Peugeot Speedfight II - kilka spraw
#21
Napisano 27 września 2011 - 08:25
Michoo tylko właśnie czemu z kitami do AC dają tą podkładkę?
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#22
Napisano 27 września 2011 - 12:45
Użytkownik Davidek dnia 27 września 2011 - 08:25 napisał
Mi przychodzi na myśl, że nie chcieli popełnić błędu fabrycznych konstruktorów
Może warto zapytać się na Mielochu ? Oni mogą prędzej wiedzieć coś pewnego w tym temacie .
Mierzyłeś mu kompresję?
Użytkownik LuQ edytował ten post 27 września 2011 - 12:51
#23
Napisano 27 września 2011 - 12:59
Nie pomagam na PW, ewentualnie odpłatnie na zasadach 15zł za każdą rozpoczętą godzinę pracy. W razie pytań, wystawiam F-VAT i dojeżdżam do klienta :)
PISZ NA FORUM, NIE PW
#24
Napisano 27 września 2011 - 14:55
*Cylinder Stage6 Streetrace 70cc
*Wał Stage6 HPC
*łożyska Stage6 HQ Metal
*Wydech Stage6 Pro Replica
*Zawór Stage6 NBR
*Króciec Stage6 Viton
*Gaźnik Stage6 21mm
*Filtr Stage6 Double Layer Racing White
*Wariator Stage6 Sport Pro
*Sprzęgło Stage6 Sport Pro
*Dzwon Stage6 Wingcooler
*Pasek Stage6 Sport Pro
#25
Napisano 27 września 2011 - 15:01
Nie pomagam na PW, ewentualnie odpłatnie na zasadach 15zł za każdą rozpoczętą godzinę pracy. W razie pytań, wystawiam F-VAT i dojeżdżam do klienta :)
PISZ NA FORUM, NIE PW
#28
Napisano 05 listopada 2011 - 21:00
Brak mu czujników stopu... Oby dwu brakuje. Rozwiązałem też sprawę paska, zamieniłem się z kumplem za króciec do Minarelli ( Aerox 100 ). Jakie było moje zdziwienie gdy pasek oryginalny Peugeota znacząco różnił się od tego którego miałem zamontowanego. Zdecydowanie krótszy i wąższy... Także myślę że pasek był przyczyną nie wkręcania na obroty .
No to czas na fotki
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#29
Napisano 05 listopada 2011 - 22:09
Pasek pewnie założony na szybko bo się zerwał i tylko pod sprzedaż aby był i nikt się nie przyczepił.
Nie pomagam na PW, ewentualnie odpłatnie na zasadach 15zł za każdą rozpoczętą godzinę pracy. W razie pytań, wystawiam F-VAT i dojeżdżam do klienta :)
PISZ NA FORUM, NIE PW
#30
Napisano 06 listopada 2011 - 07:24
Co do przebiegu, owszem jest on w 100% autentyczny. Bez kręcenia i kombinowania śrubokrętem. Co nie zmienia faktu że cylinder był zmieniany . Również na 50cc ale za bardzo nie mogę dojść co to za marka... Piszę tylko jakieś PM itp. Jakby symbole Peugeota?
No pasek to mnie strasznie zaskoczył . Bo od razu jak wsiadłem to myślę WTF! Z górki max 30 km/h?? I to nie byle jakiej
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----