Jak uzyskać obroty 9-10 tys?
#1
Napisano 08 lipca 2015 - 20:41
Moja Gilera jest po remoncie wymiana tłoka planowanie głowicy nowy napęd rolki itp
Motor ma juz przejechane ok 400 km od remontu i obecnie śmigam na paliwie już w stosunku 100/5 L przy docieraniu było 120/5 i potem stopniowo w dół.
No i wszystko ładne pali fajnie ma moc bez problemu rozpędza sie do 75 ale potem jest gorzej nie może utrzymać prędkości i maleje do 65.W dodatku max obroty to 7 tys.Powiedźcie że to regulacja gaźnika a nie znowu coś innego bo remont wyszedł mnie 1600 zł.Pociesza mnie fakt iż świeca jest okopcona czyli dostaje zbyt bogata mieszankę a za mało powietrza.
#3
Napisano 08 lipca 2015 - 20:58
Użytkownik Mateusz123 edytował ten post 08 lipca 2015 - 21:01
#7
Napisano 09 lipca 2015 - 20:57
Prędkosci nabierze do 75 ale jej nie utrzyma zaraz zwalnia do 65 i nie reaguje na manetkę.
Sądzicie że może za bogata mieszankę dostaje?Motor mam tydzień po odebraniu od mechanika wiec zgłoszenia mu reklamacje bo gaźnik do ponownej regulacji.
Świec mam NGK BR9ES
PS Ja też ze Swietokrzyskiego��
Użytkownik Mateusz123 edytował ten post 09 lipca 2015 - 21:26
#8
Napisano 10 lipca 2015 - 06:19
Użytkownik Mateusz123 dnia 09 lipca 2015 - 20:57 napisał
Kasę wziął to niech poprawia. Co robiłeś nowy cylinder ? moim zdaniem regulacja lub nieszczelność dolotu.. świecę możesz sam sprawdzić. Jak czorna to wiadomo..
#9
Napisano 10 lipca 2015 - 07:09
A może być tak że po tyk kilku km tłok puchnie i moto nie wkręca się na obroty?Jak się zatrzymam i ruszam od nowa to już idzie normalnie przez kilka km i potem od nowa.
Użytkownik Mateusz123 edytował ten post 10 lipca 2015 - 07:11
#10
Napisano 15 lipca 2015 - 09:31
Jeśli masz nowy zestaw cylindrowy to jakiej firmy? Bo jak jakiś chiński NoName to bardzo możliwe, że tłok może puchnąć.