Forum GILERA.com.pl: GIlera pali świece - Forum GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

GIlera pali świece Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   wisnia1504 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 807
  • Rejestracja czw, 26 lis 09
  • Motocykl:Runner PJ - Gaźnik
  • Rok produkcji:2006
  • Gender:Male
  • Location:Toruń

Napisano 09 maja 2012 - 20:05

Witam.. Jednoelektrodowe załatwia w jakieś 500 km, dwuelektrody zaś zajmują mu mniej więcej 2 razy tyle. Co może być przyczyną tego? Dodam, że skuter na nowej świecy dopuki jej nie spali chodzi bez problemów.
Dołączona grafika

02.08.2011 - Gilera Runner PureJet... Marzenia się spełniają...

Pure Jet Power
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   xXxKuBeK Ikona

  • Kubek
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 736
  • Rejestracja sob, 19 cze 10
  • Motocykl:Ponownie Runner :)
  • Rok produkcji:2000
  • Gender:Male
  • Location:Radomsko

Napisano 09 maja 2012 - 20:35

moze cewka jest popsuta?
Runner 2001 był,Poprzedni Runner- Klik

Runner 2000 jest! :) Obecny Runner- Klik

NIE POMAGAM NA GG ANI PW! OD TEGO JEST FORUM!
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   wisnia1504 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 807
  • Rejestracja czw, 26 lis 09
  • Motocykl:Runner PJ - Gaźnik
  • Rok produkcji:2006
  • Gender:Male
  • Location:Toruń

Napisano 09 maja 2012 - 20:38

A jak to sprawdzić? Da się jakoś?
Dołączona grafika

02.08.2011 - Gilera Runner PureJet... Marzenia się spełniają...

Pure Jet Power
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   kucia Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 462
  • Rejestracja czw, 04 lis 10
  • Motocykl:Gilera Runner
  • Rok produkcji:2000

Napisano 09 maja 2012 - 21:03

Iskra jaki ma kolor?
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   Runni Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 3 949
  • Rejestracja śro, 01 kwi 09
  • Motocykl:Astra II Bertone MB E220CDI A/T
  • Rok produkcji:2003
  • Gender:Male
  • Location:Konin
  • Interests:Motoryzacja, windsurfing i muzyka.

Napisano 09 maja 2012 - 21:36

Sinokoperkowy.
Ty masz wytryska nie? świece się palą od ubogiej mieszanki bo się po prostu przegrzewają albo od wysokiego napięcia. Pytanie tylko jak sprawdzić w domowych warunkach napięcie iskry.
Dołączona grafika
Nie pomagam na PW, ewentualnie odpłatnie na zasadach 15zł za każdą rozpoczętą godzinę pracy. W razie pytań, wystawiam F-VAT i dojeżdżam do klienta :)

PISZ NA FORUM, NIE PW
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   kucia Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 462
  • Rejestracja czw, 04 lis 10
  • Motocykl:Gilera Runner
  • Rok produkcji:2000

Napisano 09 maja 2012 - 21:48

Runni jeśli chciałeś odpowiedzieć na moje pytanie to u mnie świeca miała czerwoną iskrę nawet nowa ;P . Dlatego mi paliło bo cewko moduł był rozwalony
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   wisnia1504 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 807
  • Rejestracja czw, 26 lis 09
  • Motocykl:Runner PJ - Gaźnik
  • Rok produkcji:2006
  • Gender:Male
  • Location:Toruń

Napisano 09 maja 2012 - 21:51

kucia Różnie, czasem ma fioletowy a czasem taki bardziej żółty.

Runni,Tak wtryska,i właśnie nie wiem jak sprawdzić to napięcie ;/


Jeszcze jak na złość przekręciłem gwint w regulatorze ciśnienia.. Macie jakiś pomysł co z tym zrobić? Bo tam był wkręt nie śruba, i próbowałem inne wkręty ale nie trzymają;/ I to jest plastikowe.

Użytkownik wisnia1504 edytował ten post 09 maja 2012 - 21:54

Dołączona grafika

02.08.2011 - Gilera Runner PureJet... Marzenia się spełniają...

Pure Jet Power
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   MaTiS Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 10
  • Rejestracja pon, 09 maj 11
  • Motocykl:Gilera Runner
  • Rok produkcji:2001

Napisano 10 maja 2012 - 00:31

A moze za silna dwaka oleju z paliwem ?
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   wisnia1504 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 807
  • Rejestracja czw, 26 lis 09
  • Motocykl:Runner PJ - Gaźnik
  • Rok produkcji:2006
  • Gender:Male
  • Location:Toruń

Napisano 10 maja 2012 - 08:39

Wątpie..


Kupiłem teraz dla tesku zamiennik ngk cpr8e - Awina CR9EK jakoś tak. Zobaczymy ile wytrzyma. Kosztowała tylko 7 zł a jest 2elektrodowa :)

Użytkownik wisnia1504 edytował ten post 10 maja 2012 - 08:40

Dołączona grafika

02.08.2011 - Gilera Runner PureJet... Marzenia się spełniają...

Pure Jet Power
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   Juru Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 4 566
  • Rejestracja sob, 18 lip 09
  • Motocykl:Auto Toyota Corolla E10
  • Rok produkcji:1995
  • Gender:Male
  • Location:Mazury, Pisz

Napisano 10 maja 2012 - 08:53

Przyczyna może leżeć w nieoryginalności tych NGK. Teraz są produkowane w Chinach, dorwać taką made in Japan nie jest łatwo, ja właśnie jeżdżę na japońskiej już 3 lata i nic się nie dzieje.
Runnerka zmieniła właściciela w dniu 11.06.12r...

Bikepics
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   0g0r3k Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 347
  • Rejestracja wto, 04 paź 11
  • Motocykl:Suzuki GSX600F & ETZ 250
  • Rok produkcji:2003
  • Gender:Male

Napisano 10 maja 2012 - 16:37

A ja z kolei mam NGK made in France, i nie raz trafiało się jak takie kupowałem że rdzeń był np krzywo wsadzony od nowości. A ostatnio to nawet mi wyleciał redzeń :E
Dołączona grafika
0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   wisnia1504 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 807
  • Rejestracja czw, 26 lis 09
  • Motocykl:Runner PJ - Gaźnik
  • Rok produkcji:2006
  • Gender:Male
  • Location:Toruń

Napisano 10 maja 2012 - 16:46

Na tych co kupuje zawsze jest wygrawerowane MADE IN JAPAN. To chyba nie są chińskie, dziś gdy licznik dzienny pokazał 18 kilometrów od wkręcenia nowej świecy pierwszy raz przerwał. Potem było już coraz gorzej.. Za parę kilometrów nawet nie ruszę na tej świecy... No już siły na ten skuter nie mam nie wiem czy na gaźnik przerabiać czy co?


Dodam żebyśmy się nie zrozumieli, on nie pali świec tak że całkiem tracą iskrę. Przeważnie iskra jest na tej zniszczonej świecy.. Chyba przerabiam na gaźnik , myślicie że to pomoże?

Użytkownik wisnia1504 edytował ten post 10 maja 2012 - 18:21

Dołączona grafika

02.08.2011 - Gilera Runner PureJet... Marzenia się spełniają...

Pure Jet Power
0

#13 Użytkownik nie jest zalogowany   Juru Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 4 566
  • Rejestracja sob, 18 lip 09
  • Motocykl:Auto Toyota Corolla E10
  • Rok produkcji:1995
  • Gender:Male
  • Location:Mazury, Pisz

Napisano 10 maja 2012 - 19:49

Problem ewidetnie leży po stronie zapłonu, lecz nie wiem jak wygląda układ zapłonowy we wtryskowcach. Jest cewkomoduł tak jak w gaźnikowcu? Bo w gaźnikowcu to on byłby tutaj winowajcą.
Runnerka zmieniła właściciela w dniu 11.06.12r...

Bikepics
0

#14 Użytkownik nie jest zalogowany   wisnia1504 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 807
  • Rejestracja czw, 26 lis 09
  • Motocykl:Runner PJ - Gaźnik
  • Rok produkcji:2006
  • Gender:Male
  • Location:Toruń

Napisano 10 maja 2012 - 20:20

W wtryskowcach nie ma cewkomodułu, zamiast jego jest tylko cewka a zapłonem steruje ecu. Teraz tak zauważyłem że po wyczyszczeniu świecy silnik chodzi wręcz idealnie jak jest zimny, powiedzmy do 2 kreski temp. A jak wskoczy mi połowa to już przerywa szczególnie na niskich obrotach. Może to wina złej ciepłoty świecy?
Dołączona grafika

02.08.2011 - Gilera Runner PureJet... Marzenia się spełniają...

Pure Jet Power
0

#15 Użytkownik nie jest zalogowany   Juru Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 4 566
  • Rejestracja sob, 18 lip 09
  • Motocykl:Auto Toyota Corolla E10
  • Rok produkcji:1995
  • Gender:Male
  • Location:Mazury, Pisz

Napisano 10 maja 2012 - 20:34

Jeśli na katalogowej też przerywał to ciepłota raczej nie ma tu znaczenia.
Runnerka zmieniła właściciela w dniu 11.06.12r...

Bikepics
0

#16 Użytkownik nie jest zalogowany   wisnia1504 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 807
  • Rejestracja czw, 26 lis 09
  • Motocykl:Runner PJ - Gaźnik
  • Rok produkcji:2006
  • Gender:Male
  • Location:Toruń

Napisano 10 maja 2012 - 21:11

No tak, eh. Słyszałem że pomaga zastosowanie dużo niższej wartości cieplnej, np zamast 8 czy 9, 6 lub 7. Co o tym myślisz?
Dołączona grafika

02.08.2011 - Gilera Runner PureJet... Marzenia się spełniają...

Pure Jet Power
0

#17 Użytkownik nie jest zalogowany   kamil1711 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 251
  • Rejestracja wto, 08 gru 09
  • Motocykl:Gilera Runner PureJet
  • Rok produkcji:2006
  • Gender:Male
  • Location:łukowo

Napisano 10 maja 2012 - 22:20

A próbowałeś czyścić wtryskiwacz? Mi jak się przypchał po remoncie to zamiast rozpylać lał paliwo na świecę. Przez to świece szybko padały.
0

#18 Użytkownik nie jest zalogowany   Runni Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 3 949
  • Rejestracja śro, 01 kwi 09
  • Motocykl:Astra II Bertone MB E220CDI A/T
  • Rok produkcji:2003
  • Gender:Male
  • Location:Konin
  • Interests:Motoryzacja, windsurfing i muzyka.

Napisano 10 maja 2012 - 22:35

To ma sens jak się tak zastanowić. Tylko czyszczenie wtrysku benzynką i szczotką pomaga na krótko ale możesz spróbować.
Dołączona grafika
Nie pomagam na PW, ewentualnie odpłatnie na zasadach 15zł za każdą rozpoczętą godzinę pracy. W razie pytań, wystawiam F-VAT i dojeżdżam do klienta :)

PISZ NA FORUM, NIE PW
0

#19 Użytkownik nie jest zalogowany   wisnia1504 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 807
  • Rejestracja czw, 26 lis 09
  • Motocykl:Runner PJ - Gaźnik
  • Rok produkcji:2006
  • Gender:Male
  • Location:Toruń

Napisano 11 maja 2012 - 13:08

Dziś ledwo ze szkoły wróciłem.. Wszystko na raz się sypło.. Paliwo ciągnął pompą tylko przechylony na prawo, potem jakoś zaczął ciągnąć normalnie (czemu tak mogło być?) potem spieprzyła się przepustnica na dodatek... I jeszcze jak na złość zgubiłem blachę :D ale znalazłem na szczęście.

Co do czyszczenia wtrysku, czyściłem w zimę.. Nic nie dało, to wlałem jeszcze dodatek czyszczący do benzyny, też nic. Teraz znowu wyczyściłem i nic... Chociaż było tam dużo nagaru..
Dołączona grafika

02.08.2011 - Gilera Runner PureJet... Marzenia się spełniają...

Pure Jet Power
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych