Forum GILERA.com.pl: Problem ze Stalkerem - Forum GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

  • (5 stron)
  • +
  • « Pierwsza
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Problem ze Stalkerem Oceń temat: -----

#81 Użytkownik nie jest zalogowany   StalkerNaked Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 490
  • Rejestracja nie, 28 lis 10
  • Motocykl:Gilera Stalker Naked
  • Rok produkcji:2010
  • Gender:Male
  • Location:Prudnik
  • Interests:Skutery, crossy i dziewczyny :D

Napisano 31 sierpnia 2012 - 17:11

Nowa sprawa, mój setup dellorto 17,5, malossi sport 70 ac, yasuni R, multivar 2000. Czy warto pakować w ten zestaw stożek, czy to przesada, lepiej sportową wkładkę??

Jaką dyszę dać pod ten set przy stożku malossi E5 a jaką przy seryjnym filtrze (jaką na docierke a jaką do normalnej jazdy)??
0

#82 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 904
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 31 sierpnia 2012 - 19:42

Musisz się liczyć z tym że będzie pił jak smok przy stożku , co do dyszy to na pewno powyżęj 100 . Powiedział bym Ci dokładnie ale ktoś mi zajumał kryształową kulę :D
Dołączona grafika
0

#83 Użytkownik nie jest zalogowany   StalkerNaked Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 490
  • Rejestracja nie, 28 lis 10
  • Motocykl:Gilera Stalker Naked
  • Rok produkcji:2010
  • Gender:Male
  • Location:Prudnik
  • Interests:Skutery, crossy i dziewczyny :D

Napisano 01 września 2012 - 09:05

Nie chodzi mi o spalanie, tylko o moc, czy będzie duży wzrost mocy jak dam stożek. A dysze chodzi mi tak około jakiego rozmiaru.
0

#84 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 904
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 01 września 2012 - 09:55

Dysza tak 110-120 pod stożek , tak mniej więcej . Wg mnie przyrost mocy względem spalania i dodatkowego elementu do regulacji jest nie proporcjonalny , na polski , uważam , że się nie opłaci w to bawić :D . Ale to już każdego decyzja .
Dołączona grafika
0

#85 Użytkownik nie jest zalogowany   StalkerNaked Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 490
  • Rejestracja nie, 28 lis 10
  • Motocykl:Gilera Stalker Naked
  • Rok produkcji:2010
  • Gender:Male
  • Location:Prudnik
  • Interests:Skutery, crossy i dziewczyny :D

Napisano 01 września 2012 - 11:02

A jaką dać dyszę jak mam seryjny filtr z wkładką malossi pod ten set???
0

#86 Użytkownik nie jest zalogowany   Runni Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 3 949
  • Rejestracja śro, 01 kwi 09
  • Motocykl:Astra II Bertone MB E220CDI A/T
  • Rok produkcji:2003
  • Gender:Male
  • Location:Konin
  • Interests:Motoryzacja, windsurfing i muzyka.

Napisano 01 września 2012 - 15:00

70 gdzieś tak, nie więcej. Nawet na 65 da radę wyregulować.
Dołączona grafika
Nie pomagam na PW, ewentualnie odpłatnie na zasadach 15zł za każdą rozpoczętą godzinę pracy. W razie pytań, wystawiam F-VAT i dojeżdżam do klienta :)

PISZ NA FORUM, NIE PW
0

#87 Użytkownik nie jest zalogowany   StalkerNaked Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 490
  • Rejestracja nie, 28 lis 10
  • Motocykl:Gilera Stalker Naked
  • Rok produkcji:2010
  • Gender:Male
  • Location:Prudnik
  • Interests:Skutery, crossy i dziewczyny :D

Napisano 01 września 2012 - 17:33

Eee, to fajnie. Ja liczyłem że gdzieś będę musiał dać 90. A to prawda że na dotarcie należy dać większą dysze?
0

#88 Użytkownik nie jest zalogowany   Juru Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 4 566
  • Rejestracja sob, 18 lip 09
  • Motocykl:Auto Toyota Corolla E10
  • Rok produkcji:1995
  • Gender:Male
  • Location:Mazury, Pisz

Napisano 01 września 2012 - 19:40

Nieprawda. Oby nie za mała była :)
Runnerka zmieniła właściciela w dniu 11.06.12r...

Bikepics
0

#89 Użytkownik nie jest zalogowany   StalkerNaked Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 490
  • Rejestracja nie, 28 lis 10
  • Motocykl:Gilera Stalker Naked
  • Rok produkcji:2010
  • Gender:Male
  • Location:Prudnik
  • Interests:Skutery, crossy i dziewczyny :D

Napisano 02 września 2012 - 15:20

Dobra, więc dałem dysze 80 na próbę (wkładke mam jeszcze seryjną, niedługo będzie Polini) i jest tak. Na niskich obrotach jak manetkę trzymam tak do połowy przerywa i idzie nie równo, jak manetkę trochę bardziej odkręcę to już normalnie. Co zmienić??
0

#90 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 904
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 02 września 2012 - 15:58

Wyreguluj gaźnik , ale to może po zmianie wkładki ,żeby dwa razy roboty nie robić . Jaki kolor świecy ? ile na niej najechałeś km ?
Dołączona grafika
0

#91 Użytkownik nie jest zalogowany   StalkerNaked Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 490
  • Rejestracja nie, 28 lis 10
  • Motocykl:Gilera Stalker Naked
  • Rok produkcji:2010
  • Gender:Male
  • Location:Prudnik
  • Interests:Skutery, crossy i dziewczyny :D

Napisano 02 września 2012 - 17:00

świeca nówka, ale ja był stożek i dysza 90 to nie przerywało. Dokładnie na świecy zrobione 50 km. A dysze dać mniejszą czy większą jak jest ten problem??
0

#92 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 904
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 02 września 2012 - 17:14

Spróbuj mniejszą dysze i dobrze wyreguluj , zakładam , że na tą chwile masz seryjny filtr i wkładkę . Z tym , że daj trochę mniejszą , żeby cylindra nie zatyrać :P , zobaczymy jak będzie , ogólnie 80 dysza to ciut za mała na 70 cc, ale wygląda to tak jakby za dużo paliwa dostawał .
Dołączona grafika
0

#93 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 904
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 02 września 2012 - 17:17

Wygląda to tak jakby za dużo paliwa dostawał , spróbuj ciut mniejszą dyszę , choć jak na 70 cc to mogła by być większa niż 80 , ale zobaczymy . Teraz masz na pewno prawidłowo wyregulowany gaźnik ?


Sory za spam , niechcący .

Użytkownik Tom_WrK edytował ten post 02 września 2012 - 17:18

Dołączona grafika
0

#94 Użytkownik nie jest zalogowany   StalkerNaked Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 490
  • Rejestracja nie, 28 lis 10
  • Motocykl:Gilera Stalker Naked
  • Rok produkcji:2010
  • Gender:Male
  • Location:Prudnik
  • Interests:Skutery, crossy i dziewczyny :D

Napisano 02 września 2012 - 19:09

Dobra, fail. Dysze mam 76 a nie 80, regulowałem tylko śrubką od mieszanki, ale czy wkręcę czy wykręcę i tak przerywa.

Użytkownik StalkerNaked edytował ten post 02 września 2012 - 19:10

0

#95 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 904
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 02 września 2012 - 19:16

Spróbuj z większą dyszą . Jak wkręcisz srubke na max to gaśnie ?
Dołączona grafika
0

#96 Użytkownik nie jest zalogowany   StalkerNaked Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 490
  • Rejestracja nie, 28 lis 10
  • Motocykl:Gilera Stalker Naked
  • Rok produkcji:2010
  • Gender:Male
  • Location:Prudnik
  • Interests:Skutery, crossy i dziewczyny :D

Napisano 02 września 2012 - 19:21

No nie, czyli chyba lewe powietrze. Simmeringi ok, króćce też.
Jakie są jeszcze przyczyny lewego powietrza???

Użytkownik StalkerNaked edytował ten post 02 września 2012 - 19:55

0

#97 Użytkownik nie jest zalogowany   StalkerNaked Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 490
  • Rejestracja nie, 28 lis 10
  • Motocykl:Gilera Stalker Naked
  • Rok produkcji:2010
  • Gender:Male
  • Location:Prudnik
  • Interests:Skutery, crossy i dziewczyny :D

Napisano 03 września 2012 - 10:16

Więc tak, mam kranik ręczny już od dłuższego czasu więc postanowiłem dzisiaj zaślepić wejście na podciśnienie w gaźniku i spróbować z dyszą 80. Pierwsza sprawa, strasznie ciężko było mi go zapalić, jak już zapalił to przerywa jeszcze gorze i nie da się wyregulować wolnych obrotów, sam jedzie, na śrubkę od mieszanki i od wolnych obrotów nie reaguje.
0

#98 Użytkownik nie jest zalogowany   StalkerNaked Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 490
  • Rejestracja nie, 28 lis 10
  • Motocykl:Gilera Stalker Naked
  • Rok produkcji:2010
  • Gender:Male
  • Location:Prudnik
  • Interests:Skutery, crossy i dziewczyny :D

Napisano 08 maja 2013 - 15:18

Nowy problem albo inaczej powtórka starego. Ostatnio regulowałem mojego stalkera i po skręceniu mam problem z wyregulowaniem wolnych obrotów oraz po puszczeniu manetki podczas jazdy bardzo długo zwalnia, wczesniej dużo szybciej i do tego nie równo chodzi. Na pewno nie jest to wina regulacji bo gaźnika nie ruszałem, a po kręceniu śróbką od mieszanki prawie nic sie nie zmienia. Wykręciłem gaźnik, posprawdzałem króćce, skręciłem i dalej lipa. Podejżewam lewe powietrze (po wkręceniu śrubki od mieszanki prawie gaśnie, spada na max niskie obroty) lecz nie wiem którędy je łapie. Simmeringi wymienione 1300 km temu i wątpie że tak nagle mogły zacząć puszczać powietrze ale jeszcze ich nie sprawdzałem. Podpowiedzcie co jeszcze sprawdzić. Z góry dzięki
0

  • (5 stron)
  • +
  • « Pierwsza
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych