- (5 stron)
- « Pierwsza
- ←
- 3
- 4
- 5
Problem ze Stalkerem
#81
Napisano 31 sierpnia 2012 - 17:11
Nowa sprawa, mój setup dellorto 17,5, malossi sport 70 ac, yasuni R, multivar 2000. Czy warto pakować w ten zestaw stożek, czy to przesada, lepiej sportową wkładkę??
Jaką dyszę dać pod ten set przy stożku malossi E5 a jaką przy seryjnym filtrze (jaką na docierke a jaką do normalnej jazdy)??
Jaką dyszę dać pod ten set przy stożku malossi E5 a jaką przy seryjnym filtrze (jaką na docierke a jaką do normalnej jazdy)??
#92
Napisano 02 września 2012 - 17:14
Spróbuj mniejszą dysze i dobrze wyreguluj , zakładam , że na tą chwile masz seryjny filtr i wkładkę . Z tym , że daj trochę mniejszą , żeby cylindra nie zatyrać , zobaczymy jak będzie , ogólnie 80 dysza to ciut za mała na 70 cc, ale wygląda to tak jakby za dużo paliwa dostawał .
#93
Napisano 02 września 2012 - 17:17
Wygląda to tak jakby za dużo paliwa dostawał , spróbuj ciut mniejszą dyszę , choć jak na 70 cc to mogła by być większa niż 80 , ale zobaczymy . Teraz masz na pewno prawidłowo wyregulowany gaźnik ?
Sory za spam , niechcący .
Sory za spam , niechcący .
Użytkownik Tom_WrK edytował ten post 02 września 2012 - 17:18
#97
Napisano 03 września 2012 - 10:16
Więc tak, mam kranik ręczny już od dłuższego czasu więc postanowiłem dzisiaj zaślepić wejście na podciśnienie w gaźniku i spróbować z dyszą 80. Pierwsza sprawa, strasznie ciężko było mi go zapalić, jak już zapalił to przerywa jeszcze gorze i nie da się wyregulować wolnych obrotów, sam jedzie, na śrubkę od mieszanki i od wolnych obrotów nie reaguje.
#98
Napisano 08 maja 2013 - 15:18
Nowy problem albo inaczej powtórka starego. Ostatnio regulowałem mojego stalkera i po skręceniu mam problem z wyregulowaniem wolnych obrotów oraz po puszczeniu manetki podczas jazdy bardzo długo zwalnia, wczesniej dużo szybciej i do tego nie równo chodzi. Na pewno nie jest to wina regulacji bo gaźnika nie ruszałem, a po kręceniu śróbką od mieszanki prawie nic sie nie zmienia. Wykręciłem gaźnik, posprawdzałem króćce, skręciłem i dalej lipa. Podejżewam lewe powietrze (po wkręceniu śrubki od mieszanki prawie gaśnie, spada na max niskie obroty) lecz nie wiem którędy je łapie. Simmeringi wymienione 1300 km temu i wątpie że tak nagle mogły zacząć puszczać powietrze ale jeszcze ich nie sprawdzałem. Podpowiedzcie co jeszcze sprawdzić. Z góry dzięki
- (5 stron)
- « Pierwsza
- ←
- 3
- 4
- 5