Forum GILERA.com.pl: Jak uzyskać obroty 9-10 tys? - Forum GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Jak uzyskać obroty 9-10 tys? Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Mateusz123 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 82
  • Rejestracja nie, 29 mar 15
  • Motocykl:Gilera DNA 50
  • Rok produkcji:2005

Napisano 08 lipca 2015 - 20:41

Koledzy jeszcze jedna rzecz mnie trapi.
Moja Gilera jest po remoncie wymiana tłoka planowanie głowicy nowy napęd rolki itp
Motor ma juz przejechane ok 400 km od remontu i obecnie śmigam na paliwie już w stosunku 100/5 L przy docieraniu było 120/5 i potem stopniowo w dół.
No i wszystko ładne pali fajnie ma moc bez problemu rozpędza sie do 75 ale potem jest gorzej nie może utrzymać prędkości i maleje do 65.W dodatku max obroty to 7 tys.Powiedźcie że to regulacja gaźnika a nie znowu coś innego bo remont wyszedł mnie 1600 zł.Pociesza mnie fakt iż świeca jest okopcona czyli dostaje zbyt bogata mieszankę a za mało powietrza.
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   łecio Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 263
  • Rejestracja sob, 10 sie 13
  • Motocykl:Gilera Runner
  • Rok produkcji:1998

Napisano 08 lipca 2015 - 20:50

1.6tys za remont to co w silniku siedzi 70ccm
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   Mateusz123 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 82
  • Rejestracja nie, 29 mar 15
  • Motocykl:Gilera DNA 50
  • Rok produkcji:2005

Napisano 08 lipca 2015 - 20:58

Zjadły tyle kasy uszczelniacze pyłowe lag ściagaliśmy je od producenta 204 zł za sztukę.Próbowaliśmy te tańsze ale nie pasowały. Cylek siedzi 50 ccm.Ale tu już nie chodzi o kasę jaką dałem -wyboru nie miałem nie ma innego mechanika w promieniu 70 km a nie będę motoru ciągnął ponad 100 km.

Użytkownik Mateusz123 edytował ten post 08 lipca 2015 - 21:01

0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 904
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 09 lipca 2015 - 09:25

Wyreguluj gaźnik śrubkami , ewentualnie mniejsza dysza i iglica na dół . Jaka dysza i iglica jak ustawiona jest ? Przy 70 nie wkręca sie już wyżej czy robi buu lub przerywa ?
Dołączona grafika
1

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   Erynio^^ Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 22
  • Rejestracja pią, 05 cze 15
  • Motocykl:Gilera DNA 50/70
  • Rok produkcji:2004
  • Gender:Male
  • Location:świętokrzyskie

Napisano 09 lipca 2015 - 16:15

Mam te same problemy, czyli ten i ten z poprzedniego posta. A teraz to nawet nie chce mi odpalić.
:( :(
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 904
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 09 lipca 2015 - 17:17

Erynio zobacz czy jest iskra, czy świeca mokra, jaki ma kolor. Może go zalewa. Próbowałeś podlać paliwa pod świece ?
Dołączona grafika
1

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   Mateusz123 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 82
  • Rejestracja nie, 29 mar 15
  • Motocykl:Gilera DNA 50
  • Rok produkcji:2005

Napisano 09 lipca 2015 - 20:57

Nie chce wejść dalej na obroty - przy starcie ciągnie do 7 tys i ani obrotu dalej potem obroty spadają do 5 tys i koniec.
Prędkosci nabierze do 75 ale jej nie utrzyma zaraz zwalnia do 65 i nie reaguje na manetkę.
Sądzicie że może za bogata mieszankę dostaje?Motor mam tydzień po odebraniu od mechanika wiec zgłoszenia mu reklamacje bo gaźnik do ponownej regulacji.

Świec mam NGK BR9ES

PS Ja też ze Swietokrzyskiego��

Użytkownik Mateusz123 edytował ten post 09 lipca 2015 - 21:26

0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 904
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 10 lipca 2015 - 06:19

Wyświetl postUżytkownik Mateusz123 dnia 09 lipca 2015 - 20:57 napisał

Motor mam tydzień po odebraniu od mechanika wiec zgłoszenia mu reklamacje bo gaźnik do ponownej regulacji.


Kasę wziął to niech poprawia. Co robiłeś nowy cylinder ? moim zdaniem regulacja lub nieszczelność dolotu.. świecę możesz sam sprawdzić. Jak czorna to wiadomo..
Dołączona grafika
1

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   Mateusz123 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 82
  • Rejestracja nie, 29 mar 15
  • Motocykl:Gilera DNA 50
  • Rok produkcji:2005

Napisano 10 lipca 2015 - 07:09

tak nowy cylek szlif łożyska napęd uszczelniacze lag.
A może być tak że po tyk kilku km tłok puchnie i moto nie wkręca się na obroty?Jak się zatrzymam i ruszam od nowa to już idzie normalnie przez kilka km i potem od nowa.

Użytkownik Mateusz123 edytował ten post 10 lipca 2015 - 07:11

0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   Juru Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 4 566
  • Rejestracja sob, 18 lip 09
  • Motocykl:Auto Toyota Corolla E10
  • Rok produkcji:1995
  • Gender:Male
  • Location:Mazury, Pisz

Napisano 15 lipca 2015 - 09:31

Albo szlif, albo nowy cylek :P Szlif wykonujemy na starym cylindrze, dobieramy tylko tłok nowy :)

Jeśli masz nowy zestaw cylindrowy to jakiej firmy? Bo jak jakiś chiński NoName to bardzo możliwe, że tłok może puchnąć.
Runnerka zmieniła właściciela w dniu 11.06.12r...

Bikepics
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych