Gilera ice problem
#1
Napisano 12 marca 2012 - 16:07
w serwisie postał tydzień i nic nie zrobili stwierdzili że trzeba tylko kopnąć mocno... no to trudno wraacłem z serwisu (mototrend Tarnowskie góry) skuter jechał jakby nieco wolniej tam gdzie zawsze osiągał 70-75 km/h było +- 65. No ale mówie to trudno niewielka różnica zdarza sie. Jeździłem tak jeszcze troche i skuter stawał się coraz ssłabszy. żeby ruszyć trzeba było się odepchać pogrzebalem pogrzebałem i zrobiłem już można było normalnie ruszać i jeździć tylko ze V-max spadł z 75 do 45 pomyślałem że tłumik jest zapchany zdjąłem okazało się że w środku były jakies blaszki najprawdopodobniej kolektor się rozsypał. No nić kupiłem chiński tłumik firmy newstar (nie miałem kasy ) założyłem go i skuter odrazu zrobił się zrywniejszy ale prędkość bez zmian więc postanowiłem go wyregulować pożądnie przestawiłem raz iglice troche gorzej, jeszcze raz dużo gorzej postanowiłem wrócić na stare ustawienie skuter nie chciał zapalić ;/ podlewałem świece i nic. wyczyszciłem gaźnik ... nic sprawdzam membranki...lekko zużyte (można by je wymienić)wyczysciłem je założyłem wszystko z powrotem kopie kopie kopie kopie ... nic sprawdziłem czy ssanie jest dobre. wszystko ok. to nic podleje świece kopie kopie kopie lekko pyrknął. kopie kopie kopie załapał lekko kopie kopie znowu załapal i tak pare razy aż odpalił. przejechałem się. Jest mniej więcej jak było przed regulacją. (oczywiście po odpaleniu wyregulowałem go ) kompresje sprawdzałem palcem wydaje się ok. Dzisiaj pojechałem nim do szkoly... skończyłęm zajęcia i musiałem kopać z 10-15 razy aż odpalił. Główny problem polega na tym ze do 30 km/h przyśpiesza ładnie i gdy już dojdzie do 30.... Buuuuu trzeba jechać tak 1/4 manetki 1/2 max 3/4 na pełnym gazie nie da się jechać jakby zalewał się.. PLS pomóżcie mi żeby jeździł jak przed wizytą w tym cholernym serwisie
#2
Napisano 12 marca 2012 - 16:15
zdejmij pokrywe przekładni, sprawdź pasek ile ma mm, i nam napisz,
i powiedz w jakim stanie masz dzwon
Runner 2000 jest! :) Obecny Runner- Klik
NIE POMAGAM NA GG ANI PW! OD TEGO JEST FORUM!
#4
Napisano 12 marca 2012 - 19:25
manometr u mechanika sprawdzi Ci, raczej nieodpłatnie, chyba ze trafisz na jakiegos mechanika ze bedziesz musial mu zapłacić
lekkie przebarwienia, to jak mówiłeś ze słabo ruszał to może być przyczyną, a
skuter moze się trzęsie przy starcie?
Runner 2000 jest! :) Obecny Runner- Klik
NIE POMAGAM NA GG ANI PW! OD TEGO JEST FORUM!
#7
Napisano 13 marca 2012 - 18:13
700zł za szlif cylindra? Chyba ich lekko pogrzało, nawet licząc że wyjęcie silnika długo trwa to i tak nie wiem skąd ta cena.
Nie pomagam na PW, ewentualnie odpłatnie na zasadach 15zł za każdą rozpoczętą godzinę pracy. W razie pytań, wystawiam F-VAT i dojeżdżam do klienta :)
PISZ NA FORUM, NIE PW
#8
Napisano 13 marca 2012 - 18:47
podadzą Ci namiary na jakiegos;)
Runner 2000 jest! :) Obecny Runner- Klik
NIE POMAGAM NA GG ANI PW! OD TEGO JEST FORUM!
#9
Napisano 14 marca 2012 - 13:52
#12
Napisano 14 marca 2012 - 16:50
A co do tego cylindra polini to jeśli kupisz nowy w sklepie to raczej normalne że masz na niego rok gwarancji, to jest takie jakby prawo u nas
Nie pomagam na PW, ewentualnie odpłatnie na zasadach 15zł za każdą rozpoczętą godzinę pracy. W razie pytań, wystawiam F-VAT i dojeżdżam do klienta :)
PISZ NA FORUM, NIE PW
#14
Napisano 14 marca 2012 - 17:49
Nie pomagam na PW, ewentualnie odpłatnie na zasadach 15zł za każdą rozpoczętą godzinę pracy. W razie pytań, wystawiam F-VAT i dojeżdżam do klienta :)
PISZ NA FORUM, NIE PW
#15
Napisano 14 marca 2012 - 19:29
#20
Napisano 15 marca 2012 - 17:20
Użytkownik Juru dnia 15 marca 2012 - 17:14 napisał
łożyska mam do wymiany a cylinder raczej polini wyczytałem że wystarczy zmienić na tuningowe łożysko i bedzie można jeździć. Jeśli kupił bym takie łożysko http://sklep.mieloch...c4839c490e2862f mógłbym załozyc np taki cylek http://allegro.pl/cy...2180301123.html ??? i jeszcze pytanko jak bym założył ten cylinder to musze gaźnik zmieniac na 17,5? bo mam orginalny 12 mm czy coś w tym stylu.