Może ktoś jeszcze zagląda na forum, a mnie naszła myśl podsumowania sezonu 2013!
Rozpoczęcie: ok.20 Kwietnia.
Zakończenie: ok.7 Listopada.
Przejechane kilometry: około pięć i pół tysiąca.
Przebieg na dzień dzisiejszy: 16049.
Awarie: wyrobiona zębatka i wałek pompy wody, przez to spuchł tłok. Trzy gwoździe w tylnej oponie. Cieknący płyn chłodniczy, prawdopodobnie uszczelka pod głowicą. Przednie klocki zjechane tak, że został sam metal przez co też lekkie zniszczenie tarczy.
Up'y: podświetlenie kufra (
), malowanie błotnika przód (przed wypadkiem z tydzień
), kupno drugiego silnika od kumpla (do nauki).
Wypadki: mała stłuczka z samochodem, obrażenia przednia lampa i błotnik.
Podsumowując większa część sezonu przejeżdżona bezawaryjnie, dopiero pod koniec zaczęło się pie*dolić. Osiągi jak na serię zadowalające. Runka prawie codziennie była jeżdżona, zrobiła kilka dłuższych tras, uczęszczała na wszystkie zloty naszej grupy. Kilka razy trzeba było dopchać parę kilometrów do domu lub na stację, ale tylko z powodu życia na krawędzi (czyt. rezerwa), zdarzało się, że czasem miała małe foszki i na przykład gasła na stopce bocznej (do tej pory nie wiem czemu tak się dzieje), ale wszystko jest do wybaczenia. Były kontrole niebieskich za niewinność oczywiście, bo przepisów łamać NIE wolno! Na szczęście wszystko uchodziło na sucho i można było kontynuować jazdę bez konsekwencji
Ogółem sezonik oceniam bardzo pozytywnie - wciągnął mnie trochę w świat skuterów, dał okazję poznać wiele ciekawych osobowości i na pewno dużoo nauczył.
W końcu w tą zimę mam zamiar porządnie wziąć się do roboty nad nią, dlatego też jest wiele planów. Niektóre to mus inne dodatek dla lepszego efektu
Pocieszeniem są święta i urodziny w Marcu, więc mam nadzieje, że w końcu większość wypali a nie skończy się na marzeniach jak w tamtym roku, kiedy bałem się czegokolwiek dotykać, żeby nie zepsuć
Plany: -Remont silnika, wymiana pompy wody,
-Kupno lampy przedniej (przyciemnienie + ringi + mocniejsze żarówki - białe światło + ogarnięcie, żeby cała lampa świeciła na długich a na krótkich tylko ringi),
-Ogarnięcie przedniego błotnika do końca (teraz jest profesjonalnie pospawany lutownicą przez użytkownika
Kamyk i przejechany papierem ściernym. Trzeba poszpachlować spawy oraz poprzednie zadrapania i pomalować)
-Dokończenie plastików - malowanie, nie wiem tylko czy malować całe elementy czy tylko miejsca już przygotowane, jak myślicie bardzo będzie widać różnice?
-Przedłużka ok.5cm (spawana przez kolegę),
-Sprawdzenie czy tablica zmieści się za nadkole lub dokupienie błotnika na koło z Gilery Ice albo nowej budy i umieszczenie tam blach,
-Czarne klosze kierunków i lampy tylnej,
-Malowanie karterów na czarno,
-Polerka pokrywy przekładni,
-Stożek z obudową (jaki najlepszy, jeśli jeżdżę niezależnie od pogody?), *
-Oczywiście wydeszek, najbardziej przemawia za mną Zx-R (wie ktoś jak sprawdzi się do serii?),
-Kupno ledowych kieruneczków, jeśli tylko użytkownik
Vladimir zmieni zdanie na temat ich sprzedaży,
-Znaleźć i kupić w końcu zaślepkę na tylną lotkę,
-Lusterko lewe STR8 CNC Style II, *
-Przygotowanie na kolejny bezawaryjny sezon i dbanie najlepiej jak się tylko da
Do tego porządna regulacja i tankowanie do pełna!
Podpunkty z gwiazdką [*] są nie do końca pewne.
Sory, że tak się rozpisałem, ale ten sezon był jednak dość długi i pełen przygód. Dziękuję i gratuluję wytrwałym czytelnikom w nagrodę dla was fotki Runci wykonane w tym sezonie
Stunter-DaniuMMz.
no i powód uziemienia Runnerki na dłuższy czas:
https://lh6.googleus...no/100_2865.JPG oraz pozostałości po wypadku:
świeże foty po ostatnim myciu w sezonie:
https://lh3.googleus...no/100_3063.JPG Jeśli ktoś chce zobaczyć więcej zdjęć zapraszam do mojego albumu ->
https://plus.google....ums?banner=pwa. Oceniajcie Runnere i radźcie co mogę jeszcze dla niej zrobić.