szanował Twój.
#11
Napisano 11 listopada 2010 - 09:22
Runner1993 , stary, jaka wiejska sygnatura Tak dla potomności, przynajmniej w nowym Runnerze - są 3 kabelki idące do stacyjki, łączymy wszystkie oprócz czarnego (zapomniałem kolorów ) , załącza się zapłon (światła oczywiście, licznik etc. też) i można odpalić. By zgasić ... tu już jest problem Albo zdejmujemy fajkę, co jest utrudnione w nowych Runnerach (no trzeba wyjąć plastik ze schowka), zatykamy wydech o ile mamy szczelny ... no i tyle.Ja odłączałem moduł bo miałem na wierzchu. Rozłączenie tych kabli nic nie da, próbowałem dołożyć do nich czarny, ale tylko spaliłem bezpiecznik
Użytkownik RCrack edytował ten post 11 listopada 2010 - 09:22
Strona 1 z 1