Forum GILERA.com.pl: stalker parę pytań - Forum GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

stalker parę pytań Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   bartosz0102 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 26
  • Rejestracja czw, 19 mar 09
  • Location:Słupia

Napisano 19 marca 2009 - 19:58

Cześć
Jestem nowy na tym forum, wiec proszę w wyrozumiałość ;p
mam gilere stalker z 2003r, i mam parę pytań z nią związanych;)
1.Co jest przyczyną nie przerywania kierunków.
2.Jaki olej wlać do przekładni i jaki lać do mieszanki?
3. Jaki tłumik sportowy najlepiej kupić
4. Jaki kolor pasuje do tego skutera (na jako go pomalować)???
5. I jak poprawić jej osiągi??
6. Co sądzicie o tym skuterku??
proszę o szybką i rozsądną odpowiedz z góry dzięki za porady .
POZDRO :)
silnik jest bogiem, prędkość nałogiem, turbo podstawą, nitro zabawą ;]
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   yoshi Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 584
  • Rejestracja sob, 08 lis 08
  • Location:Wałbrzych
  • Interests:VT, Kibicowskie życie, Muay Thai

Napisano 19 marca 2009 - 20:39

Cytat

1.Co jest przyczyną nie przerywania kierunków.


coś się zepsuło ;P
pewnie ten cały przerywnik (niewiem jak to sie zwie :))

Cytat

4. Jaki kolor pasuje do tego skutera (na jako go pomalować)???


Kwestia gustu

Cytat

5. I jak poprawić jej osiągi??


Zależy od funduszy
Dołączona grafika
Dołączona grafika
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   Master Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 84
  • Rejestracja pon, 15 gru 08
  • Location:Mogilno

Napisano 19 marca 2009 - 21:00

1. Przerywacz, albo ew. jak masz jakieś inne kierunki np. przy ledach napie*** jak na karuzeli, wtedy montuję się dodatkowy przerywacz, który nawet na dniach ja zamawiałem
2.Do przekładni Motul, do mieszanki biorąc pod uwagę, że silnik w miarę młody jakiś Mobil1 albo Castrol full syntetyk, lub jeżeli przestraszy Cię cena pół syntetyk, nie polecam orlenowskich olejów ( ja używał Mobil1 - Full syntetyk)
3.Polecam Yasuni R, jeżeli nie będziesz w przyszłości zmieniać cylindra, chociaż pewnie na sporcie też da radę.
4.Kwestia gustu, polecam róż :)
5.Poczytaj jakieś artykuły odnoście tuningu, sam wydech poprawi osiągi, zależy ile chcesz wydać kasy
6.kolega ma ten skuter, ładnie idzie na koło, zaje*** przyśpieszenie. Trochę szkoda, że powietrzak i w miarę mały, ale jak się ludzie na Zipki mieszczą to Stalker nie jest problemem.
Ważne, że Gilerka :lol:, krótko mówiąc fajny sprzęt

ot, moje zdanie na ten temat
Dołączona grafika
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   Sebo_runner Ikona

  • Grupa Darczyńca
  • Postów 2 233
  • Rejestracja czw, 18 wrz 08
  • Motocykl:BMW 525 i 192 KM ;]
  • Rok produkcji:brak
  • Gender:Male
  • Location:łomża
  • Interests:Motoryzacja

Napisano 19 marca 2009 - 21:07

bartosz0102 napisał:

1.Co jest przyczyną nie przerywania kierunków.
2.Jaki olej wlać do przekładni i jaki lać do mieszanki?
3. Jaki tłumik sportowy najlepiej kupić
4. Jaki kolor pasuje do tego skutera (na jako go pomalować)???
5. I jak poprawić jej osiągi??
6. Co sądzicie o tym skuterku??


Ad1. Tjw. albo przerywacz albo za duże/małe żarówki

Ad2. Olej przekładniowy , do mieszanki najlepiej taki jak był lany do tej pory ... ( a jak nie to spuść całość tego i zalej jakiegoś castrola czy coś do 2T

Ad3. Zależy do jakiej kwoty , do jakiego skutera itp. :roll:

Ad4. kwestia gust . wymyśl coś oryginalnego :!:

Ad5. Najlepiej poprzez zainwestowanie w wydech

Ad6. Jak mamy sądzić jak go nie widzimy :?: :)

Pozdro
Sebo
,,Przykazanie 11 - Myśl !!!! ''


-Gilera Runner 02r. Full sport
-Gilera Runner 04r. Sport
-Aprilia SR Pure-Jet 06 r.
-Peugeot XPS SuperMoto 07r.
-Peugeot Speedfight II 2004 rok
-2x Aprilia SR Factory 2005 rok
-Peugeot XPS Super moto 2008 rok


Niektóre to już przeszłość , ale liczy się pasja !!!!!

Dołączona grafika

BMW 525 192KM Na zime spokojnie styka-Szatan :D
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   bartosz0102 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 26
  • Rejestracja czw, 19 mar 09
  • Location:Słupia

Napisano 19 marca 2009 - 21:31

jeśli to jest przerywacz to gdzie on jest, a może to jest wina regulatora napięcia bo też tak słyszałem. Jest to mój pierwszy motorek i powiem szczerze że jestem zielony w tych sprawach, kupiłem go na początku wakacji i tak jeździłem, ale przyszedł czas na poprawienie wyglądu i małych usterek;p
silnik jest bogiem, prędkość nałogiem, turbo podstawą, nitro zabawą ;]
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   Master Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 84
  • Rejestracja pon, 15 gru 08
  • Location:Mogilno

Napisano 19 marca 2009 - 23:26

Tak naprawdę sam nie wiem gdzie przerywacz jest :)
ale na dniach będę zakładał, więc albo dołączam się do pytania
albo jak nikt nie napisze a ja to odszukam dam znać ;-)
Dołączona grafika
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   Croco Ikona

  • Grupa Administrator
  • Postów 1 463
  • Rejestracja nie, 01 cze 08
  • Motocykl:Gilera EV'09
  • Rok produkcji:2000
  • Gender:Male
  • Location:Rzeszów

Napisano 20 marca 2009 - 14:40

bartosz0102, a akumulatorek masz naładowany? Ja kupiłem runnera taniej, bo kierunki nie działały, tylko w porę zorientowałem się dlaczego - akumulator był za słaby :mrgreen:. Sprawdzałeś go? Co do malowania to raczej nikt ci tu koloru nie narzuci, to już twoja sprawa jaką maszyną chcesz jeździć.
[SPRZEDAM] Oryginalna tarcza hamulcowa do Gilery Runner, stan bdb+ (nowy model)
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   bartosz0102 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 26
  • Rejestracja czw, 19 mar 09
  • Location:Słupia

Napisano 20 marca 2009 - 17:01

akumulator miałem słaby ale już kupiłem sobie nowy;p
ale nawet na odpalonym silniku i na pełnym gazie nie działały, a wiec to chyba nie jego wina
ale sam juz nie wiem
silnik jest bogiem, prędkość nałogiem, turbo podstawą, nitro zabawą ;]
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   Master Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 84
  • Rejestracja pon, 15 gru 08
  • Location:Mogilno

Napisano 20 marca 2009 - 18:33

to nic nie zmienia, że na odpalonym silniku i gazie.Do kierunków prąd idzie bezpośrednio z akumulatora
Dołączona grafika
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   Croco Ikona

  • Grupa Administrator
  • Postów 1 463
  • Rejestracja nie, 01 cze 08
  • Motocykl:Gilera EV'09
  • Rok produkcji:2000
  • Gender:Male
  • Location:Rzeszów

Napisano 20 marca 2009 - 22:18

bartosz0102, na twoim miejscu co do kierunków zacząłbym od akumulatora właśnie... Na pewno jest naładowany? Wiesz, jak kupujesz żarówki to się zdarzają spalone, po zakupie robiłeś z nim coś czy tylko wstawiłeś?
[SPRZEDAM] Oryginalna tarcza hamulcowa do Gilery Runner, stan bdb+ (nowy model)
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   kamyk Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 2 353
  • Rejestracja nie, 17 sie 08
  • Motocykl:Runner 125 2007 & Octavia I 2004
  • Rok produkcji:2007
  • Gender:Male
  • Location:Mińsk Mazowiecki

Napisano 20 marca 2009 - 22:38

może być jedna żarówka spalona i ci nie działa tak jak powinno lub są wsadzone żarówki o innej mocy niż trzeba ;-)
Dołączona grafikaDołączona grafika
0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   bartosz0102 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 26
  • Rejestracja czw, 19 mar 09
  • Location:Słupia

Napisano 21 marca 2009 - 00:27

a jakie żarówki powinny być w tym skuterku??
silnik jest bogiem, prędkość nałogiem, turbo podstawą, nitro zabawą ;]
0

#13 Użytkownik nie jest zalogowany   bartek555 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 12
  • Rejestracja pon, 23 mar 09
  • Location:Budziwój / Rzeszów

Napisano 27 marca 2009 - 18:47

Witajcie
Także mam problem z kierunkami. Akumulator naładowałem. Może ktoś wie gdzie znajduje się ten przyrywacz kierunkowskazów bo nie mam pojęcia a chcę wymienić ?
0

#14 Użytkownik nie jest zalogowany   Kazek Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 366
  • Rejestracja nie, 01 cze 08
  • Motocykl:Runner 50
  • Rok produkcji:2005
  • Gender:Male
  • Location:POZnań

Napisano 28 marca 2009 - 15:20

jest zintegrowany z regulatorem ładowania, który znajduje się koło stacyjki, zaraz przy zbiorniku płynu chłodniczego
Zaginiony ADMIN ;)
0

#15 Użytkownik nie jest zalogowany   bartosz0102 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 26
  • Rejestracja czw, 19 mar 09
  • Location:Słupia

Napisano 02 kwietnia 2009 - 19:15

a jeśli chodzi o ten olej to do przekładni jaki kupić dokładnie ??
bo pojechałem dziś do sklepu i jak poprosiłem olej do przekładni motul to gościu zaczął zadawać mi pytania jaki i tak dalej ...
silnik jest bogiem, prędkość nałogiem, turbo podstawą, nitro zabawą ;]
0

#16 Użytkownik nie jest zalogowany   Kazek Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 366
  • Rejestracja nie, 01 cze 08
  • Motocykl:Runner 50
  • Rok produkcji:2005
  • Gender:Male
  • Location:POZnań

Napisano 03 kwietnia 2009 - 12:25

każdy olej o gęstości ok 80W90 lub 75W90
Zaginiony ADMIN ;)
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych