- (6 stron)
- 1
- 2
- 3
- →
- Ostatnia »
Runner - Remont prosze o przeczytanie calego :(
#1
Napisano 05 marca 2013 - 21:09
mam kilka pytan do was , znajacych sie na rzeczy , mam nadzieje ze mi pomozecie.
a wiec zacznijmy :
- a wiec po zimie ciezko mi go bylo odpalic , wyczyscilem gaznik i jakos odpalil . Jezdzi ale nie ma mocy . Prawdopodobnie jest to ze cylider jest na wykonczeniu ? ( Nie wiem czy to wazne ale benzyna jest czasem na filtrze powietrza )
- nastepna sprawa to gaznik i jego dysza itp . Po zalozeniu tlumika Tecnigas next-r oraz wariatora malossi multivara spalanie wzroslo na 5 / 5,5 litra , to normalne jest ? niby predkosci i przyspieszenie sie powiekszyla ale nieznaczeni o jakies 15 km/h
- jak rozpoznac czy zuzyty jest cylinder ( dodam ze nie trzyma obrotow ) doiero jak mu na gazniku ustawie wysokie to trzyma ( ale przy odpalaniu jak dziala ssanie to malo co z miejsa sam nie ruszy wiec chyba az takich nie ustawia sie)
setup terazniejszy :
cylek seria 50cc
gaznik 12 weber ( dysza nieznana ) - spalanie ponad 5 litrow
wydech tecnigas next-r
wariator malossi multivar( rolki chyba z 5 gram )
sprzeglo seria ( sprezynki topracing czerwone , docisk malossi biala od multivara/topracing zielona)
pasek chyba na wykonczeniu ( slizga sie , chyba ) od nowosci chyba nie wymieniany
chyba sie slizga bo nawet kolem nie chce zamielic tylko obroty jak by lekko w gore szly a kolo w miejscu . nie znam sie moze to sprezyna ?
ps . na tych czesciach predkosc max osiagala max 75km/h ale strasznie wyl skuter , co na to mozna poradzic ?
#2
Napisano 05 marca 2013 - 21:40
druga sprawa, zmierz szerokość paska,
trzecia sprawa, jak wyczyściłeś gaźnik to czemu nie sprawdziłeś jaką masz dysze?
Runner 2000 jest! :) Obecny Runner- Klik
NIE POMAGAM NA GG ANI PW! OD TEGO JEST FORUM!
#4
Napisano 05 marca 2013 - 21:45
jak odkręcisz komorę to wystaje takie złote 'cuś'
i na nim powinno być wybite np. 65
Pasek nowy ma 18,5mm, a jeśli faktycznie masz 16mm to już najwyższy czas na zmianę
Runner 2000 jest! :) Obecny Runner- Klik
NIE POMAGAM NA GG ANI PW! OD TEGO JEST FORUM!
#6
Napisano 05 marca 2013 - 22:11
Runner 2000 jest! :) Obecny Runner- Klik
NIE POMAGAM NA GG ANI PW! OD TEGO JEST FORUM!
#8
Napisano 11 marca 2013 - 14:25
- luzy na wale wyczuwalne w gore jakies 1mm i jeszcze spod uszczelniacza widac olej ( chyba olej ) foto nizej
- sprzeglo wyglada ze jest w miare a dzwon nie jest przebarwiony . okladzina jakies 3-5 mm foto nizej
- pasek , stan chyba tragiczny , wymiary ma 16mm/16,5mm poszarpany a gdzie niegdzei prawie pekniety . foto nizej
- wariator i rolki . sam wariator malossiego jest ok , martwia mnie rolki nie wiem ile maja wage ale okolo 5gram , sa one seryjne chyba bo od nowosci w dodatku sa sciachane gdzie niegdzie. natomiast martwi mnie osad na rolkach . Wygladajacy jak smar albo olej ..
Jeszcze jedno na wale jest jedna podkladka ktora napedza pompe oleju , a druga jakas jest miedzi ta podkladka a wariatorem , musi ona byc ? w innych skuterach nie spotkalem sie z taka podkladka .
Pozdrawiam i zcekam na dalsze wypowiedzi
#9
Napisano 11 marca 2013 - 14:44
Rolki na pewno maja więcej niż 5g. Wyglądają mi jakby miał z 7g przynajmniej. Osad może być spod uszczelniacza
Tak ten dystans musi być - widać go na pierwszym zdjęciu
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#11
Napisano 11 marca 2013 - 14:55
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#13
Napisano 11 marca 2013 - 15:00
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#14
Napisano 11 marca 2013 - 15:01
dobra to teraz druga sprawa z drugiej strony te moze tak byc . tez tak mozna i z drugiej wymienic ?
tylko teraz sie nasuwa pytanie jak zdjeme magneto , jak nie mam sciagacza specjalnego , ale moze dam jakos rade
ps. panowie jaki pasek mam kupic. chodzi mi o wymiary bo w faq wyczytalem ze ma 811 x 18,5 a jak mierze mojego centymetrem to ma zaledwie 801 mm ( centymetr taki do mierzenia np obwodu w pasie )
z tego co czytalem ja mam runnera 50 dd rok 1997 pierwsza wersja a tam podobno jest 18,5x814 , cholera juz wie , zglupialem troche
Użytkownik skyyy edytował ten post 11 marca 2013 - 16:13
#15
Napisano 11 marca 2013 - 16:34
Co do uszczelniacz są dostępne na allegro, najlepiej wymienić oba od razu, ale jeśli mówisz, że masz luz na łożyskach to zamów od razu cały zestaw łożyska plus uszczelniacze i wymień wszystko za jednym razem.
#16
Napisano 11 marca 2013 - 16:47
Produkt: PDF Drukuj
pasek napędowy standardowy
Nr katalogowy: M038009
Dział: Paski napędowe
Typ produktu: Paski standardowe
Dostępność:
Opis szczegółowy:
18,5x814
ta strona : http://www.sklepmoto...tandardowy.html
#17
Napisano 11 marca 2013 - 18:08
jak miałem runnera z 2001r. był pasek na którym było napisane 811x 18,5 tak jak na tym linku, który podałem,
Runner 2000 jest! :) Obecny Runner- Klik
NIE POMAGAM NA GG ANI PW! OD TEGO JEST FORUM!
- (6 stron)
- 1
- 2
- 3
- →
- Ostatnia »