Witam, mam problem z gaźnikiem. Wg wszystkich opisów regulowałem gaźnik, nic nie pomagało.Teraz mam śrubę główną (skład mieszanki)odkręconą tylko na 1/2 obrotu i jakoś jeździ( gdy odkręcę więcej nie mogę więcej niż 1/3 poruszyć manetką), w czym jest kłopot? Nie ma mocy i max to 50 km/h, wcześniej śmigał 80. obroty 2000 na jałowym się trzymają, na postoju ma bez problemu 9000 obrotów. W trakcie jazdy muli okropnie i kopci, nie przekracza 5000 obrotów (kompresja 10 bar). Na końcówce tłumika jest olej, gdzie szukać? pomóżcie, proszę.
Strona 1 z 1
Gaźnik
#3
Napisano 27 kwietnia 2015 - 13:12
Zobacz jak ustawioną masz pompę oleju, może za dużo podaje. Ogólnie z twojego opisu nic nie wynika. Ciężko zrozumieć ocb w całości. Wyczyść, gaźnik i filtr, zobacz na świecę jaki ma kolor, ustaw pompę oleju . 1/2 obrotu to stanowczo za mało 1,5~2,5 powinno być a jeśli jest inaczej zmieniasz dyszę główną. Możesz od razu sprawdzić naciąg linki od gaźnika do manetki czy czasem się nie zmienił, poluzował... Nie masz ubytków oleju czy płynu chłodniczego?
Użytkownik biosqn edytował ten post 27 kwietnia 2015 - 13:13
#5
Napisano 30 kwietnia 2015 - 08:35
Na pompie oleju są wybite dwie kreski które muszą się pokrywać. Naciągasz w miejscu gdzie wężyk i linka od oleju wchodzi do silnika.Jeśli dozujesz złą ilość oleju, gaźnik oraz świeca mogą nie działać poprawnie. Wyczyszczenie gaźnika i filtra to podstawa
Strona 1 z 1