Barton Rebel 4T
#1
Napisano 17 kwietnia 2011 - 10:53
Wiem że to zwykle tutaj 2T ale przedstawię Wam ten problem. Skuter został mi przyprowadzony z podobno problemem szumiących łożysk. Gdy rozebrałem byłem zdziwiony ponieważ łożyska chodziły cichutko. Kręciłem nimi i nie szumiały. Dodam zę wcześniej byl jakiś cylinder 60ccm i wtedy zaczęly się problemy.
Zaniepokoiła mnie korba a dokładniej to łożysko na dole ponieważ gdy kręciłem rękoma to już tłukła się tak że było ja po prostu słychać i to ja obwiniam o wszystkie problemy ale o tym później .
To że regulacja zaworów to inna bajka i nie ma nic wspólnego ponieważ regulowałem.
Dodatkowo jak rozebrałem zobaczyłem taki widok tłoka...
Tłok Barton
Jak myślicicie przeszkadza to w kompresji? Bo wg. mnie nie powinno. Chociaż nie jestem przekonany do tych kopek chinolów że tak lekko się kopie...
Miał tam jakieś problemy z odpalaniem drobne. Ale to da sie zrobić dodatkowo jakiś stożek założony .
Nagrałem filmik nawet z tego trzeszczenia. Trzeszczy obu stronnie od strony wariatora i magneta. Osobiście tylko została ta korba ponieważ już raz ten silnik rozebrałem wyczysciłem i sprawdzałęm i uważam że to korba i nic innego..
Filmik - Barton
Pozdrawiam!
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#2
Napisano 17 kwietnia 2011 - 19:41
#4
Napisano 18 kwietnia 2011 - 14:32
Cylinder na pewno będzie 50ccm. A co sądzicie o tym tloku tez nowy czy zostawić ten?
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#6
Napisano 18 kwietnia 2011 - 21:12
Jutro już będzie rozebrany w mak. Mam nadzieję że zostanie w końcu zrobiony tak jak ma być a nie przez 3 różnych majstrów byle jak i do tego źle wyregulowany na zaworach
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#8
Napisano 01 maja 2011 - 20:30
Świeca była czarna i cała w nagarze także wyczyściłem i zobaczymy jutro. A co do głowicy to jak mają wygladać zastawki bo moje o ile dobrze pamiętam ssąca jest czarna natomiast wydechowa jest taka brązowawa. Świeca czarna. To jak myslicie z tym?
Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz... Podłączyłem akumulator wszystko jest natomiast jak przycisnę pzrycsik rozrusznika to nic nie kręci. Może aku nie jest najsilniejsze ale chyba powinien choćby nawet słabo. Moze być coś z elektryką? Jak masę odpiąłem co jest zakręcona do tej pokrywy co zakrywa zawory to i tak światła były... Co o tym sądzicie?
Ehhh w tych 4T tyle kombinacji... Wolę 2T 100 razy ale coż bierzemy co jest trzeba to ogarnąć
Użytkownik Davidek edytował ten post 01 maja 2011 - 20:31
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#9
Napisano 02 maja 2011 - 13:48
Użytkownik Davidek dnia 01 maja 2011 - 20:30 napisał
świeca była czarna i cała w nagarze także wyczyściłem i zobaczymy jutro. A co do głowicy to jak mają wygladać zastawki bo moje o ile dobrze pamiętam ssąca jest czarna natomiast wydechowa jest taka brązowawa. świeca czarna. To jak myslicie z tym?
Słuchaj, masz bagnet do sprawdzania oleju, a i jeszcze coś, jak źle założyłeś pierścienie to on ci będzie kopcił aż w końcu nie będzie zapalał, pierścienie powinny być tak:
* pierścień kompresyjny (taki bardzo cieniutki)
* Kompresyjno-zbierazjący _taki złoty z ząbkami)
* zbierający ( taki cieniutki z miniząbkami
* i takie 2 zwykłe
świece masz dlatego czarną bo nie zbierał oleju z gładzi tak jak powinien i olej spalał się razem z benzyną.
Co do zastawek to nie powiem ci w tej chwili, bo nie pamiętam, schemat budowy tego silnika pożyczyłem koledze bo pierwszy raz będzie robił 4t.
*Cylinder Stage6 Streetrace 70cc
*Wał Stage6 HPC
*łożyska Stage6 HQ Metal
*Wydech Stage6 Pro Replica
*Zawór Stage6 NBR
*Króciec Stage6 Viton
*Gaźnik Stage6 21mm
*Filtr Stage6 Double Layer Racing White
*Wariator Stage6 Sport Pro
*Sprzęgło Stage6 Sport Pro
*Dzwon Stage6 Wingcooler
*Pasek Stage6 Sport Pro
#10
Napisano 02 maja 2011 - 18:59
Trochę te 4T słabe . Może też daltego że nie ma filtra powietrza a zwykła gąbka. Bo niestety dopiero trzeba kupić. Jak sądzisz dlatego tak się słabo zbiera czy też regulacja zaworów? Chociaż szelinomierz 0.05 wchodził okei i tez na taki regulowałem.
Skuter odpala od 2-4 kopa. Myślę że problem może tkwić świecy gdyż iskra jest trochę nie regularna. Chyba że one tak mają
Trochę się dławi jak dam full ale to pewnie daltego że nie ma filtra, pewnie założy stożek i bęzie większa dysza .
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#11
Napisano 02 maja 2011 - 21:55
świecę możesz zmienić dla pewności i zobaczyć czy będzie poprawa, chociaż wszystkie te chinole 4t mają mizerną moc.Jak zawory nie stukają to nie reguluj ich.
#12
Napisano 02 maja 2011 - 22:05
*Cylinder Stage6 Streetrace 70cc
*Wał Stage6 HPC
*łożyska Stage6 HQ Metal
*Wydech Stage6 Pro Replica
*Zawór Stage6 NBR
*Króciec Stage6 Viton
*Gaźnik Stage6 21mm
*Filtr Stage6 Double Layer Racing White
*Wariator Stage6 Sport Pro
*Sprzęgło Stage6 Sport Pro
*Dzwon Stage6 Wingcooler
*Pasek Stage6 Sport Pro
#13
Napisano 03 maja 2011 - 08:47
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#14
Napisano 03 maja 2011 - 10:48
*Cylinder Stage6 Streetrace 70cc
*Wał Stage6 HPC
*łożyska Stage6 HQ Metal
*Wydech Stage6 Pro Replica
*Zawór Stage6 NBR
*Króciec Stage6 Viton
*Gaźnik Stage6 21mm
*Filtr Stage6 Double Layer Racing White
*Wariator Stage6 Sport Pro
*Sprzęgło Stage6 Sport Pro
*Dzwon Stage6 Wingcooler
*Pasek Stage6 Sport Pro
#16
Napisano 03 maja 2011 - 11:18
*Cylinder Stage6 Streetrace 70cc
*Wał Stage6 HPC
*łożyska Stage6 HQ Metal
*Wydech Stage6 Pro Replica
*Zawór Stage6 NBR
*Króciec Stage6 Viton
*Gaźnik Stage6 21mm
*Filtr Stage6 Double Layer Racing White
*Wariator Stage6 Sport Pro
*Sprzęgło Stage6 Sport Pro
*Dzwon Stage6 Wingcooler
*Pasek Stage6 Sport Pro
#17
Napisano 03 maja 2011 - 20:46
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#18
Napisano 04 maja 2011 - 21:24
Tylko zastanawia mnie dlaczego jak go położę lekko na boku to zaczyna przygasać... Jak sądzicie?
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#19
Napisano 05 maja 2011 - 14:48
Ale wiesz co? Wydaje mi się że one tak mają, krąży mit, że jak palisz gumę na lewym boku to olej nie dochodzi? coś w tym stylu, wiesz? jeśli to prawda to może mieć związek ;D
*Cylinder Stage6 Streetrace 70cc
*Wał Stage6 HPC
*łożyska Stage6 HQ Metal
*Wydech Stage6 Pro Replica
*Zawór Stage6 NBR
*Króciec Stage6 Viton
*Gaźnik Stage6 21mm
*Filtr Stage6 Double Layer Racing White
*Wariator Stage6 Sport Pro
*Sprzęgło Stage6 Sport Pro
*Dzwon Stage6 Wingcooler
*Pasek Stage6 Sport Pro
#20
Napisano 05 maja 2011 - 20:41
Skuter już oddany. I działa jak należy teraz mam coś pokroju Kingwaya Koyota . Nie ma iskry, sprawdzona cewka i to nie to. Sprawdzałem oczywiście na nowej i nic. Myślę że to moduł mógł pójść bo bezpeiczniki raczej całe bo wszystjko działa . A Wy jak uważacie?
P.S
Ile bierzecie zawsze kompletny remont silnika? Bo tak myślę, koledzy z branży to może się pochwalicie ile i za co bierzecie
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----