Jakie amortyatory na tył?
#2
Napisano 25 lutego 2009 - 12:14
http://jednoslad.com/czesci.php i wpisz amortyzator :-)
Pozdrawiam
Sebo
-Gilera Runner 02r. Full sport
-Gilera Runner 04r. Sport
-Aprilia SR Pure-Jet 06 r.
-Peugeot XPS SuperMoto 07r.
-Peugeot Speedfight II 2004 rok
-2x Aprilia SR Factory 2005 rok
-Peugeot XPS Super moto 2008 rok
Niektóre to już przeszłość , ale liczy się pasja !!!!!
BMW 525 192KM Na zime spokojnie styka-Szatan :D
#3
Napisano 25 lutego 2009 - 12:57
Sebo_runner napisał:
http://jednoslad.com/czesci.php i wpisz amortyzator :-)
Pozdrawiam
Sebo
a kupiłeś już coś w tej firmie? nie ma ryzyka?.
#4
Napisano 25 lutego 2009 - 14:08
Kolo wysyła za pobraniem wszystkie części , wystarczy ze napiszesz meila do niego jaki produkt chcesz i Ci wysyła ;-) Naprawde polecam
Sebo
-Gilera Runner 02r. Full sport
-Gilera Runner 04r. Sport
-Aprilia SR Pure-Jet 06 r.
-Peugeot XPS SuperMoto 07r.
-Peugeot Speedfight II 2004 rok
-2x Aprilia SR Factory 2005 rok
-Peugeot XPS Super moto 2008 rok
Niektóre to już przeszłość , ale liczy się pasja !!!!!
BMW 525 192KM Na zime spokojnie styka-Szatan :D
#5
Napisano 25 lutego 2009 - 16:33
Możesz kupić taki, jak jest seryjnie, jeśli z twoim jest coś nie tak.
Możesz jednak zaopatrzyć się w jakiś sportowy. Ogólnie jest wiele ciekawych ofert- przynajmniej do 50cc. Napisz w jakim zakresie cenowym szykasz amortyzatora? Ogólnie firmy, które przodują w robieniu amorów do Runnera, to napewno bitubo, Malossi i Doppler.
W nowym Runnerze, zawieszenie jest dość twarde i można się śmiało bawić. W starych modelach trzeba uważać z twardością. Dlaczego? A no dlatego, że seryjnie zawieszenie i z przodu i z tyłu jest stosunkowo miękkie. Jeśli zostawi się z przodu seryjny a z tyłu da maksymalnie twardy, to pokonywanie zakrętów na naszych polskich drogach może się okazac nie lada wyzwaniem :-P
Tym się jednak nie zrażaj, to w 80% przypadków taka zmiana ma tylko pozytywne efekty.
#6
Napisano 25 lutego 2009 - 23:56
Skuter jest w zasadzie zrobiony został tylko problem z licznikiem , nie działa wskaźnik z temp silnika (ani drgnie) i wskaźnik z poziomu paliwa (od razu idzie na maxa i tak się trzyma). Tutaj mi tylko zaproponowali wymianę na nowy licznik, twierdza że czujniki są ok i to na pewno licznik, a oni nie bawią się w naprawę tego. Pozostaje mi albo zbierać już na GP Style albo szukać używki , a na Allegro bida tylko do 50
pozdr
#7
Napisano 26 lutego 2009 - 18:21
W runnerach (chodź nie jestem pewien czy 125 tez) w przypadku temperatury w 80% przypadków jest zepsuty czujnik temperatury- ten w głowicy.
Co do czujnika poziomu paliwa- może pływak się zaciął.
#8
Napisano 26 lutego 2009 - 18:50
pabollo napisał:
W runnerach (chodź nie jestem pewien czy 125 tez) w przypadku temperatury w 80% przypadków jest zepsuty czujnik temperatury- ten w głowicy.
Co do czujnika poziomu paliwa- może pływak się zaciął.
Dzwoniłem teraz do nich, czujnik z paliwa jest na pewno dobry wyciągnęli całość i pomierzyli dokładnie i jest ok, czujnik z temp. jeszcze jutro sprawdzą dokładnie.
pozdr
#9
Napisano 27 lutego 2009 - 23:05
-Gilera Runner 02r. Full sport
-Gilera Runner 04r. Sport
-Aprilia SR Pure-Jet 06 r.
-Peugeot XPS SuperMoto 07r.
-Peugeot Speedfight II 2004 rok
-2x Aprilia SR Factory 2005 rok
-Peugeot XPS Super moto 2008 rok
Niektóre to już przeszłość , ale liczy się pasja !!!!!
BMW 525 192KM Na zime spokojnie styka-Szatan :D
#10
Napisano 02 marca 2009 - 22:01
lukasino napisał:
Jeśli chodzi o latanie dupy to zazwyczaj nie wina samych amortyzatorów ale zużytych silentblocków, na których pracuje silnik w wahaczu centralnym - sprawdź bo może niepotrzebnie wydajesz pieniądze. Silnik powinien minimalnie pracować na boki wychylając się w jedną lub w drugą stronę, jeśli ten ruch jest mocno zauważalny to na bank problem leży w tych tulejach a nie w amortyzatorach.
#11
Napisano 02 marca 2009 - 23:47
Mayk napisał:
lukasino napisał:
Jeśli chodzi o latanie dupy to zazwyczaj nie wina samych amortyzatorów ale zużytych silentblocków, na których pracuje silnik w wahaczu centralnym - sprawdź bo może niepotrzebnie wydajesz pieniądze. Silnik powinien minimalnie pracować na boki wychylając się w jedną lub w drugą stronę, jeśli ten ruch jest mocno zauważalny to na bank problem leży w tych tulejach a nie w amortyzatorach.
Skuter jest już gotowy jutro odbieram , dzisiaj widziałem stare części masakra ... amortyzatory w sprężynie się ledwo zginały w zasadzie jakbym dał 2 słupki stalowe to pewnie bym nie czuł różnicy .
PS. Czy ma ktoś stary licznik z Runnera? potrzebuje tylko wskaźnik temperatury. Niestety nie są sprzedawane osobno.
pozdrawiam