żilbretta By Zygar
#30
Napisano 01 czerwca 2012 - 16:49
Nooo jaak to co umówiłem sie z Rumkiem po ten cylek pojechać i wielki korek był ale znaleźliśmy uliczke do objechania tego wiec postanowlismy na skróty przez parking śmignąć rumek skręca w prawo na parking a tu sruu wielki chrysler przed nami to rumek ''a ch*j pojade po trawniku'' wjechał na chodnik i przez trawnik z pochylony o krawężnikowany w dół a obok stała babka moherowa i paczała co sie dzieje
#33
Napisano 24 lipca 2012 - 21:38
Także taak ,odświeżam po jakims czasie temat i sprawy wyglądają taak
Plastiki się malują sobota/poniedziałek daam wam foty nowo pomalowanych plasticzków teraz póki co sama rama stoi z bakiem i jakimis tam kablami 2 godz męczyłem sie dzisiaj ze zdjęciem magneta bo rozwaiłem gwint na ściągacu po za tym było zassane jakos dziwnie i nie mozna był zdjąć
Więc trzeba było sobie poradzic na chopski rozum,wczesniej kupiłem drugie magneto wiec to bylo praktycznie do zniszczenia wiec ściągacz przyspawałem do magneta raz i pozniej kręce tą sruba i ni czort spawy puściły,drugi raz tak samo,trzeci tez i koledzy wbili mowi dawaj tutaj srubokrętem i śrubokrętem podwazyli jeden sie złamał (śrubokręt nie kolega ) Młotkiem po pukalim i nic.Wiec jeszcze jeden spaw taaaki zee cie kręcę i coo udałoo się
Plastiki się malują sobota/poniedziałek daam wam foty nowo pomalowanych plasticzków teraz póki co sama rama stoi z bakiem i jakimis tam kablami 2 godz męczyłem sie dzisiaj ze zdjęciem magneta bo rozwaiłem gwint na ściągacu po za tym było zassane jakos dziwnie i nie mozna był zdjąć
Więc trzeba było sobie poradzic na chopski rozum,wczesniej kupiłem drugie magneto wiec to bylo praktycznie do zniszczenia wiec ściągacz przyspawałem do magneta raz i pozniej kręce tą sruba i ni czort spawy puściły,drugi raz tak samo,trzeci tez i koledzy wbili mowi dawaj tutaj srubokrętem i śrubokrętem podwazyli jeden sie złamał (śrubokręt nie kolega ) Młotkiem po pukalim i nic.Wiec jeszcze jeden spaw taaaki zee cie kręcę i coo udałoo się
#34
Napisano 25 lipca 2012 - 08:07
Więc kolejna aktualizacja.Wstałem z rana wypilem kawe bo kawa z rana jak śmietana I mowie aaa pójde runnera wyprowadze z garażu lecz spotkała mnie ciekawa niespodzianka mianowicie ;
Także sie troszku zdziwilem co jest grane i zamiast scooter wozić mnie i przewozić mnie z pkt A do B to narazie jak go musze przenosić Dzisiaj moze rozpołowie silnik i założę podgrzane palnikiem uszczelniacze zeby lepiej weszly jak w maslo .Ale jeszcze pozniej znalazłem części
Także wiecie jakbyście tam zobaczyli gdzieś takiego runnera jak ten na fotach to dajcie znać bo nie jestem pewien czy go nikt nie ukradnie zeby sobie pojeździć xD
Także sie troszku zdziwilem co jest grane i zamiast scooter wozić mnie i przewozić mnie z pkt A do B to narazie jak go musze przenosić Dzisiaj moze rozpołowie silnik i założę podgrzane palnikiem uszczelniacze zeby lepiej weszly jak w maslo .Ale jeszcze pozniej znalazłem części
Także wiecie jakbyście tam zobaczyli gdzieś takiego runnera jak ten na fotach to dajcie znać bo nie jestem pewien czy go nikt nie ukradnie zeby sobie pojeździć xD
#35
Napisano 25 lipca 2012 - 10:16
Dobry materiał na stunt
6.10.2008 - Oluś... Kocham :*
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#37
Napisano 25 lipca 2012 - 18:43
Więc tak praca na dzisiaj wygląda taak może najpierw tak:
Uszkodzone zostało:
Kilka kluczy i śrubokrętów
Kupione zostało;
Kilka kluczy i śrubokrętów
Śruby Ampulowe z Podkładkami do Społowienia silnika
Silkon żaro odporny czy coś takiego czerwony (nie daje on mocy dodatkowej)
Co było robione:
Na początku dnia rozpoczęło rozpoławiać karterrów by zmienic wał,łozyska uszczelniacze.
Magneeto zdjęte zostało więc dzisiaj poszła w ruch ''elektrownia'' pod magnetem To poszło w miare szybko odkręcone gorzej było z rozpołowieniem były tam śruby 6 na klucz 8 na których pogięło się sporo kluczy ale jakims cudem dało się rade zdjąć (patenty były niesamowite) i wtedy postanowilem carnąć sie do sklepu ze śrubami i kupic nowe czyli włożone w niego został kolejne 10 zł a śruby wytrzymują do 600 stopi takze powinno wystarczyc
Gdy już to rozpołowilismy to nowy wał który bedzie tam włożony został obwnięty w reklamówkę i schowany do zamrażalnika.Niektórzy pomyślą noo Idiotaa a wcale ze nie tutaj chodzi o rozszerzalność temperaturową i wał został zamrożony a karter został ogrzany palnikiem i dzięki temu nic nie było walone młotem i elegancko wszedł wał
Później drugą strone tą mniejszą karteru papierkiem wodnym oczyszczone i też zostało podgrzane palnikiem elegancko.Z wiązku z czym ze skonczyła mi sie mamoma wiec mam cięcia budżetowe too zrezygnowałem z uszczelek wokół karteru tylko zastosowałem sylikon który spełnia te same funkcje
Pare fot :
Do zdjęc z palnikiem stary wał od ostatnie zdjęcie nowy wał
Następna rzecz co zostało zrobione to wymiana lag przednich oraz od razu pompy hamulcowej przedniej
Odkręcilismy kierownice elegancko lagi wyciągliesmy wianki sie posypwały drugie lagi mielismy nasmarować Towotem lecz nie miałem to po smarowalismy Smarem Grafitowym i siedzą elegancko pompa bez filozofi też poszła także elegancko .Jutro dodam fote z lagami a teraz poki co zdążyłem zrobić bez lag bo pozniej szybko poszło i nie zdążyłem
Tylkoo mam jeden problem i nie wiem czy jest ok .Teraz jak mam ten wał w środku złoże i wgl nalałem oleju do środka do wału tam gdzie jest to wał sie bardzo ciężko kręci i korbowód i wgl czy taak ma być czy to sie ułoży po odpaleniu i wgl? Powiedzcie jak coś wiecie
Pozdrawiam
Uszkodzone zostało:
Kilka kluczy i śrubokrętów
Kupione zostało;
Kilka kluczy i śrubokrętów
Śruby Ampulowe z Podkładkami do Społowienia silnika
Silkon żaro odporny czy coś takiego czerwony (nie daje on mocy dodatkowej)
Co było robione:
Na początku dnia rozpoczęło rozpoławiać karterrów by zmienic wał,łozyska uszczelniacze.
Magneeto zdjęte zostało więc dzisiaj poszła w ruch ''elektrownia'' pod magnetem To poszło w miare szybko odkręcone gorzej było z rozpołowieniem były tam śruby 6 na klucz 8 na których pogięło się sporo kluczy ale jakims cudem dało się rade zdjąć (patenty były niesamowite) i wtedy postanowilem carnąć sie do sklepu ze śrubami i kupic nowe czyli włożone w niego został kolejne 10 zł a śruby wytrzymują do 600 stopi takze powinno wystarczyc
Gdy już to rozpołowilismy to nowy wał który bedzie tam włożony został obwnięty w reklamówkę i schowany do zamrażalnika.Niektórzy pomyślą noo Idiotaa a wcale ze nie tutaj chodzi o rozszerzalność temperaturową i wał został zamrożony a karter został ogrzany palnikiem i dzięki temu nic nie było walone młotem i elegancko wszedł wał
Później drugą strone tą mniejszą karteru papierkiem wodnym oczyszczone i też zostało podgrzane palnikiem elegancko.Z wiązku z czym ze skonczyła mi sie mamoma wiec mam cięcia budżetowe too zrezygnowałem z uszczelek wokół karteru tylko zastosowałem sylikon który spełnia te same funkcje
Pare fot :
Do zdjęc z palnikiem stary wał od ostatnie zdjęcie nowy wał
Następna rzecz co zostało zrobione to wymiana lag przednich oraz od razu pompy hamulcowej przedniej
Odkręcilismy kierownice elegancko lagi wyciągliesmy wianki sie posypwały drugie lagi mielismy nasmarować Towotem lecz nie miałem to po smarowalismy Smarem Grafitowym i siedzą elegancko pompa bez filozofi też poszła także elegancko .Jutro dodam fote z lagami a teraz poki co zdążyłem zrobić bez lag bo pozniej szybko poszło i nie zdążyłem
Tylkoo mam jeden problem i nie wiem czy jest ok .Teraz jak mam ten wał w środku złoże i wgl nalałem oleju do środka do wału tam gdzie jest to wał sie bardzo ciężko kręci i korbowód i wgl czy taak ma być czy to sie ułoży po odpaleniu i wgl? Powiedzcie jak coś wiecie
Pozdrawiam
Użytkownik Zygar_Gilera edytował ten post 25 lipca 2012 - 18:44
#38
Napisano 25 lipca 2012 - 18:58
Ułoży się puknij młotkiem dla odprężenia po dwoch stronach
6.10.2008 - Oluś... Kocham :*
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#40
Napisano 26 lipca 2012 - 18:56
Taakże tego ,dzisiaj dzien mi nie pozwolił naa większe zabawy ze składaniem silnika wiec korzystając z chwili czasu zrobiłem sobie zacisku hamulcowe.
Nie mogłem sie zdecydować czy pomalować na zielono pod kolor scootera czy na czerwono tradycyjnie,lecz wypadło na czerwono.
Dzisiaj dostałem za free od mamy z firmy:
Farbe Zieloną
Farbe Białą
Farbe Czerwoną
Rozpuszczalnik (śmierdzący)
Po przygotowaniu tych rzeczy wziąłem zacisk najpierw papierkiem ściernym go pozniej rozpuszczalnikiem w celu od tłuszczenia z drugim sprawa taka sam lecz było samo odtłuszczanie Jaak zauważycie jeden jest czerwono obsrany a drugi jest zloty .Ponieważ kupując pompe hamulcową przednią dostałem do niej zacisk takze tego jest inny kolor.
Szczerze mówiąc miałem nadzieje naa inny efekt po pomalowaniu ale jeszcze nie wyschłoo wiec sie okaże jutro
Jakieś tam foty teraz :
Nie mogłem sie zdecydować czy pomalować na zielono pod kolor scootera czy na czerwono tradycyjnie,lecz wypadło na czerwono.
Dzisiaj dostałem za free od mamy z firmy:
Farbe Zieloną
Farbe Białą
Farbe Czerwoną
Rozpuszczalnik (śmierdzący)
Po przygotowaniu tych rzeczy wziąłem zacisk najpierw papierkiem ściernym go pozniej rozpuszczalnikiem w celu od tłuszczenia z drugim sprawa taka sam lecz było samo odtłuszczanie Jaak zauważycie jeden jest czerwono obsrany a drugi jest zloty .Ponieważ kupując pompe hamulcową przednią dostałem do niej zacisk takze tego jest inny kolor.
Szczerze mówiąc miałem nadzieje naa inny efekt po pomalowaniu ale jeszcze nie wyschłoo wiec sie okaże jutro
Jakieś tam foty teraz :