Witam.
Kiedy kupowałem Gilerkę zerwana była linka prędkościomierza, więc nie wiem ile jechałem dokładnie, ale podejrzewam, że koło 85-90 km/h. Przyśpieszenie było baaardzo dobre. Przejechałem może tak z 500m i skuter klęknął, kompresja 3 i cylinder do wymiany.
W firmie Moto-Nawrot założyli mi nowy cylinder (oryginalna 50cm3). Od samego początku w skuterze był tłumik Laser X-Pro. Docierałem tak jak kazali, nie jeżdziłem we dwoch, nie przegrzewałem go, dobre 600 km jeździłem 40-50 km/h. Obecnie po dotarciu (już sporo po nim) skuter ma dużo gorsze przyśpieszenie, śmiem twierdzić gorsze od chinoli... :-/ V-max 70-75...
Co może być przyczyną tego, że skuter jest taki słaby?
Poprzedni cylinder to była niby oryginalna 50...
Kiedy przełożyłem od kumpla oryginalny tłumik, praktycznie przyśpieszenie się nie zmieniło, a v-max spadł do 68-72 km/h... Za to u niego mój tłumik znacznie poprawił przyśpieszenie...
Nie wiem co jest grane...
Może Wy coś wysnujecie?
Z góry dzięki za pomoc i porady.
Pozdrawiam, Podi
Strona 1 z 1
Gilera Stalker problem,
#3
Napisano 26 kwietnia 2009 - 11:06
michaloz napisał:
Podi napisał:
dobre 600 km jeździłem 40-50 km/h.
No właśnie, takie docieranie nie jest dobre. Wydaje mi się, że to przez taką jazdę teraz jest taki słaby.
No to jak się powinno docierać? Robiłem tak jak kazali mechanicy z firmy Moto-Nawrot...
#5
Napisano 26 kwietnia 2009 - 19:50
Jaki był wcześniej cylinder?
Co dokładnie robili (oprócz zmiany cyca)
Podaj dokładny setup (czyli co masz zamontowane w skuterze, włącznie z regulacjami, czyli waga rolek, twardość sprężynek, dyszy, centralka)
Co dokładnie robili (oprócz zmiany cyca)
Podaj dokładny setup (czyli co masz zamontowane w skuterze, włącznie z regulacjami, czyli waga rolek, twardość sprężynek, dyszy, centralka)
http://gilera.com.pl...er-xd-vt139.htm <--- Red Hot Runner xD, czyli Projekt mojej kosiarki | Prace trwają...
#6
Napisano 26 kwietnia 2009 - 20:01
pabollo napisał:
Jaki był wcześniej cylinder?
Co dokładnie robili (oprócz zmiany cyca)
Podaj dokładny setup (czyli co masz zamontowane w skuterze, włącznie z regulacjami, czyli waga rolek, twardość sprężynek, dyszy, centralka)
Co dokładnie robili (oprócz zmiany cyca)
Podaj dokładny setup (czyli co masz zamontowane w skuterze, włącznie z regulacjami, czyli waga rolek, twardość sprężynek, dyszy, centralka)
Wcześniej był seryjny cylinder.
Setup to tylko:
- Wydech Laser X-Pro Chrom
Oprócz cylka robili także:
- cewkę zapłonową (wstawiali używaną oryginalkę)
To chyba wszystko, dokładnie nie pamiętam, a nie mogę znaleźć rachunku, jutro poszukam, jak znajdę to dopiszę, ale to raczej wszystko...
[ Dodano: 2009-04-28, 21:39 ]
Ktoś jeszcze ma jakiś pomysł?
[ Dodano: 2009-04-30, 20:34 ]
Wymieniany był również filtr powietrza.
Strona 1 z 1