Forum GILERA.com.pl: Ciężko pali, - Forum GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Ciężko pali, Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Kamil1 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 39
  • Rejestracja śro, 01 sie 12
  • Motocykl:Gilera Runner
  • Rok produkcji:2000

Napisano 02 sierpnia 2012 - 17:50

Witam.

Mam problem ze swoim skuterem(Gilera Runner 50) mianowicie pierwsza rzecz ciężko pali (sprawdzałem czy dochodzi paliwo i czy jest dobra iskra ale jest OK.) Drugi problem- nie mogę ustawić obrotów jak wkręcam i wykręcam śrubkę od powietrza skuter wcale nie reaguje. Nie wiem czy może łapie (lewego powietrza) jeśli tak może być to w którym miejscu ?(dodam tylko że króciec jest nowy). Trzeci mój problem – jeśli daję mu gazu traci obroty i gaśnie i później trzeba się nieźle nakopać żeby odpalił.

Prawdziwy Meksyk :D ale myślę ,że go rozwiąże…

Proszę o pomoc .
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Juru Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 4 566
  • Rejestracja sob, 18 lip 09
  • Motocykl:Auto Toyota Corolla E10
  • Rok produkcji:1995
  • Gender:Male
  • Location:Mazury, Pisz

Napisano 02 sierpnia 2012 - 21:18

Po pierwsze sprawdź kompresję
po drugie sprawdź czy nie łapie lewego powietrza np. przez simmeringi
po trzecie jaki masz cylinder? oryginalny? i gaźnik.
Runnerka zmieniła właściciela w dniu 11.06.12r...

Bikepics
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   Kamil1 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 39
  • Rejestracja śro, 01 sie 12
  • Motocykl:Gilera Runner
  • Rok produkcji:2000

Napisano 03 sierpnia 2012 - 09:48

Kompresję ma dobrą.
nie znam się za bardzo ale cylinder oryginalny i gaźnik też oryginalny. A skoro mówimy o gaźniku. Czytałem na forach że są jakieś dysze gdzie ja ją znajdę (w której części gaźnika?)
ale na których simmeringach ??
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   Kamil1 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 39
  • Rejestracja śro, 01 sie 12
  • Motocykl:Gilera Runner
  • Rok produkcji:2000

Napisano 03 sierpnia 2012 - 09:49

Kompresję ma dobrą.
nie znam się za bardzo ale cylinder oryginalny i gaźnik też oryginalny. A skoro mówimy o gaźniku. Czytałem na forach że są jakieś dysze gdzie ja ją znajdę (w której części gaźnika?)
ale na których simmeringach ??
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   wojt22 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 60
  • Rejestracja nie, 10 cze 12
  • Motocykl:Gilera Runner sp 50cc
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 03 sierpnia 2012 - 09:59

Dysze masz tam gdzie linka od gazu wchodzi do gaźnika. Odkręcasz ten plastik na dwie śróbki i dysza ci wyjdzie razem z tym plastikiem i linką od gazu.
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   Kamil1 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 39
  • Rejestracja śro, 01 sie 12
  • Motocykl:Gilera Runner
  • Rok produkcji:2000

Napisano 03 sierpnia 2012 - 15:27

Kolega mi mówił że stożek jest strasznie ciężko wyregulować. Czy to prawda?

Użytkownik Kamil1 edytował ten post 03 sierpnia 2012 - 15:28

0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   xXxKuBeK Ikona

  • Kubek
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 736
  • Rejestracja sob, 19 cze 10
  • Motocykl:Ponownie Runner :)
  • Rok produkcji:2000
  • Gender:Male
  • Location:Radomsko

Napisano 03 sierpnia 2012 - 15:35

i tak i nie, do serii moze być to trudne, i paliwochłonne, czyli bedzie palic skuter wiecej, a osiągi się nie zmienią,
Runner 2001 był,Poprzedni Runner- Klik

Runner 2000 jest! :) Obecny Runner- Klik

NIE POMAGAM NA GG ANI PW! OD TEGO JEST FORUM!
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   kamil1711 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 251
  • Rejestracja wto, 08 gru 09
  • Motocykl:Gilera Runner PureJet
  • Rok produkcji:2006
  • Gender:Male
  • Location:łukowo

Napisano 03 sierpnia 2012 - 17:58

wojt22 co ty mówisz?! do dyszy możesz dostać się odkręcająć plastikową kopułkę od spodu gaźnika
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   Kamil1 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 39
  • Rejestracja śro, 01 sie 12
  • Motocykl:Gilera Runner
  • Rok produkcji:2000

Napisano 03 sierpnia 2012 - 20:08

Witam.

Mam problem ze swoim skuterem(Gilera Runner 50) mianowicie pierwsza rzecz ciężko pali (sprawdzałem czy dochodzi paliwo i czy jest dobra iskra ale jest OK.) Drugi problem- nie mogę ustawić obrotów jak wkręcam i wykręcam śrubkę od powietrza skuter wcale nie reaguje. Nie wiem czy może łapie (lewego powietrza) jeśli tak może być to w którym miejscu ?(dodam tylko że króciec jest nowy). Trzeci mój problem – jeśli daję mu gazu traci obroty i gaśnie i później trzeba się nieźle nakopać żeby odpalił.

ktoś mi pomoże ?

Użytkownik Kamil1 edytował ten post 03 sierpnia 2012 - 20:08

0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   Davidek Ikona

  • David
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 4 415
  • Rejestracja pią, 16 paź 09
  • Motocykl:Gilera Runner H2O & R6 '09
  • Rok produkcji:2005
  • Gender:Male
  • Location:Brzesko
  • Interests:Motoryzacja....

Napisano 05 sierpnia 2012 - 19:09

Wszystkie punkty sugerują lewe powietrze z naciskiem nawet na simmeringi ;)
6.10.2008 - Oluś... Kocham :*
3.10.2011 - Milenka :*


Dołączona grafika

Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych