GILERA.com.pl: banan4u66 - Przeglądanie profilu - GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

banan4u66 - profil Ocena użytkownika: -----

Poziom reputacji: 2 Neutral
Grupa
Użytkownik
Całość postów
122 (0,13 na dzień)
Aktywny w
Runner 125, 180, 200 cm3 (100 postów)
Rejestracja
śro, 20 sty 16
Odwiedzin
3173
Ostatnio
Użytkownik nie jest zalogowany 04 lip 2018 08:51
Zajęcie
Poza forum

Osobiste

Wiek
Wiek nie został ustalony
Data urodzenia
Data urodzin nie została podana
Gender:
Nie podano Nie podano

Kontakt

E-mail
Wyślij wiadomość
Motocykl:
Gilera Runner
Rok produkcji:
2006

Moje posty

  1. W temacie: Swap Gilera Runner Sp 50 2006-> 180 2T.

    27 sierpień 2017 - 20:23

    Wzrokowo, generalnie jak włączałem ssanie i odpalałem silnik to musiało być ono wyłączone zaraz po odpaleniu bo inaczej silnik się zalewał, nie mógł ruszyć z miejsca i strasznie kopcił, co właśnie było pierwszym dowodem na to, że ma za dużo paliwa, a regulacja nie specjalnie w tym pomagała. Po drugie właśnie to przelewanie się podczas jazdy, uciekało mi tak sporo paliwa, o czym nie byłem wcześniej świadomy. No i trzecie to to, że w momencie kiedy ściągałem przewód paliwowy z gaźnika zaraz po zgaszeniu, paliwo rozpryskiwało się jakby właśnie było pod ciśnieniem. Jedyne ciśnienie jakie tam musi być to takie żeby było w stanie wypchnąć paliwo z baku, który jest nieco niżej niż wejście do gaźnika, a do tego nie trzeba wiele ;)
  2. W temacie: Swap Gilera Runner Sp 50 2006-> 180 2T.

    21 sierpień 2017 - 08:14

    Witam ponownie.
    Przy regulacji gaźnika wyszło, że oryginalna pompka podciśnieniowa daje za duże ciśnienie na gaźnik, przez co przelewa się on obficie i ciężko go wyregulować. Oryginalna pompka została zastąpiona zamiennikiem, który daje niższe ciśnienie. Dało to znaczący efekt i układ paliwowy pracuje już w porządku. Przewód powrotu paliwa do zbiornika zostawiłem na wszelki wypadek żeby ewentualne zbyt wysokie ciśnienie zostało zrzucone z powrotem do baku. Dodatkowo zostały wymienione wszystkie przewody paliwowe oraz ssanie zostało przerobione na cięgno Stage6 obsługiwane z pod kierownicy. Po wstępnej regulacji zrobiłem trasę ok. 220km, spalanie wyszło na poziomie 5l/100 przy czym skuter dostawał prawie cały czas full gaz, więc chyba niezły wynik ;)

Znajomi

banan4u66 nie posiada znajomych

Komentarze

banan4u66 nie posiada komentarzy