Forum GILERA.com.pl: Gilera Stalker problem, - Forum GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Gilera Stalker problem, Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Podi Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 40
  • Rejestracja sob, 25 kwi 09
  • Location:Międzybórz

Napisano 25 kwietnia 2009 - 20:26

Witam.
Kiedy kupowałem Gilerkę zerwana była linka prędkościomierza, więc nie wiem ile jechałem dokładnie, ale podejrzewam, że koło 85-90 km/h. Przyśpieszenie było baaardzo dobre. Przejechałem może tak z 500m i skuter klęknął, kompresja 3 i cylinder do wymiany.
W firmie Moto-Nawrot założyli mi nowy cylinder (oryginalna 50cm3). Od samego początku w skuterze był tłumik Laser X-Pro. Docierałem tak jak kazali, nie jeżdziłem we dwoch, nie przegrzewałem go, dobre 600 km jeździłem 40-50 km/h. Obecnie po dotarciu (już sporo po nim) skuter ma dużo gorsze przyśpieszenie, śmiem twierdzić gorsze od chinoli... :-/ V-max 70-75...

Co może być przyczyną tego, że skuter jest taki słaby?
Poprzedni cylinder to była niby oryginalna 50...

Kiedy przełożyłem od kumpla oryginalny tłumik, praktycznie przyśpieszenie się nie zmieniło, a v-max spadł do 68-72 km/h... Za to u niego mój tłumik znacznie poprawił przyśpieszenie...

Nie wiem co jest grane...
Może Wy coś wysnujecie?
Z góry dzięki za pomoc i porady.
Pozdrawiam, Podi
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   michaloz Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 249
  • Rejestracja pon, 22 wrz 08
  • Location:Ręczno łódzkie

Napisano 26 kwietnia 2009 - 09:31

Podi napisał:

dobre 600 km jeździłem 40-50 km/h.


No właśnie, takie docieranie nie jest dobre. Wydaje mi się, że to przez taką jazdę teraz jest taki słaby.
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   Podi Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 40
  • Rejestracja sob, 25 kwi 09
  • Location:Międzybórz

Napisano 26 kwietnia 2009 - 11:06

michaloz napisał:

Podi napisał:

dobre 600 km jeździłem 40-50 km/h.


No właśnie, takie docieranie nie jest dobre. Wydaje mi się, że to przez taką jazdę teraz jest taki słaby.


No to jak się powinno docierać? Robiłem tak jak kazali mechanicy z firmy Moto-Nawrot...
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   michaloz Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 249
  • Rejestracja pon, 22 wrz 08
  • Location:Ręczno łódzkie

Napisano 26 kwietnia 2009 - 13:11

Było kilka tematów, poszukaj.
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   pabollo Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 1 539
  • Rejestracja sob, 09 sie 08
  • Motocykl:Runner 50 sp
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male
  • Location:Białystok

Napisano 26 kwietnia 2009 - 19:50

Jaki był wcześniej cylinder?
Co dokładnie robili (oprócz zmiany cyca)
Podaj dokładny setup (czyli co masz zamontowane w skuterze, włącznie z regulacjami, czyli waga rolek, twardość sprężynek, dyszy, centralka)
http://gilera.com.pl...er-xd-vt139.htm <--- Red Hot Runner xD, czyli Projekt mojej kosiarki | Prace trwają...
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   Podi Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 40
  • Rejestracja sob, 25 kwi 09
  • Location:Międzybórz

Napisano 26 kwietnia 2009 - 20:01

pabollo napisał:

Jaki był wcześniej cylinder?
Co dokładnie robili (oprócz zmiany cyca)
Podaj dokładny setup (czyli co masz zamontowane w skuterze, włącznie z regulacjami, czyli waga rolek, twardość sprężynek, dyszy, centralka)


Wcześniej był seryjny cylinder.

Setup to tylko:
- Wydech Laser X-Pro Chrom

Oprócz cylka robili także:

- cewkę zapłonową (wstawiali używaną oryginalkę)

To chyba wszystko, dokładnie nie pamiętam, a nie mogę znaleźć rachunku, jutro poszukam, jak znajdę to dopiszę, ale to raczej wszystko...

[ Dodano: 2009-04-28, 21:39 ]
Ktoś jeszcze ma jakiś pomysł?

[ Dodano: 2009-04-30, 20:34 ]
Wymieniany był również filtr powietrza.
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych