Strona 1 z 1
Podwójne amortyzatory
#3
Napisano 06 maja 2009 - 10:33
Wątpie żeby to coś zmieniło jeżeli lukasiunio chce mieć miękki tył to dobrze by było kupić miękką sprężynę po za tym oba amortyzatory jednak po coś są gdyby nie były potrzebne 2 dali by 1 tak na moją głową...
'Pomyśl! Kiedy ludzie są naprawdę silni? Kiedy wierzą w siebie, czy kiedy wierzą w nich inni?'
http://www.youtube.c...h?v=rtr-8b9Ea7c
Projekt Subaru:
http://gilera.com.pl/topics14/runner-97-su...-luki-vt701.htm
http://www.youtube.c...h?v=rtr-8b9Ea7c
Projekt Subaru:
http://gilera.com.pl/topics14/runner-97-su...-luki-vt701.htm
#7
Napisano 06 maja 2009 - 19:48
To ja podam od mojego 125 na jednym amortyzatorze ;-) ..
Masa własna - 103kg
DMC - 315kg
BTW, w X9'tkach 500 są dwa amortyzatory, a w Nexusie ten sam silnik i jeden.. :->
Masa własna - 103kg
DMC - 315kg
BTW, w X9'tkach 500 są dwa amortyzatory, a w Nexusie ten sam silnik i jeden.. :->
Sprzedam Piaggio Skipper! Najtaniej!
Szukam sponsora na wał - chętnych zapraszam na gg:2234612
Szukam sponsora na wał - chętnych zapraszam na gg:2234612
#9
Napisano 06 maja 2009 - 20:26
Sprzedam Piaggio Skipper! Najtaniej!
Szukam sponsora na wał - chętnych zapraszam na gg:2234612
Szukam sponsora na wał - chętnych zapraszam na gg:2234612
#10
Napisano 06 maja 2009 - 20:43
http://www.motocykl-online.pl/img/testy/8-...xus-2006-01.jpg
Proszę bardzo. :->
A to co widzisz z tyłu nad przekładnią to taki bajer do ustawienia twardości zawieszenia jedynie.
EDIT:
Specjalnie się pokusiłem i poszukałem głębiej. Enjoy:
źródło
Proszę bardzo. :->
A to co widzisz z tyłu nad przekładnią to taki bajer do ustawienia twardości zawieszenia jedynie.
EDIT:
Specjalnie się pokusiłem i poszukałem głębiej. Enjoy:
Cytat
W zawieszeniu tylnym mamy skuterową rewolucję. Jeden element resorująco-tłumiący jest umieszczony pod kanapą poziomo po jej lewej stronie. Oczywiście ma regulację napięcia sprężyny. Połączono go z zespołem dźwigni, a ostatnią dźwignię widzimy po lewej stronie pojazdu przykręconą do obudowy przeniesienia napędu. Na niej to jest pokrętło, którym możemy poprzez pokręcanie w prawo-lewo (14 pozycji) ustawić "pod siebie" geometrię podwozia. Po prostu unosząc lub opuszczając tył skutera, zmieniamy pochylenie przedniego zawieszenia, to tak w uproszczeniu.
źródło
Strona 1 z 1