Witam.
Potrzebuję porad odnośnie zakupu tłoczków na tył, smaru oraz śruby regulacyjnej.
Tłoczki które mam na oku, to:
http://www.shop.miel...,pZ033895.bhtml
oraz
http://www.shop.miel...,pZ033896.bhtml
Wiem tylko, że mam czarny zacisk bez oznaczeń (jest jakiś numer jedynie po wyjęciu tłoczków z zacisku w szczelinie)i przedstawiam poniżej foto starych tłoczków, a konkretnie jednego (drugi miał bolesną styczność z klockiem).
Czy warto kupić ten smar do łożysk, wkładania uszczelniaczy ?
Ponieważ mam go w koszyku, ale zawartości w nim zbyt dużej nie ma i zakup innego na Allegro żadną przeszkodą nie jest
http://www.shop.miel...,pZ033716.bhtml
Doradźcie mi które tłoczki wybrać, jaki smar kupić i gdzie znajdę (najlepiej na Mielochu) śrubę regulacyjną, którą się wkręca w zaznaczonym miejscu (w ubiegłym sezonie jeździłem na urwanej, w tym sezonie ją wymieniam jak i inne części).
Strona 1 z 1
Zakup tłoczków, regulacji pompy oleju - wybór ?
#2
Napisano 23 maja 2013 - 11:15
Co do tłoczków dużo Ci nie doradzę ale miałem podobny problem to z ojcem w środek tego tłoczka wcisnęliśmy stary zużyty klucz nasadowy obcięliśmy na wymiar i nie ma żadnej różnicy a siedzi tak ciasno ze nie wyskoczy .Smar moim zdaniem łatwiej podejść do sklepu samochodowego ponieważ jest to zwykly smar grafitowy czyli do wysokich temp (taki sam idzie np do przegubów samochodowych). Ten napinaczyk to musisz szukać albo od jakiejś linki podebrać ;/
#3
Napisano 23 maja 2013 - 11:21
Ja wybrałbym te Grimeca bo mają w zestawie oring uszczelniający to sobie możesz wymienić od razu. Zmierz jeszcze wysokość, a co do tego smaru to jeśli taniej wyjdzie ci na allegro to weź na allegro normalne
Swoją drogą wyczyść sobie komorę napędu bo widzę, że masz dużo syfu.
Swoją drogą wyczyść sobie komorę napędu bo widzę, że masz dużo syfu.
#4
Napisano 23 maja 2013 - 12:53
Użytkownik Juru dnia 23 maja 2013 - 11:21 napisał
Ja wybrałbym te Grimeca bo mają w zestawie oring uszczelniający to sobie możesz wymienić od razu. Zmierz jeszcze wysokość, a co do tego smaru to jeśli taniej wyjdzie ci na allegro to weź na allegro normalne
Swoją drogą wyczyść sobie komorę napędu bo widzę, że masz dużo syfu.
Swoją drogą wyczyść sobie komorę napędu bo widzę, że masz dużo syfu.
Wysokość pokrywa się z obydowama tłoczkami
To zdjęcie jest przykładowe z Googli.
Obecnie mam kompletnie rozebrany silnik, pompa i gaźnik wyczyszczone beznzyną ekstrakcyjną i wyglądają jak nowe
BTW: Benzyna ekstrakcyjna po wyparowaniu zostawia np. w gaźniku osad.
Jest sposób na skuteczne czyszczenie gaźnika bez tego osadu ?
Strona 1 z 1