To może opisze problem bardziej obrazowo:
Robimy tuning, trzeba rozpołowić silnik, silnik już jest wyjęty, cyilnder zdjęty, złota pokrywa magneta również, samo magneto jest odkręcone, ale trzyma się na 2 kablach. Kable z magnetem (i z gniazdkiem, oraz z rurką płynu) są trzymane na 2 śrubkach do karteru.
I teraz tak... jedna z tych śrubek łatwo się daje, jednak druga jest tak kosmicznie zapieczona, że przy próbach odkręcenia, macham całym silnikiem.
Pytanie jest następujące. Czy bez okręcenia tych dwóch śrubek mogę odkręcić te zespalające 2 kartery (na klub nasadowy) i rozpoławiać? Czy okręcenie i wywalenie magneta z tymi kablami jest konieczne i nie da się tego obejść?
Ps.Mam nadzieję, że w miarę obrazowo to opisałem, jak sprawa się szybko nie rozwikła, dam foto.
[ Dodano: 2008-08-24, 16:51 ]
Dobra, temat do zamknięcia, sprawa rozwiązana.
Strona 1 z 1
Magnetowo-Cewkowe zapytanie
#1
Napisano 22 sierpnia 2008 - 15:58
http://gilera.com.pl...er-xd-vt139.htm <--- Red Hot Runner xD, czyli Projekt mojej kosiarki | Prace trwają...
Strona 1 z 1