Forum GILERA.com.pl: Gilera GSM - Forum GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Temat jest zamknięty

Gilera GSM Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Cortez Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 7
  • Rejestracja pią, 20 lip 12
  • Motocykl:Gilera GSM
  • Rok produkcji:2003

Napisano 20 lipca 2012 - 11:53

Witam.
Posiadam motor Gilera GSM 70cc. I mam taki problem, rozpędzam się do 80km/h zaczyna On zwalniać do 50-60km/h i znowu mogę się rozpędzić tylko do 80km/h. Jak miał ktoś już taki problem, albo wie dlaczego tak się dzieje prosiłbym o pomoc;)
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Hubinho_7 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 21
  • Rejestracja sob, 27 lis 10
  • Motocykl:Gilera Runner Sp 50
  • Rok produkcji:2009

Napisano 20 lipca 2012 - 12:03

podstawowe sprawy:moze lapac lewe powietrze,regulacja gaznika,lub za mala dysza
jak to nie to sprawdzilbym czy tlok nie puchnie zeby nie bylo tak ze w koncu dziure zrobisz ;)
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   Cortez Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 7
  • Rejestracja pią, 20 lip 12
  • Motocykl:Gilera GSM
  • Rok produkcji:2003

Napisano 20 lipca 2012 - 13:11

Za mała dysza napewno nie, ponieważ wcześniej normalnie się rozpędzał do 90-100. I w gaźniku też nic nie kręciłem. A lewe powietrze przez co może łapać?
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   Hubinho_7 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 21
  • Rejestracja sob, 27 lis 10
  • Motocykl:Gilera Runner Sp 50
  • Rok produkcji:2009

Napisano 20 lipca 2012 - 13:18

Sprawdz w jakim stanie masz króciec gume łaczącą filtr z gaznikiem i czy dobrze masz skrecony filtr
a gaznik mogl sie zapchac,czasem sam sie tez rozleguluje bywa i tak
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 904
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 20 lipca 2012 - 14:03

Jest jakaś różnica na zimnym a ciepłym silniku ? czy zawsze to samo ?
Dołączona grafika
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   Cortez Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 7
  • Rejestracja pią, 20 lip 12
  • Motocykl:Gilera GSM
  • Rok produkcji:2003

Napisano 20 lipca 2012 - 14:19

Powiem Ci tak, że na zimnym silniku nigdy mu nie wciskam na maxa wiec nie wiem. A tą gume z zewnątrz mam taką poszarpaną. A może być takie coś, że motor nie dostaje większej dawki paliwa?
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   Baranek Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 20
  • Rejestracja wto, 24 lip 12
  • Motocykl:Gilera SMT
  • Rok produkcji:brak

Napisano 25 lipca 2012 - 18:37

Miałem taki sam problem z Gilerka SMT rozpędzała się do 10-20 km/h a potem dusiła się i gasła. Okazało się ze opaska dociskająca kruciec do gaźnika przecięła go i łapał lewe powietrze. Proponował bym Ci wymienić kruciec gaźnik - cylinder i powinno być dobrze, a jeśli to nie pomaga to proponował bym sprawdzić czy Ci się nie blokuje pływak w gaźniku a najlepiej to go całego przeczyć.
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 904
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 25 lipca 2012 - 19:15

Wyświetl postUżytkownik Cortez dnia 20 lipca 2012 - 14:19 napisał

Powiem Ci tak, że na zimnym silniku nigdy mu nie wciskam na maxa wiec nie wiem. A tą gume z zewnątrz mam taką poszarpaną. A może być takie coś, że motor nie dostaje większej dawki paliwa?

Jeśli jest w takim stanie , to znaczy , że jest zużyta i pewnie gdzieś łapie lewe powietrze , sprawdź czy nie jest dziurawa i czy dobrze przylega , najlepiej wymień bo to grosiki kosztuje . Sprawdź zarówno tą filtr-gaźnik oraz gaźnik-zawór membranowy .
Dołączona grafika
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   Cortez Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 7
  • Rejestracja pią, 20 lip 12
  • Motocykl:Gilera GSM
  • Rok produkcji:2003

Napisano 04 sierpnia 2012 - 13:10

Teraz inne pytanie. Wygotowałem sobie gaźnik, nastepnie wszystko ładnie podłączyłem, i jak odpalam to tak jakbym na maksa gazu dawał, i nie wiem co na to poradzić. Czy to linka od gazu jest źle założona czy obroty źle ustawione?
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   mateusz1219978 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 64
  • Rejestracja sob, 28 maj 11
  • Motocykl:Gilera SMT 50
  • Rok produkcji:2006

Napisano 11 sierpnia 2012 - 20:56

Matko... gościu czy ty znasz sie chociaż odrobine na tych sprawach ?
Wyreguluj wolne obroty.
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   Cortez Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 7
  • Rejestracja pią, 20 lip 12
  • Motocykl:Gilera GSM
  • Rok produkcji:2003

Napisano 23 sierpnia 2012 - 19:21

Boże kolego to chyba Ty się nie znasz;) Nie były to obroty, tylko od iglicy zatyczka uciekła... Więc się nie wywyższaj, bo źle Ci to wychodzi.
0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   Runni Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 3 949
  • Rejestracja śro, 01 kwi 09
  • Motocykl:Astra II Bertone MB E220CDI A/T
  • Rok produkcji:2003
  • Gender:Male
  • Location:Konin
  • Interests:Motoryzacja, windsurfing i muzyka.

Napisano 23 sierpnia 2012 - 20:19

To co, zanim kłótnia rozgorzeje na dobre to ja zamykam skoro jest wyjaśnienie :)
Dołączona grafika
Nie pomagam na PW, ewentualnie odpłatnie na zasadach 15zł za każdą rozpoczętą godzinę pracy. W razie pytań, wystawiam F-VAT i dojeżdżam do klienta :)

PISZ NA FORUM, NIE PW
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Temat jest zamknięty

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych