Forum GILERA.com.pl: problem z obrotami - Forum GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

problem z obrotami Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   miron1507 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 93
  • Rejestracja śro, 21 sty 09
  • Location:Białystok

Napisano 22 kwietnia 2009 - 12:22

siemanko, mozecie mi powiedziec czemu tak mam ze : gdy zachodze z rana do garazu odpalam zimnego to skuter nie chce trzymac wolnych obrotow, dopiero gdy przejade sie okolo 500m i skuter sie nagrzeje to wolne obroty sie utrzymuja, u mojego kumpla jest normalnie, zachodzi do garazu odpala na zimnym i trzyma wolne obroty ? wiecie oco moze chodzic ? a mam jeszcze pytanko bo we wczesniejszym temacie nikt mi nie odpowiedzial : czy jak mam z przodu felge 12'' a z tylu 13'' to jest dobrze ? bo patrzylem w serwisowce to byly 2x 12''
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Borek29 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 779
  • Rejestracja nie, 05 paź 08
  • Location:Mińsk Mazowiecki

Napisano 22 kwietnia 2009 - 13:51

nie wiem jak w tych "większych" runnerach ale zdaję mi się że powinno być 2x 12, a co do wolnych to masz za mało paliwa w mieszance wyreguluj :->
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   miron1507 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 93
  • Rejestracja śro, 21 sty 09
  • Location:Białystok

Napisano 22 kwietnia 2009 - 14:29

probowalem na tysiace sposobow, nadal to samo jest. moze to cos popieprz*ne z ssaniem lub tym takim czujnikiem wkrecanym do gaznika ? co myslicie o tym
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   pabollo Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 1 539
  • Rejestracja sob, 09 sie 08
  • Motocykl:Runner 50 sp
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male
  • Location:Białystok

Napisano 22 kwietnia 2009 - 16:05

Jezu Borek.
Skąd wiesz, że ma za mało wahy w mieszance? Równie dobrze może mieć za dużo, albo gaźnik może być wyregulowany idealnie. 8-)

Miałem podobnie, tylko u mnie po prostu obroty wahały się cały czas między 1,5 a 2,4 na zimnym. Problem znikł po zastosowaniu świecy irydowej.
http://gilera.com.pl...er-xd-vt139.htm <--- Red Hot Runner xD, czyli Projekt mojej kosiarki | Prace trwają...
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   Borek29 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 779
  • Rejestracja nie, 05 paź 08
  • Location:Mińsk Mazowiecki

Napisano 22 kwietnia 2009 - 16:41

pabollo a skąd wiesz że to świeca ja miałem taki sam problem i to było to
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   kamyk Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 2 353
  • Rejestracja nie, 17 sie 08
  • Motocykl:Runner 125 2007 & Octavia I 2004
  • Rok produkcji:2007
  • Gender:Male
  • Location:Mińsk Mazowiecki

Napisano 22 kwietnia 2009 - 16:51

miron1507 napisał:

czy jak mam z przodu felge 12'' a z tylu 13'' to jest dobrze ? bo patrzylem w serwisowce to byly 2x 12''


to jest dobrze, runnery o większych pojemnościach miały z tyłu 13 calowe koło, a z przodu 12 ;-)
Dołączona grafikaDołączona grafika
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   Kazek Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 366
  • Rejestracja nie, 01 cze 08
  • Motocykl:Runner 50
  • Rok produkcji:2005
  • Gender:Male
  • Location:POZnań

Napisano 22 kwietnia 2009 - 17:00

Odkręć świecę i sprawdź po kolorze poprawność ustawienia mieszanki. Jeśli będzie OK to masz zwalone ssanie...
Zaginiony ADMIN ;)
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   miron1507 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 93
  • Rejestracja śro, 21 sty 09
  • Location:Białystok

Napisano 22 kwietnia 2009 - 18:07

jak to ? iskre mam koloru niebieskawo-bialego. a jaki jest symbol irydowej swiecy do 180ccm ?? teraz jezdze na jakiejs z daewoo musso. hehehee

[ Dodano: 2009-04-22, 19:09 ]
dodam ze wkladalem swiece ngk br9es i b9es to wogle nie chcial odpalic na niej :evil:
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   kamyk Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 2 353
  • Rejestracja nie, 17 sie 08
  • Motocykl:Runner 125 2007 & Octavia I 2004
  • Rok produkcji:2007
  • Gender:Male
  • Location:Mińsk Mazowiecki

Napisano 22 kwietnia 2009 - 19:39

kolor , świecy a nie iskry ;-)
Dołączona grafikaDołączona grafika
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   miron1507 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 93
  • Rejestracja śro, 21 sty 09
  • Location:Białystok

Napisano 22 kwietnia 2009 - 21:03

od spodu lekko przysyfiona czarnym osadem, a tak to biala hehehe . moze to temu ze mam swiece od samochodu, pabollo jaki jest symbol tej irydowej swiecy ? to wsadze ja do siebie i zobacze jak to bedzie .
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   pabollo Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 1 539
  • Rejestracja sob, 09 sie 08
  • Motocykl:Runner 50 sp
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male
  • Location:Białystok

Napisano 23 kwietnia 2009 - 20:20

Borek, czytaj uważniej. Nie napisałem, że to świeca... nie napisałem też, że twoja opcja się nie sprawdzi, po prostu jest to jakieś (tylko) prawdopoodbieństwo.

Wiesz Miron. Iryd do seryjnego Runnera to BR9EIX, tylko, że... ty masz 180 2t :-/ Nie wiem jaka tam idzie świeca, ale prawdopodobnie nie taka sama.
Po za tym, jeśli na BR9ES i B9ES nie odpala- na irydzie, który wyżej podałem również nie odpali.
Wniosek jest taki, że trzeba Ci świecy o innej ciepłocie.
http://gilera.com.pl...er-xd-vt139.htm <--- Red Hot Runner xD, czyli Projekt mojej kosiarki | Prace trwają...
0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   miron1507 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 93
  • Rejestracja śro, 21 sty 09
  • Location:Białystok

Napisano 23 kwietnia 2009 - 21:23

Oryginalna do 125-180 2T powinna byc CHAMPION RN2C. Wiec moze sprobowac ja sciagnac i na niej zobaczyc jak jest ? co o tym myslicie ?
0

#13 Użytkownik nie jest zalogowany   pabollo Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 1 539
  • Rejestracja sob, 09 sie 08
  • Motocykl:Runner 50 sp
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male
  • Location:Białystok

Napisano 23 kwietnia 2009 - 21:25

No pomysł przedni. Kurcze, tylko jakaś podobna jest chyba do Runnera 50cc...

.... aaaa widzisz nie. Wiadomo, dlaczego nie odpalał na tych nkg. Do Runnera 50cc idą:

http://gilera.com.pl...er-xd-vt139.htm <--- Red Hot Runner xD, czyli Projekt mojej kosiarki | Prace trwają...
0

#14 Użytkownik nie jest zalogowany   miron1507 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 93
  • Rejestracja śro, 21 sty 09
  • Location:Białystok

Napisano 23 kwietnia 2009 - 21:27

a wlasnie mam jeszcze pytanko co do spalania, zatankowalem na maxa (12L), zrobilem 130km i juz wskazowka od paliwa jest juz prawie na samym dole. Rezerwa jeszcze sie nie zapalila. Czemu tak jest ze tak duzo pali ? wszystko mam raczej dobrze wyregulowane, gazniczek chodzi jak nalez, filtr wyczyszczony. To nie wiem moze to poprostu to ze zapier_ala sie nim tak + moja waga 110 + jazda po miescie, ale to tez chyba nie wystarczajaca aby palil 12L :shock: :shock:
0

#15 Użytkownik nie jest zalogowany   pabollo Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 1 539
  • Rejestracja sob, 09 sie 08
  • Motocykl:Runner 50 sp
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male
  • Location:Białystok

Napisano 24 kwietnia 2009 - 10:50

Przeniosłem do odpowiedniego działu.

No tak, nawet jak na 2t, i ostrą jazdę, przy twojej dyszy (chyba 85) to za dużo. Te 8l jeszcze jakoś bym przeżył (przy mega katowaniu), ale 12 Oo.
Jeśli z gaźnikiem i filtrem jest wszystko w porządku, to sprawdź jeszcze szczelność króćców, ogólnie szczelność układu od fitra po zawór. Sprawdź stan membranek bardzo możliwe, że w nich jest problem.
Nie wiem już sam co do tej świecy. Strasznie zamotałeś. Kup taką, jaka jest zalecana do tego modelu, najlepiej 2. Nie kombinuj z daewoo i dostosowywaniem innych. Po prostu taką jak trzeba.
http://gilera.com.pl...er-xd-vt139.htm <--- Red Hot Runner xD, czyli Projekt mojej kosiarki | Prace trwają...
0

#16 Użytkownik nie jest zalogowany   miron1507 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 93
  • Rejestracja śro, 21 sty 09
  • Location:Białystok

Napisano 24 kwietnia 2009 - 16:02

ale ten miernik w runnerach jest jakos ostro dziwny :shock: zapalala mi sie rezerwa powoli przy zakretach, a akurat tak sie zlozylo ze maluje plastiki to mialem dostep do baku wolny, postanowilem wyciagnac plywak a tam na oko jeszcze ze 4-5L jest :shock: . czyli moje przypuszczenia sa zludne, bo mam zrobione 140km i jeszcze 4-5L w baku to akurat wychodzi ze 6-7 L pali na 100. w runnerach wskaznik naprawde jest do dupy. a dysza 85 to jest o 5 rozmiarow mniejsza od seryjnej, bo w 180ccm 2T seryjna to 90.
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych