Gilera Runner 125 ST Nowa gaśnie
#1
Napisano 05 maja 2012 - 12:15
Kupiłem 2 miesiące temu nową Gilere Runner 125 ST (4T) Kazano po 600 milach przyjechać na pierwszy serwis do tego momentu krecić ja do 6500 obrotow ,krecilem do 7000. Po tygodniu migneła mi lampka od oleju więc sprawdziłem stan na miarce nie pokazało nic,dolałem troszke oleju tak ze lampka zgasła .Raz po odpaleniu nie rozgrzanemu silnikowi dalem na maxa tak ze znow sie zapalila ale potem zgasla dolalem znowu oleju,pojechalem na pierwszy serwis zobaczyli ze jest malo oleju,zrobili serwis,wymienili olej tak że jak sprawdzilem to bylo na na min miarki.
Po miesiacu jazdy okolo 900 milach motorek zgasł mi na krzyzowce,odpalilem pojechalem dalej.Odpala bez zarzutow ,nic sie nie dzieje oprocz- gdy przejade kilkanascie mil slysze ze silnik chodzi rowno ale co jakis czas cos jakby przeskakuje ,jakby nierowne obroty i czasem zgasnie przy tym przeskoku ,ale tylko jak stoje na wlaczonym silniku po przejechaniu kilkunastu mil.
Oczywiscie oddam to do serwisu ale interesuje mnie co to moze byc, robie gilera 60 mil dziennie .
Motorek wykreca z trudnościa do maks 9000 obrotow a predkosc max to 63 mile/h tez z trudem ,gdzie znajomi ze starszymi gilerami wykrecaja lekko ponad 9000 obr i 70 mil/h
Z gory dzieki za pomoc
#2
Napisano 05 maja 2012 - 21:48
Przy takim czymś w silniku 4T bym obstawiał na początek świecę bo może już po rozgrzaniu nie trzymać parametrów, albo rzeczy z okolicy zapłonu, kiedy cewka się zagrzeje to potrafi nie podać któregoś z kolei zapłonu i przerywa albo gaśnie.
Nie pomagam na PW, ewentualnie odpłatnie na zasadach 15zł za każdą rozpoczętą godzinę pracy. W razie pytań, wystawiam F-VAT i dojeżdżam do klienta :)
PISZ NA FORUM, NIE PW
#3
Napisano 11 lipca 2012 - 13:47
Użytkownik piotrs333 dnia 05 maja 2012 - 12:15 napisał
Kupiłem 2 miesiące temu nową Gilere Runner 125 ST (4T) Kazano po 600 milach przyjechać na pierwszy serwis do tego momentu krecić ja do 6500 obrotow ,krecilem do 7000. Po tygodniu migneła mi lampka od oleju więc sprawdziłem stan na miarce nie pokazało nic,dolałem troszke oleju tak ze lampka zgasła .Raz po odpaleniu nie rozgrzanemu silnikowi dalem na maxa tak ze znow sie zapalila ale potem zgasla dolalem znowu oleju,pojechalem na pierwszy serwis zobaczyli ze jest malo oleju,zrobili serwis,wymienili olej tak że jak sprawdzilem to bylo na na min miarki.
Po miesiacu jazdy okolo 900 milach motorek zgasł mi na krzyzowce,odpalilem pojechalem dalej.Odpala bez zarzutow ,nic sie nie dzieje oprocz- gdy przejade kilkanascie mil slysze ze silnik chodzi rowno ale co jakis czas cos jakby przeskakuje ,jakby nierowne obroty i czasem zgasnie przy tym przeskoku ,ale tylko jak stoje na wlaczonym silniku po przejechaniu kilkunastu mil.
Oczywiscie oddam to do serwisu ale interesuje mnie co to moze byc, robie gilera 60 mil dziennie .
Motorek wykreca z trudnościa do maks 9000 obrotow a predkosc max to 63 mile/h tez z trudem ,gdzie znajomi ze starszymi gilerami wykrecaja lekko ponad 9000 obr i 70 mil/h
Z gory dzieki za pomoc
Udalo Ci się coś z tym zrobic? Bo mam ten sam problem. Kupilem nowa gilere z 2011 roku miala przebieg 730 km , teraz ma 2300 i dzieje mi sie to samo co tobie ? Wiesz co jest przyczyna ?
#4
Napisano 11 lipca 2012 - 14:24
Twój Runner był może sprowadzony z Austrii?
Z gory sorki za tak dobitne pytania
Użytkownik Davidek edytował ten post 11 lipca 2012 - 14:28
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#5
Napisano 11 lipca 2012 - 20:11
Użytkownik Davidek dnia 11 lipca 2012 - 14:24 napisał
Twój Runner był może sprowadzony z Austrii?
Z gory sorki za tak dobitne pytania
Tak dokladnie , a co jest? ;] Tylko wtedy kupowal go moj ojciec z wujkiem ...
#6
Napisano 12 lipca 2012 - 12:50
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#9
Napisano 21 lipca 2012 - 13:55
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#13
Napisano 31 sierpnia 2012 - 20:40
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#15
Napisano 06 września 2012 - 20:00
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----