Witam po raz kolejny.
Dziś, korzystając z chwili wolnego czasu postanowiłem odkręcić wariator, gdyż podobno jest tam tuleja ograniczająca,
po rozkręceniu, okazało się że jej już tam nie ma, ale między układem zasilania pompki oleju, a wariatem znalazłem taki pierścień. Czy on też może ograniczać w jakiś sposób v-max? Jbc mogę dodać zdjęcia.
Dzięki za odpowiedzi.
Strona 1 z 1
Blokada wariatora
#3
Napisano 02 października 2012 - 19:04
A ja się zastanawiałem co to jest... ; D a wiesz może jaki kolor miały oryginalne sprężynki? bo już zauważyłem że ktoś tam grzebał a już miałem nowe kupować.
Dodam, że zaczyna "jechać" przy ok. 4,5tys obrotów.
Dodam, że zaczyna "jechać" przy ok. 4,5tys obrotów.
Użytkownik kuba. edytował ten post 02 października 2012 - 19:08
#4
Napisano 02 października 2012 - 19:22
hmm 4,5tys obr. to wydaje mi się że seryjne
Runner 2001 był,Poprzedni Runner- Klik
Runner 2000 jest! :) Obecny Runner- Klik
NIE POMAGAM NA GG ANI PW! OD TEGO JEST FORUM!
Runner 2000 jest! :) Obecny Runner- Klik
NIE POMAGAM NA GG ANI PW! OD TEGO JEST FORUM!
#5
Napisano 02 października 2012 - 19:34
Ok, dzięki za to sprzęgło. A wracając do tematu wariatora, mam rolki w nie najlepszym stanie i chciałbym zakupić nowe, nie wiem jakie, z tego co czytałem to lekkie rolki dają lepsze przyśpieszeni, a cięższe większy v max.
Czy te cięższe rolki naprawdę dają większą prędkość? A jeśli tak to o ile?
Czy te cięższe rolki naprawdę dają większą prędkość? A jeśli tak to o ile?
#6
Napisano 02 października 2012 - 19:51
Nie dają. Kup takie jak masz teraz, jeśli nie wiesz jakiej są wagi to podleć do apteki i poproś jakąś ładną panią magister żeby Ci zważyła 2-3 sztuki i kup takie same.
Nie pomagam na PW, ewentualnie odpłatnie na zasadach 15zł za każdą rozpoczętą godzinę pracy. W razie pytań, wystawiam F-VAT i dojeżdżam do klienta :)
PISZ NA FORUM, NIE PW
Strona 1 z 1