Strona 1 z 1
problem z obrotami
#1
Napisano 22 kwietnia 2009 - 12:22
siemanko, mozecie mi powiedziec czemu tak mam ze : gdy zachodze z rana do garazu odpalam zimnego to skuter nie chce trzymac wolnych obrotow, dopiero gdy przejade sie okolo 500m i skuter sie nagrzeje to wolne obroty sie utrzymuja, u mojego kumpla jest normalnie, zachodzi do garazu odpala na zimnym i trzyma wolne obroty ? wiecie oco moze chodzic ? a mam jeszcze pytanko bo we wczesniejszym temacie nikt mi nie odpowiedzial : czy jak mam z przodu felge 12'' a z tylu 13'' to jest dobrze ? bo patrzylem w serwisowce to byly 2x 12''
#4
Napisano 22 kwietnia 2009 - 16:05
Jezu Borek.
Skąd wiesz, że ma za mało wahy w mieszance? Równie dobrze może mieć za dużo, albo gaźnik może być wyregulowany idealnie. 8-)
Miałem podobnie, tylko u mnie po prostu obroty wahały się cały czas między 1,5 a 2,4 na zimnym. Problem znikł po zastosowaniu świecy irydowej.
Skąd wiesz, że ma za mało wahy w mieszance? Równie dobrze może mieć za dużo, albo gaźnik może być wyregulowany idealnie. 8-)
Miałem podobnie, tylko u mnie po prostu obroty wahały się cały czas między 1,5 a 2,4 na zimnym. Problem znikł po zastosowaniu świecy irydowej.
http://gilera.com.pl...er-xd-vt139.htm <--- Red Hot Runner xD, czyli Projekt mojej kosiarki | Prace trwają...
#8
Napisano 22 kwietnia 2009 - 18:07
jak to ? iskre mam koloru niebieskawo-bialego. a jaki jest symbol irydowej swiecy do 180ccm ?? teraz jezdze na jakiejs z daewoo musso. hehehee
[ Dodano: 2009-04-22, 19:09 ]
dodam ze wkladalem swiece ngk br9es i b9es to wogle nie chcial odpalic na niej :evil:
[ Dodano: 2009-04-22, 19:09 ]
dodam ze wkladalem swiece ngk br9es i b9es to wogle nie chcial odpalic na niej :evil:
#11
Napisano 23 kwietnia 2009 - 20:20
Borek, czytaj uważniej. Nie napisałem, że to świeca... nie napisałem też, że twoja opcja się nie sprawdzi, po prostu jest to jakieś (tylko) prawdopoodbieństwo.
Wiesz Miron. Iryd do seryjnego Runnera to BR9EIX, tylko, że... ty masz 180 2t :-/ Nie wiem jaka tam idzie świeca, ale prawdopodobnie nie taka sama.
Po za tym, jeśli na BR9ES i B9ES nie odpala- na irydzie, który wyżej podałem również nie odpali.
Wniosek jest taki, że trzeba Ci świecy o innej ciepłocie.
Wiesz Miron. Iryd do seryjnego Runnera to BR9EIX, tylko, że... ty masz 180 2t :-/ Nie wiem jaka tam idzie świeca, ale prawdopodobnie nie taka sama.
Po za tym, jeśli na BR9ES i B9ES nie odpala- na irydzie, który wyżej podałem również nie odpali.
Wniosek jest taki, że trzeba Ci świecy o innej ciepłocie.
http://gilera.com.pl...er-xd-vt139.htm <--- Red Hot Runner xD, czyli Projekt mojej kosiarki | Prace trwają...
#13
Napisano 23 kwietnia 2009 - 21:25
No pomysł przedni. Kurcze, tylko jakaś podobna jest chyba do Runnera 50cc...
.... aaaa widzisz nie. Wiadomo, dlaczego nie odpalał na tych nkg. Do Runnera 50cc idą:
Zawartość została ukryta, aby ją zobaczyć zaloguj się!
Jeżeli jeszcze nie masz konta, możesz założyć je za darmo!
.... aaaa widzisz nie. Wiadomo, dlaczego nie odpalał na tych nkg. Do Runnera 50cc idą:
Zawartość została ukryta, aby ją zobaczyć zaloguj się!
Jeżeli jeszcze nie masz konta, możesz założyć je za darmo!
http://gilera.com.pl...er-xd-vt139.htm <--- Red Hot Runner xD, czyli Projekt mojej kosiarki | Prace trwają...
#14
Napisano 23 kwietnia 2009 - 21:27
a wlasnie mam jeszcze pytanko co do spalania, zatankowalem na maxa (12L), zrobilem 130km i juz wskazowka od paliwa jest juz prawie na samym dole. Rezerwa jeszcze sie nie zapalila. Czemu tak jest ze tak duzo pali ? wszystko mam raczej dobrze wyregulowane, gazniczek chodzi jak nalez, filtr wyczyszczony. To nie wiem moze to poprostu to ze zapier_ala sie nim tak + moja waga 110 + jazda po miescie, ale to tez chyba nie wystarczajaca aby palil 12L :shock: :shock:
#15
Napisano 24 kwietnia 2009 - 10:50
Przeniosłem do odpowiedniego działu.
No tak, nawet jak na 2t, i ostrą jazdę, przy twojej dyszy (chyba 85) to za dużo. Te 8l jeszcze jakoś bym przeżył (przy mega katowaniu), ale 12 Oo.
Jeśli z gaźnikiem i filtrem jest wszystko w porządku, to sprawdź jeszcze szczelność króćców, ogólnie szczelność układu od fitra po zawór. Sprawdź stan membranek bardzo możliwe, że w nich jest problem.
Nie wiem już sam co do tej świecy. Strasznie zamotałeś. Kup taką, jaka jest zalecana do tego modelu, najlepiej 2. Nie kombinuj z daewoo i dostosowywaniem innych. Po prostu taką jak trzeba.
No tak, nawet jak na 2t, i ostrą jazdę, przy twojej dyszy (chyba 85) to za dużo. Te 8l jeszcze jakoś bym przeżył (przy mega katowaniu), ale 12 Oo.
Jeśli z gaźnikiem i filtrem jest wszystko w porządku, to sprawdź jeszcze szczelność króćców, ogólnie szczelność układu od fitra po zawór. Sprawdź stan membranek bardzo możliwe, że w nich jest problem.
Nie wiem już sam co do tej świecy. Strasznie zamotałeś. Kup taką, jaka jest zalecana do tego modelu, najlepiej 2. Nie kombinuj z daewoo i dostosowywaniem innych. Po prostu taką jak trzeba.
http://gilera.com.pl...er-xd-vt139.htm <--- Red Hot Runner xD, czyli Projekt mojej kosiarki | Prace trwają...
#16
Napisano 24 kwietnia 2009 - 16:02
ale ten miernik w runnerach jest jakos ostro dziwny :shock: zapalala mi sie rezerwa powoli przy zakretach, a akurat tak sie zlozylo ze maluje plastiki to mialem dostep do baku wolny, postanowilem wyciagnac plywak a tam na oko jeszcze ze 4-5L jest :shock: . czyli moje przypuszczenia sa zludne, bo mam zrobione 140km i jeszcze 4-5L w baku to akurat wychodzi ze 6-7 L pali na 100. w runnerach wskaznik naprawde jest do dupy. a dysza 85 to jest o 5 rozmiarow mniejsza od seryjnej, bo w 180ccm 2T seryjna to 90.
Strona 1 z 1