Strona 1 z 1
Cylinder 70 polini
#3
Napisano 14 lipca 2012 - 21:04
Dzięki Juru
A co sądzicie o tym ? http://www.forum.mie...ic.php?t=285217
i o tym http://allegro.pl/cy....html?source=oo
I co sądzicie o tym http://www.fotosik.p...e02bb89770.html Ponoć
Polini Sport 70ccm zatarty bez tłoka. Tyle że nie wiem jak to możliwe że koleś chce za niego 70 zł z głowicą ... Podobno korbowód się rozwalił (łożysko) i się zatarł. Jutro ma zrobić więcej zdjęć. Jest po 1 szlifie. Jak mówicie opłaca się to wziąć ? Oceńcie jak stan z zewnątrz i w ogóle czy to Polini bo ja tam się nie znam No i oczywiście czy będzie pasował (koleś mówił że miał w NRG i do gilery wejdzie na pewno )
A co sądzicie o tym ? http://www.forum.mie...ic.php?t=285217
i o tym http://allegro.pl/cy....html?source=oo
I co sądzicie o tym http://www.fotosik.p...e02bb89770.html Ponoć
Polini Sport 70ccm zatarty bez tłoka. Tyle że nie wiem jak to możliwe że koleś chce za niego 70 zł z głowicą ... Podobno korbowód się rozwalił (łożysko) i się zatarł. Jutro ma zrobić więcej zdjęć. Jest po 1 szlifie. Jak mówicie opłaca się to wziąć ? Oceńcie jak stan z zewnątrz i w ogóle czy to Polini bo ja tam się nie znam No i oczywiście czy będzie pasował (koleś mówił że miał w NRG i do gilery wejdzie na pewno )
Użytkownik wojtek999112 edytował ten post 14 lipca 2012 - 22:26
#4
Napisano 14 lipca 2012 - 23:02
Pierwszy link: za 100 zł bym wziął, koleś pisze, że jest przytarty i spadku w mocy nie odczuł, ale kompresja na pewno spadła.Za stówke jakbyś wyhaczył to nawet opłacałoby się.Włożyłbyś na tym przytartym tłoku i zobaczył jakby to śmigało, jak źle to szlif i jedziesz dalej
Drugi link: cylinder do minarelli więc do p/g nie będzie pasował.
No i ostatni jak za cenę 70 zł z głowicą to nawet by się opłacało wziąć na ten szlif, licz się z tym, że tłoki do tych cylków kosztują średnio 130 zł do tego jeszcze doliczyć koszta szlifu, w 300 zł powinieneś się wyrobić ze wszystkim- po tych zabiegach masz prawie nówkę cylek za pół ceny bo nowy Polini Sport 70cc kosztuje ponad 600 zł.
Drugi link: cylinder do minarelli więc do p/g nie będzie pasował.
No i ostatni jak za cenę 70 zł z głowicą to nawet by się opłacało wziąć na ten szlif, licz się z tym, że tłoki do tych cylków kosztują średnio 130 zł do tego jeszcze doliczyć koszta szlifu, w 300 zł powinieneś się wyrobić ze wszystkim- po tych zabiegach masz prawie nówkę cylek za pół ceny bo nowy Polini Sport 70cc kosztuje ponad 600 zł.
#5
Napisano 15 lipca 2012 - 09:10
Właśnie zastanawiam się jeszcze nad tym pierwszym ale coś czuję że spadek mocy musiał jakiś być. I musiał bym go dać do szlifu a co za tym idzie trzeba by było i nowy tłok kupować + szlif czyli drożej by mnie wyniosło niż w tym ostatnim przypadku. Ten gościu daje cenę 70 zł ale razem z przesyłką (czyli sam cylinder z głowicą jakieś 50 zł) W zasadzie nawet jak by to był szajs no to ostatecznie to 70 zł tak bardzo nie boli jak np 200- 300.
Tak tak doliczałem koszty tłoka (150zł) i szlifu coś w granicy 50zł. Nie spieszy mi się z kupnem nowego cylindra. Bo jeśli miał bym wy mieniać to albo w sierpniu albo dopiero w zimę. A że teraz się taka okazja trafiła
A co bym musiał do takiego cylindra jeszcze zmienić ? Pewnie łożyska na wale. Ile to by kosztowało ? i czy musiał bym zmieniać dyszę na większą ? (obecnie gaźnik jest 17,5 z dyszą 65)
Tak tak doliczałem koszty tłoka (150zł) i szlifu coś w granicy 50zł. Nie spieszy mi się z kupnem nowego cylindra. Bo jeśli miał bym wy mieniać to albo w sierpniu albo dopiero w zimę. A że teraz się taka okazja trafiła
A co bym musiał do takiego cylindra jeszcze zmienić ? Pewnie łożyska na wale. Ile to by kosztowało ? i czy musiał bym zmieniać dyszę na większą ? (obecnie gaźnik jest 17,5 z dyszą 65)
Użytkownik wojtek999112 edytował ten post 15 lipca 2012 - 09:33
#10
Napisano 15 lipca 2012 - 12:35
Wzrosnąć by na pewno ile to zależy jak dobrze ustawisz gaźnik
6.10.2008 - Oluś... Kocham :*
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
Strona 1 z 1