Forum GILERA.com.pl: KYMCO KB50 problem z obrotami - Forum GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

KYMCO KB50 problem z obrotami Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Damian112 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 14
  • Rejestracja sob, 12 lut 11
  • Motocykl:Kymco KB
  • Rok produkcji:2002
  • Gender:Male

Napisano 14 czerwca 2011 - 20:51

Witam.W moim Kymco jak jadę,zazwyczaj pod górkę(na prostej drodze też się zdarza),gdy przekręcę manetke prawie na maksa zaraz po ruszeniu,gdy dojade do 60km/h to skuter tak jakby spada z obrotów tak do 50,40km/h i pozniej jedzie normalnie do 70km/h.
Czy to moduł mnie tak zwalnia?Niedawno kupiłem ten moduł i to na nim tak mi zwalnia
http://allegro.pl/mo...1647424066.html
pisze że jest odblokowany,ale mysle ze jest na blokadach.
Dodam że na starym(zepsutum już module) skuter mi tak nie zwalniał(spadał z obrotów),lecz jego v-max wynosił ok.65 km/h jak się z bardzo dużej górki bujnął.
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   mamnie Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 551
  • Rejestracja wto, 25 sie 09
  • Motocykl:ice
  • Rok produkcji:2006
  • Gender:Male
  • Location:białystok

Napisano 14 czerwca 2011 - 21:56

to sam sobie odp. jak na starym jest ok a na tym nie to wina modułu spr. może masz dziurawy filtr albo gdzieś bierze lewe powietrze ...

Użytkownik runnerLB edytował ten post 15 czerwca 2011 - 09:43

jeżeli pomogłem naciśnij "pomógł"

ride on the wheel through field ->jazda na kole przez pole
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   Damian112 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 14
  • Rejestracja sob, 12 lut 11
  • Motocykl:Kymco KB
  • Rok produkcji:2002
  • Gender:Male

Napisano 14 czerwca 2011 - 22:17

moze byc jakas inna przyczyna?
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   Damian112 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 14
  • Rejestracja sob, 12 lut 11
  • Motocykl:Kymco KB
  • Rok produkcji:2002
  • Gender:Male

Napisano 22 czerwca 2011 - 17:35

Gaznik wyregulowalem i dalej to samo,no może ma ciut większy v-max o jakies 2km/h ale dalej tak samo,czyli gdy dojadę do 60km/h skuter zwalnia mi do 40,50 km/h,a pozniej znowu do 60 km/h i dalej tak zwalnia,w kółko to samo..Myśle że to na 100% wina złego modułu.Nigdy więcej chińszczyzny!
Znalazłem taki moduł na naraku.pl i na racing-planet.pl




Pomimo tego że kosztuje on 250zł,to chce go kupić,nie mam zamiaru bawić się dalej z modułami.

Będzie on działał na 100%?Na stronie producenta pisze że pasuje,wtyczki ma takie same. Naraku to przecież bardzo dobra i znana firma.Mam rację?
Ma ktoś z was moduł Naraku w swoim skucie?
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   Juru Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 4 566
  • Rejestracja sob, 18 lip 09
  • Motocykl:Auto Toyota Corolla E10
  • Rok produkcji:1995
  • Gender:Male
  • Location:Mazury, Pisz

Napisano 22 czerwca 2011 - 21:30

W Gilerach nie ma sportowych modułów- tutaj cewkomoduły w ogóle nie są blokowane, a to czy będzie działał na 100% tego nikt ci nie powie, nie dowiesz się jak nie założysz :)
Runnerka zmieniła właściciela w dniu 11.06.12r...

Bikepics
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   Damian112 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 14
  • Rejestracja sob, 12 lut 11
  • Motocykl:Kymco KB
  • Rok produkcji:2002
  • Gender:Male

Napisano 22 czerwca 2011 - 21:51

czytaj temat i sie dowiesz jaki mam skut
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   Juru Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 4 566
  • Rejestracja sob, 18 lip 09
  • Motocykl:Auto Toyota Corolla E10
  • Rok produkcji:1995
  • Gender:Male
  • Location:Mazury, Pisz

Napisano 23 czerwca 2011 - 10:06

Chłopie nikt tutaj takiego skutera jak ty nie ma więc nikt ci nic konkretnego nie powie...
Runnerka zmieniła właściciela w dniu 11.06.12r...

Bikepics
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   Runni Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 3 949
  • Rejestracja śro, 01 kwi 09
  • Motocykl:Astra II Bertone MB E220CDI A/T
  • Rok produkcji:2003
  • Gender:Male
  • Location:Konin
  • Interests:Motoryzacja, windsurfing i muzyka.

Napisano 24 czerwca 2011 - 18:19

Naraku to nie jest duża, sprawdzona firma. To firma która wrzuciła mase taniego towaru do tuningu ulubionych maszyn miejskich i wiejskich stritrejserów jak wilgi czy tam boatiany i dlatego jest tak znana.

No i my raczej mamy moduły magneti marelli bez blokad. Ze swoim problemem spróbuj może na mielochu, oni mają większe doświadczenie z innymi markami bo u nas to typowo na piaggio jesteśmy nakierowani.
Dołączona grafika
Nie pomagam na PW, ewentualnie odpłatnie na zasadach 15zł za każdą rozpoczętą godzinę pracy. W razie pytań, wystawiam F-VAT i dojeżdżam do klienta :)

PISZ NA FORUM, NIE PW
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   RCrack Ikona

  • Szef mafii Gilera.com.pl
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 2 666
  • Rejestracja nie, 24 maj 09
  • Motocykl:Rieju RR 50
  • Rok produkcji:2005
  • Gender:Male
  • Location:Warszawa || GRCHW

Napisano 24 czerwca 2011 - 21:17

Nie magnet marelli kuwa, tylko Ducati Energea. Magnet'y to masz regulatory.
Dołączona grafika
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   Runni Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 3 949
  • Rejestracja śro, 01 kwi 09
  • Motocykl:Astra II Bertone MB E220CDI A/T
  • Rok produkcji:2003
  • Gender:Male
  • Location:Konin
  • Interests:Motoryzacja, windsurfing i muzyka.

Napisano 25 czerwca 2011 - 20:02

No dobra, przepraszam, co nie zmienia faktu że nie mamy naraku.
Dołączona grafika
Nie pomagam na PW, ewentualnie odpłatnie na zasadach 15zł za każdą rozpoczętą godzinę pracy. W razie pytań, wystawiam F-VAT i dojeżdżam do klienta :)

PISZ NA FORUM, NIE PW
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych