GILERA.com.pl: Tom_WrK - Przeglądanie profilu - GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

Tom_WrK - profil Ocena użytkownika: ***--

Poziom reputacji: 192 Excellent
Grupa
Moderator
Całość postów
1749 (0,96 na dzień)
Aktywny w
Technika (362 postów)
Rejestracja
nie, 06 maj 12
Odwiedzin
4126
Ostatnio
Użytkownik nie jest zalogowany dziś, 13:14
Zajęcie
Poza forum

Osobiste

Tytuł użytkownika
Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
Wiek
Wiek nie został ustalony
Data urodzenia
Data urodzin nie została podana
Gender:
Mężczyzna Mężczyzna

Kontakt

E-mail
Wyślij wiadomość
Motocykl:
Gilera Runner 50 cm3
Rok produkcji:
1998

Ostatnio byli

Moje posty

  1. W temacie: Gilera Runner SP 50 SGhost`a

    dziś, 13:14

    Wyświetl postUżytkownik SGhost dnia 26 kwiecień 2017 - 13:49 napisał

    Czy to jest zamienne rozwiazanie? Moge przykrecic tam piaste itd, wszystko pasuje?


    Moim zdaniem nie jest, ale mogę się mylić. Jeżeli masz nowy silnik to organizuj koło pod ten silnik. Masz poprostu nowszy albo starszy model. Czemu kupiłeś nowy silnik ?
  2. W temacie: Nexus 500 gdzie jest filtr paliwa?

    dziś, 13:12

    w mniejszej pojemności nie ma żadnego dodatkowego filtra, więc u Ciebie też pewnie nie poza tym co piszesz. W 50 cc jest tylko siateczka przy kraniku podciśnieniowym i to tyle. Poza tym na próby samodzielnego montażu często skuter źle reagował, działy się cyrki mimo że paliwo było dostarczane.
  3. W temacie: brak iskry

    dziś, 13:07

    Bezpiecznik sprawdzałeś ? Z kopki też nie pali ? Poza tym to złóż dobrze stacyjkę sprawdź czy iskra jest w ogóle.
  4. W temacie: Wolne obroty zmieniają się przy przechylaniu skutera

    dziś, 13:05

    Wyświetl postUżytkownik AndcRew dnia 27 kwiecień 2017 - 13:54 napisał

    1. Kilka razy musiałem się nią przejechać i zauważyłem że jak Gilerka sobie stoi na wolnych obrotach i przechylę ją na lewą stronę (dość mocno) to obroty się zwiększają, a jak na prawą to zwalniają. Czy to powszechne zjawisko? Ciekawe czym spowodowane?


    Pewno linka gazu Ci się napręża/luzuje. Inaczej tego wytłumaczyć nie umiem, ewentualnie robi się nieszczelność w układzie dolotowym i delikatnie zaczyna łapać lewe powietrze na przechyle.

    Wyświetl postUżytkownik AndcRew dnia 27 kwiecień 2017 - 13:54 napisał

    2. Jeszcze mam pytanko - jako że jestem dość początkujący z mechaniki - nie do końca potrafię rozpoznać czy silnik dobrze działa... czy da się to poznać "na słuch" czy tylko przez świecę zapłonową? Czy wasze silniki też na wolnych obrotach lekko drżą?


    Drżą, to dwusów;). Wiadomo w granicach rozsądku, ale jak lekko to jest to normalne. Poza tym możesz mieć wyrobione tuleje mniej lub bardziej mocujące silnik do ramu.

    Wyświetl postUżytkownik AndcRew dnia 27 kwiecień 2017 - 13:54 napisał

    3. Podłączyłem pompę oleju z powrotem do gaźnika - ale jeszcze się boję zalać gilerkę czystym paliwem( jeździ na mieszance + olej z pompy). Jak poznać czy pompa dobrze działa, a potem jak ją wyregulować? Domyślam się że pokrętłem od linki idącej do pompy oleju - ale po czym poznać że pompa daje dobrą mieszankę olejowo-paliwową? Tylko po kolorze świecy?


    Dobrze ustawiona ma wyglądać tak :
    http://obrazki.elekt..._1304949513.png

    Tzn, te dwie kreski na pompie i karterze mają być sobie równe. Sprawdzaj jak skuter stoi na kołach, a nie na stopce centralnej.
  5. W temacie: Cylinder poci się

    27 kwiecień 2017 - 13:01

    5 mm kupowałem ( wewnątrz ), większy będzie za duży, nawet ten 5 mm nie siedzi ścisło.

Znajomi

Komentarze

Tom_WrK nie posiada komentarzy