Forum GILERA.com.pl: Podwójne amortyzatory - Forum GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Podwójne amortyzatory Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   lukasino Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 243
  • Rejestracja śro, 28 sty 09
  • Location:Kędzierzyn-Koźle

Napisano 06 maja 2009 - 07:25

Witam,

Zastanawiam się czy w VX nie dali trochę na "wyrost" z tyłu dwa amortyzatory. Mam dwa nowe i przy mojej wadzę 70KG trochę twardy mam tył.
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Borek29 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 779
  • Rejestracja nie, 05 paź 08
  • Location:Mińsk Mazowiecki

Napisano 06 maja 2009 - 09:21

no to zdejmij jeden
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   uki999 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 288
  • Rejestracja wto, 13 sty 09
  • Location:Otwock
  • Interests:sprint,siłka,PSP,muzyka house,telefony komórkowe głównie se oprogramowania:)

Napisano 06 maja 2009 - 10:33

Wątpie żeby to coś zmieniło jeżeli lukasiunio chce mieć miękki tył to dobrze by było kupić miękką sprężynę po za tym oba amortyzatory jednak po coś są gdyby nie były potrzebne 2 dali by 1 tak na moją głową...
'Pomyśl! Kiedy ludzie są naprawdę silni? Kiedy wierzą w siebie, czy kiedy wierzą w nich inni?'
http://www.youtube.c...h?v=rtr-8b9Ea7c
Projekt Subaru:
http://gilera.com.pl/topics14/runner-97-su...-luki-vt701.htm
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   kamyk Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 2 353
  • Rejestracja nie, 17 sie 08
  • Motocykl:Runner 125 2007 & Octavia I 2004
  • Rok produkcji:2007
  • Gender:Male
  • Location:Mińsk Mazowiecki

Napisano 06 maja 2009 - 10:54

a ja myśle że są nowe i się z czasem zrobią miększe :-)
Dołączona grafikaDołączona grafika
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   lukasino Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 243
  • Rejestracja śro, 28 sty 09
  • Location:Kędzierzyn-Koźle

Napisano 06 maja 2009 - 15:46

Panowie ;) jakie macie dane w dowodzie.

Masa własna (u mnie 130 KG)
Dopuszczalna masa całkowita (u mnie 384 KG)

może te dane dadzą mi jakiś obraz. Pytanie oczywiście do posiadaczy Runnera z jednym amortyzatorem

pozdrawiam
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   pawell Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 476
  • Rejestracja nie, 10 sie 08
  • Location:Włocławek

Napisano 06 maja 2009 - 15:53

Masa własna - 100 kg
Dopuszczalna masa całkowita - 290 kg

W ogóle ten mój dowód to jedna wielka parodia. :-P
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   emikyton Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 284
  • Rejestracja czw, 26 mar 09
  • Location:Janów Lubelski
  • Interests:Motoryzacja wszelkiego rodzaju

Napisano 06 maja 2009 - 19:48

To ja podam od mojego 125 na jednym amortyzatorze ;-) ..

Masa własna - 103kg
DMC - 315kg

BTW, w X9'tkach 500 są dwa amortyzatory, a w Nexusie ten sam silnik i jeden.. :->
Sprzedam Piaggio Skipper! Najtaniej!

Szukam sponsora na wał - chętnych zapraszam na gg:2234612
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   pawell Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 476
  • Rejestracja nie, 10 sie 08
  • Location:Włocławek

Napisano 06 maja 2009 - 19:55

Ale w Nexusie jest to inaczej rozwiązane, on ma centralny amorek.
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   emikyton Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 284
  • Rejestracja czw, 26 mar 09
  • Location:Janów Lubelski
  • Interests:Motoryzacja wszelkiego rodzaju

Napisano 06 maja 2009 - 20:26

OT:

http://www.maxmoto.c...exus_500_5l.jpg
Gdzie tu masz centralnie amorek?
Sprzedam Piaggio Skipper! Najtaniej!

Szukam sponsora na wał - chętnych zapraszam na gg:2234612
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   pawell Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 476
  • Rejestracja nie, 10 sie 08
  • Location:Włocławek

Napisano 06 maja 2009 - 20:43

http://www.motocykl-online.pl/img/testy/8-...xus-2006-01.jpg

Proszę bardzo. :->

A to co widzisz z tyłu nad przekładnią to taki bajer do ustawienia twardości zawieszenia jedynie.

EDIT:
Specjalnie się pokusiłem i poszukałem głębiej. Enjoy:

Cytat

W zawieszeniu tylnym mamy skuterową rewolucję. Jeden element resorująco-tłumiący jest umieszczony pod kanapą poziomo po jej lewej stronie. Oczywiście ma regulację napięcia sprężyny. Połączono go z zespołem dźwigni, a ostatnią dźwignię widzimy po lewej stronie pojazdu przykręconą do obudowy przeniesienia napędu. Na niej to jest pokrętło, którym możemy poprzez pokręcanie w prawo-lewo (14 pozycji) ustawić "pod siebie" geometrię podwozia. Po prostu unosząc lub opuszczając tył skutera, zmieniamy pochylenie przedniego zawieszenia, to tak w uproszczeniu.


źródło
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   emikyton Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 284
  • Rejestracja czw, 26 mar 09
  • Location:Janów Lubelski
  • Interests:Motoryzacja wszelkiego rodzaju

Napisano 06 maja 2009 - 20:55

Dzięki wielkie za wyjaśnienie :-)
Sprzedam Piaggio Skipper! Najtaniej!

Szukam sponsora na wał - chętnych zapraszam na gg:2234612
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych