Witam mam okazje kupić za 150 zł cylinder przytaczam słowa sprzedawcy "No seria z ustawionym czasem zapłonu i po szlifie z dopasowanym tłokiem"
cylinder po przebiegu 300 km z głowicą i usczelkami czy za tyle opłaca mi się go brać ?
Strona 1 z 1
szybkie pytanie licze na szybką odpowiedź
#2
Napisano 29 lipca 2013 - 08:58
Jeśli głowica jest w komplecie lub sam ją posiadasz, to w takiej ceni i tak nie kupisz markowej 70, zaś lepszej 50 pewnie też nie, skoro jest po szlifie i ma nowy tłok.
Pytanie jest tylko takie, w jaki sposób był docierany, na jakiej mieszance oraz co to za tłok.
Spytaj o markę tłoka oraz na jaki nadwymiar cylinder był szlifowany
Pytanie jest tylko takie, w jaki sposób był docierany, na jakiej mieszance oraz co to za tłok.
Spytaj o markę tłoka oraz na jaki nadwymiar cylinder był szlifowany
#3
Napisano 29 lipca 2013 - 09:04
Użytkownik dawidrunner dnia 29 lipca 2013 - 08:35 napisał
No seria z ustawionym czasem zapłonu i po szlifie z dopasowanym tłokiem"
Runner 2001 był,Poprzedni Runner- Klik
Runner 2000 jest! :) Obecny Runner- Klik
NIE POMAGAM NA GG ANI PW! OD TEGO JEST FORUM!
Runner 2000 jest! :) Obecny Runner- Klik
NIE POMAGAM NA GG ANI PW! OD TEGO JEST FORUM!
#4
Napisano 29 lipca 2013 - 09:13
zapytałem co to ten ustawiony czas zapłonu odpisał mi tak
"odpowiednie ustawienie odległości tłoka od głowicy poprzez dodawanie lub odejmowanie uszczelek pod cylindrem powoduje to lepsze spalanie mieszanki i większą moc "
i pytam jak to dociera bo mowi ze 300 km jest dopiero nabite po szlifie i odpisał mi tak
"to nie jest na dotarciu
to jest cylinder przyszykowany przez Bidon R/T do wyścigów
a czy na wyścigach dociera się cylindry?"
a tłoka sie go pytam jaki juz wczoaraj pytałem to nie odp jak narazie
"odpowiednie ustawienie odległości tłoka od głowicy poprzez dodawanie lub odejmowanie uszczelek pod cylindrem powoduje to lepsze spalanie mieszanki i większą moc "
i pytam jak to dociera bo mowi ze 300 km jest dopiero nabite po szlifie i odpisał mi tak
"to nie jest na dotarciu
to jest cylinder przyszykowany przez Bidon R/T do wyścigów
a czy na wyścigach dociera się cylindry?"
a tłoka sie go pytam jaki juz wczoaraj pytałem to nie odp jak narazie
#5
Napisano 29 lipca 2013 - 09:34
Koleś nie ogarnia i pisze głupoty. Tak pokrótce to ustawienie odległości tłoka od głowicy to ustalanie stopnia sprężania.
Jeśli to jest cylinder przystosowany do wyścigów to coś cena za niska. Z tym ustawionym czasem zapłonu, chodzi mu pewnie o czasy otwarcia okien co jest kompletnie inną sprawą
Jeśli to jest cylinder przystosowany do wyścigów to coś cena za niska. Z tym ustawionym czasem zapłonu, chodzi mu pewnie o czasy otwarcia okien co jest kompletnie inną sprawą
Strona 1 z 1