Problem z simsonem :)
#1
Napisano 27 listopada 2011 - 22:01
Problem byl od poczatku jak sr zostal kupiony. Przekrecam kierownica w lewo - nizsze obroty, w prawo wyzsze, na prosto inne ... Masakra ... Kupilem nowa linke, taka jaka byc powinna, nasmarowalem i to samo :/ Przekladalem - To samo. Przesmarowalem ( mixolem ) przepustnice - To samo Ktos wie o co tutaj chodzi ? Dodam, ze luz na manetce jest taki jak powinien.
#2
Napisano 27 listopada 2011 - 22:07
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#3
Napisano 27 listopada 2011 - 22:45
Wujek ma kilka simaczy i te na polskich częściach mają różne odpały, a te na niemieckich to zegarki szwajcarskie
Masz problem ze skuterem? Najpierw przeszukaj forum, jeśli nie znajdziesz, załóż nowy temat. Do mnie nawet nie pisz PW bo nie odpowiem - nie mam po prostu czasu zajmować się każdym przypadkiem z osobna. Szanuj mój czas - sam też na pewno chcesz, żeby ktoś szanował Twój.
#5
Napisano 28 listopada 2011 - 19:56
Nie pomagam na PW, ewentualnie odpłatnie na zasadach 15zł za każdą rozpoczętą godzinę pracy. W razie pytań, wystawiam F-VAT i dojeżdżam do klienta :)
PISZ NA FORUM, NIE PW
#11
Napisano 06 grudnia 2011 - 19:10
To już nie jest problem linki gazu tylko innych rzeczy, faktycznie może być zapłon źle ustawiony, łańcuch luźny, biegi źle ustawione, innymi słowy, wszystko.
Nie pomagam na PW, ewentualnie odpłatnie na zasadach 15zł za każdą rozpoczętą godzinę pracy. W razie pytań, wystawiam F-VAT i dojeżdżam do klienta :)
PISZ NA FORUM, NIE PW
#12
Napisano 06 grudnia 2011 - 19:11
No to dzieki, na dniach sprawdze naciag
Edit. Z przodu mam zawieszenie jak poduszka (doslownie ) - Sprezyna do wymiany lub rzadki olej ?
Użytkownik MarekSP edytował ten post 06 grudnia 2011 - 19:13
#13
Napisano 07 grudnia 2011 - 22:14
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#15
Napisano 08 grudnia 2011 - 21:14
#16
Napisano 08 grudnia 2011 - 21:22
Wracając do problemu to tak jak poprzednicy mówili, sprawdź stan napędu tj. stan zębatek, naciąg łańcucha i w ogóle sprawdź czy łańcuch nie jest rozciągnięty.Może po prostu napęd masz zużyty i tyle.
#17
Napisano 08 grudnia 2011 - 21:48
No Juru ma racje, skrzynia ddr bardzo wytrzymala. Nie wiem czemu uparles sie tej skrzyni jak ona jest najmniej prawdopodobna... Nie mam zamiaru rozpolawiac silnika i sprawdzac tryby
Jak bede mial jakies problemy to sie odezwe, jak na razie dzieki Juru
Użytkownik MarekSP edytował ten post 08 grudnia 2011 - 21:50
#19
Napisano 09 grudnia 2011 - 09:19
Nie pomagam na PW, ewentualnie odpłatnie na zasadach 15zł za każdą rozpoczętą godzinę pracy. W razie pytań, wystawiam F-VAT i dojeżdżam do klienta :)
PISZ NA FORUM, NIE PW