Sorry, nie widziałem, że pisałeś. Nic, tak tylko pytam. W zasadzie jeśli chcesz taką trasę robić to szukaj 4T, przyspieszenie słabsze ale mniej spali i nie ma co ukrywać, będzie trwalsze przy długiej pracy z większymi prędkościami obrotowymi.
Runner przyspieszenie
#22
Napisano 11 kwietnia 2012 - 05:10
Użytkownik Runni dnia 10 kwietnia 2012 - 20:36 napisał
W zasadzie jeśli chcesz taką trasę robić to szukaj 4T, przyspieszenie słabsze ale mniej spali i nie ma co ukrywać, będzie trwalsze przy długiej pracy z większymi prędkościami obrotowymi.
+1
Chociaz 2t jakby zrobic porting cylka + spasowanie ,flow ,dac wiekszy gaznik i spawak pod rozwiercony cyl ... Wcale tak drogo by nie wyszlo
#23
Napisano 11 kwietnia 2012 - 10:50
ghost_ może i drogie nie ale raz spalanie, dwa żywotność jakby nie mówić pójdzie w dół
6.10.2008 - Oluś... Kocham :*
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----