Forum GILERA.com.pl: Pytanie o wał - Forum GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Pytanie o wał czy zmieniac pod S6 streetrace? Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Grzesiek Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 70
  • Rejestracja sob, 12 maj 12
  • Motocykl:runner & BMW e38 740
  • Rok produkcji:1999
  • Gender:Male
  • Location:Berlin

Napisano 13 maja 2012 - 13:58

Czesc.
Jest to moj pierwszy post tutaj, nabylem jakies niecale 2 tyg. temu runnera z 1997r. a ze nie jestem laikiem w te sprawy( jezdzilem od 15 roku zycia na skuterach, wlacznie z tuningiem itp) to zauwazylem ze porownywalnie do mojego poprzedniego speedfighta takze seryjnego, ma nieporownywalnie mniej mocy, tak wiec z racji tego ze mieszkam w Berlinie i tu sa skutery MOFA 25km/h oraz MOPED 50km/h zaczalem sciagac blokady wario, wydech i krociec... ale dalej moc byla nijaka, predkosc o.k 80 ale mocy brakowalo stanowczo. dodalem sobie 1+1 czyli brak reakcji na regulacje skladu mieszanki , zawalony i mokry karter pod wariem i padlo na simmeringi... a ze niebylbym soba...zaczalem rozbierac wszystko, lubie wiedziec czym jezdze. Cylek okazal sie lekko porysowany jeszcze oryginal jak i tlok, paski itp. Sprawa zatrzymala sie na rozplowionych karterach , lozyska maja znaczny luz, szumia i sie zacinaja wiec nie zaluje ze zabralem sie za to.
Zamowilem ze scooterparts .de Lozyska + uszczelniacze, najtanszy nowy cylek to koszt 38euro oczywiscie z tlokiem, zabezpieczeniami itp. brak jedynie glowicy... ale nie mam juz 16 lat tylko lekko 6 wiecej wiec nie bede latal mopedem... zamowilem cylek 70ccm Stage6 Streetrace do zestawu , ze wzgledu na seryjny gaznik 12mm - zastapiony zostaje Dell'orto 17,5mm + wkladka filtra- malossi do calosci mi zabraklo mi napedu wiec juz umowiony jest zakup uzywanego waria od zestawu polini eco kit+ sprzeglo Hebo-nie wiem jakie + dzwon stage6 i pasek polini kevlar.