Witam, ostatnio widziałem kilka zdjęć i filmików z turbodoładowanymi 50cc i powiem, że mnie to zainteresowało trochę.
Wiecie skąd oni te turbosprężarki biorą? Na zamówienie robią czy z jakichś trupów wyciągają?
Strona 1 z 1
50cc+ turbo
#2
Napisano 27 grudnia 2012 - 22:26
pokaz te filmiki, bo pierwszy raz slysze o tym
Runner 2001 był,Poprzedni Runner- Klik
Runner 2000 jest! :) Obecny Runner- Klik
NIE POMAGAM NA GG ANI PW! OD TEGO JEST FORUM!
Runner 2000 jest! :) Obecny Runner- Klik
NIE POMAGAM NA GG ANI PW! OD TEGO JEST FORUM!
#3
Napisano 27 grudnia 2012 - 22:38
#4
Napisano 27 grudnia 2012 - 23:45
no ciekawe ciekawe, ale widac ze to takie prototypy, zobacz jakie to wszystko wielkie, to się w ramie nie zmieści przecież
Runner 2001 był,Poprzedni Runner- Klik
Runner 2000 jest! :) Obecny Runner- Klik
NIE POMAGAM NA GG ANI PW! OD TEGO JEST FORUM!
Runner 2000 jest! :) Obecny Runner- Klik
NIE POMAGAM NA GG ANI PW! OD TEGO JEST FORUM!
#5
Napisano 28 grudnia 2012 - 00:00
Fakt wielkie, ale i moc wielka ;D ponad 20KM na 50cc...
Gdzieś o tym czytałem, że silnik minarelli osiągał moc 24Km i rozpędzał się do 233km/h, pobito tym rekord w klasie 50cc ;D Nie wiem czy to jest prawdą, ale fajnie byłoby mieć coś takiego.
I jeszcze taki mały ogień XD
Gdzieś o tym czytałem, że silnik minarelli osiągał moc 24Km i rozpędzał się do 233km/h, pobito tym rekord w klasie 50cc ;D Nie wiem czy to jest prawdą, ale fajnie byłoby mieć coś takiego.
I jeszcze taki mały ogień XD
Użytkownik kuba. edytował ten post 28 grudnia 2012 - 00:01
#6
Napisano 02 stycznia 2013 - 12:28
Po tym jak widziałem w dawnych czasach neo'sa na lpg to już mnie nic nie zdziwi w świecie skuterów. 2T z turbiną byłoby super efektywne bo przecież 2T żyje pełnią życia na wysokich obrotach czyli wtedy kiedy turbiny znane ze sportów samochodowych a nie dzisiejszych diesli dają najwięcej powietrza tylko jest kilka ale:
1. trzeba ogarnąć dodatkowy obieg smarowania na turbinę bo normalnie ona jest smarowana z oleju silnika
2. trzeba stworzyć specjalny układ wydechowy żeby działał jak w 2T czyli spaliny muszą wracać i ogólnie kilka innych reakcji musi tam zachodzić a jednocześnie trzeba to dograć z turbiną czyli bez ograniczenia przelotu spalin napędzić wirnik i podać efekt tego na dolot.
3. trzeba być cholernie ogarniętym człowiekiem w kwestii obliczeń, mechaniki ogólnej, mechaniki płynów i tak dalej bo np ja mając nawet jakąś tam wiedzę i materiały prędzej bym się przesiadł na R1 niż to skończył liczyć i analizować
1. trzeba ogarnąć dodatkowy obieg smarowania na turbinę bo normalnie ona jest smarowana z oleju silnika
2. trzeba stworzyć specjalny układ wydechowy żeby działał jak w 2T czyli spaliny muszą wracać i ogólnie kilka innych reakcji musi tam zachodzić a jednocześnie trzeba to dograć z turbiną czyli bez ograniczenia przelotu spalin napędzić wirnik i podać efekt tego na dolot.
3. trzeba być cholernie ogarniętym człowiekiem w kwestii obliczeń, mechaniki ogólnej, mechaniki płynów i tak dalej bo np ja mając nawet jakąś tam wiedzę i materiały prędzej bym się przesiadł na R1 niż to skończył liczyć i analizować
Nie pomagam na PW, ewentualnie odpłatnie na zasadach 15zł za każdą rozpoczętą godzinę pracy. W razie pytań, wystawiam F-VAT i dojeżdżam do klienta :)
PISZ NA FORUM, NIE PW
#7
Napisano 17 marca 2013 - 21:44
Sorki, że oświerzam, ale natknąłem się na coś in teresującego. Chyba robione hałupniczymi metodami, ale ogólny zarys jest, zauważacie, że gaźnik jest przed turbo?.
A tutaj system u tego samego gościa tylko inaczej rozwiązany z Intercoolerem
A tutaj system u tego samego gościa tylko inaczej rozwiązany z Intercoolerem
Użytkownik kamyk edytował ten post 17 marca 2013 - 21:45
Strona 1 z 1