Forum GILERA.com.pl: Aprilia SR 50 2005r - parę spraw. - Forum GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Aprilia SR 50 2005r - parę spraw. Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Davidek Ikona

  • David
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 4 415
  • Rejestracja pią, 16 paź 09
  • Motocykl:Gilera Runner H2O & R6 '09
  • Rok produkcji:2005
  • Gender:Male
  • Location:Brzesko
  • Interests:Motoryzacja....

Napisano 14 maja 2012 - 20:42

Witajcie !

Jako że wziąłem się za Aprilię bardziej dogłębnie złapałem trochę czasu na pozakładanie części to zrobiłem jej mały przegląd.

Pierwsza sprawa gdy zakładałem jej komin z ciekawości postanowiłem luknąć na tłok. Niestety ni był to miły widok. Tłok porysowany + pierścienie ze sporym "luzem". A więc manometr w łapę i co się okazało. Komprecha tylko albo aż 5 atmosfer - czyli kiepsko. Aprilia na tych częściach co mam ( niektórzy wiedzą ) rozpędza się do max 80 km/h ( realnego ). Dobrze że sprowadzony zza granicy bo w PL gdyby kupiona to przypuszczam że nawet tylko byłby sporym problemem :P .

Gaźnik nie powiem ciężko już na tym wyregulować, a nawet i przerywa podczas jazdy. Wiem niektórzy pomyślą i po co to pisze, ewidentnie świeca. Owszem może i tak ale zastanawia mnie jedno dlaczego w Runnerce dla przykładu ( znany skuterek ), nie ma tego problemu. Otóż przypuszczam że te problemy wiążą się z już za małą kompresją? Ja myślicie? ;)


Druga sprawa zamontowany Laser z dyszą 085 - nie mówię, nawiązując do wcześniejszej sprawy że jest też ona winna, za duża dysza. Ale tylko chyba części tego typu pozwalają jej w miarę rozpędzić się. Start jest mocny nawet bardzo, środek słaby i potem wkręca się na obroty. W średnich partiach prędkości traci dosłownie delikatnie na przyspieszeniu i na obrotach. Wiem że to już czysto teoretyczna sprawa ale skoro pisze post to i o tym napiszę ;). Po wyjście z winkla musi się z 1 - 2 sek. zastanowić i dopiero gna. Moja propozycja na dziś to lżejsze rolki dosłownie delikatnie + twardszy docisk może i Malossi +7% ale coś też nie za wysoko :)


Sorki za lekturę. Pozdrawiam i czekam na Wasze opinie ;)
6.10.2008 - Oluś... Kocham :*
3.10.2011 - Milenka :*


Dołączona grafika

Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Juru Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 4 566
  • Rejestracja sob, 18 lip 09
  • Motocykl:Auto Toyota Corolla E10
  • Rok produkcji:1995
  • Gender:Male
  • Location:Mazury, Pisz

Napisano 14 maja 2012 - 21:48

Davidek, że tak napiszę nie będę nauczał ojca jak dzieci robić ;p
BTW jak chcesz to trzymać dla siebie to zmieniaj cylinder i po sprawie :)
Runnerka zmieniła właściciela w dniu 11.06.12r...

Bikepics
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   Davidek Ikona

  • David
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 4 415
  • Rejestracja pią, 16 paź 09
  • Motocykl:Gilera Runner H2O & R6 '09
  • Rok produkcji:2005
  • Gender:Male
  • Location:Brzesko
  • Interests:Motoryzacja....

Napisano 15 maja 2012 - 09:12

Tak Apencja zostaje na pewno ;) Jeżeli ktoś będzie miał jakąś 70cc to może i łyknę bo nowego Polini Sporta póki co nie chcę kupować dopiero jak łyknę korek, przełożenia i przeciwtalerz to wtedy taki Sporcik lub For Race :).

Mam jeszcze Athenę ale nie chcę mi się tego regulować pod wysokie obroty - bo to dosyć wysoko lubi przykręcić a Laser by blokował na pewno, Arrow nie wspomnę - nic innego jak ZX.

Dlatego iż posiadam cylek z DNA w niezłym stanie bo komprecha 11 bar :) to najprawdopodobniej on siądzie do SR, chyba że znowu stracę czas to brat będzie dojeżdżał tamtą serię co jest aktualnie :P
6.10.2008 - Oluś... Kocham :*
3.10.2011 - Milenka :*


Dołączona grafika

Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   Juru Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 4 566
  • Rejestracja sob, 18 lip 09
  • Motocykl:Auto Toyota Corolla E10
  • Rok produkcji:1995
  • Gender:Male
  • Location:Mazury, Pisz

Napisano 15 maja 2012 - 14:59

Wiesz co, wkładałem kiedyś kumpla Lasera na chwilę do siebie, to kręcił mi zdecydowanie wyżej od Jaśka R'ki także myślę, że na tej twojej Athenie Sport Pro z tym wydechem nie byłoby aż takiej tragedii.
Runnerka zmieniła właściciela w dniu 11.06.12r...

Bikepics
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych