Tuning 70ccm MidRace
#22
Napisano 19 maja 2009 - 20:56
cylinder:
http://skutercentrum.pl/product_info.php?c...products_id=546
wydech:
http://skutercentrum.pl/product_info.php?c...products_id=127
gaznik:
http://skuter-plus.pl/?s=towar_detail&...5db0944b8570695
sprzeglo:
http://skuter-plus.pl/?s=towar_detail&...5db0944b8570695
dzwon:
http://skuter-plus.pl/?s=towar_detail&...5db0944b8570695
wal:
http://skuter-plus.pl/?s=towar_detail&...5db0944b8570695
wariator, pasek itp:
http://skuter-plus.pl/?s=towar_detail&...5db0944b8570695
lozyska:
http://skuter-plus.pl/?s=towar_detail&...5db0944b8570695
co jeszcze powinienem zamowic zeby uzupelnic setup (podrzuccie prosze od razu link)?
* Malossi MHR Replica
* Dell'orto 19
* Yasuni C16
* Malosi Fly
* Multivar 2000
* Przełożenia Primary Malossi
#24
Napisano 20 maja 2009 - 09:21
http://skuter-plus.pl/?s=towar_detail&...5db0944b8570695
Dwa pytania uzpełniające dotyczące kompletnego zestawu Over Range
( http://skuter-plus.p....db0944b8570695)
1. Do czego służy Torque i Fixed Pulley (koło pasowe) z powyższego zestawu? Czy to ma coś wspólnego z korektorem momentu obrotowego?
2. Co to jest Ventilvar (i co daje) i czy trzeba koniecznie go montować? - pytam bo uniemożliwia niestety elektryczny rozruch... :-(
* Malossi MHR Replica
* Dell'orto 19
* Yasuni C16
* Malosi Fly
* Multivar 2000
* Przełożenia Primary Malossi
#25
Napisano 20 maja 2009 - 18:16
Torque i Fixed Pulley to nazwy obu talerzy które razem tworzą kompletne koło pasowe. Korektor momentu obrotowego to polska nazwa jednego z tych kół (tego które się wysuwa i wsuwa)
Ventilvar jest to przeciwne koło do wariatora po którym chodzi pasek. Po jednej stronie koła chodzi pasek po drugiej jest mocowany wiatrak chłodzący przekładnie. Jeśli chcesz nadal korzystać z rozrusznika to nie ma sensu tego wymieniać.
#26
Napisano 20 maja 2009 - 18:59
Weź jeszcze zawór. Polecam Malossi MHR i przede wszystkim S6 v-force3 tassinari.
#28
Napisano 20 maja 2009 - 19:14
pabollo napisał:
Weź jeszcze zawór. Polecam Malossi MHR i przede wszystkim S6 v-force3 tassinari.
A ja od siebie polecam Top Racing Evolution NG które jest o kolejne 200zł tańszy od Stage6 a jest to naprawdę mega solidny wał, na pewno nie gorszy od stage6 czy malossi, miałem okazje go zakładać.
Cytat
Również jestem tego samego zdania, kosztuje strasznie dużo i daje się wyregulować tylko na bardzo wysokie obroty takie jak osiągają cyle evo. Więc wiązało by się to z wyciskaniem ostatnich potów z Mhr replici... Moim zdaniem Multivar 2000 w zupełności daje radę przy mid-race testowane wielokrotnie.
#29
Napisano 21 maja 2009 - 09:31
Jest sens inwestować w korektor momentu obrotowego (w MHR był już wbudowany)?
Zastanawiam się też czy potrzeba w tym setup'ie "aż" sprzęgła Delta i czy Fly z dzwonem nie wystarczy?
Nie wiem też czy nie odłożę tematu wału, ten mój jest prawie nowy...
Co myślicie?
* Malossi MHR Replica
* Dell'orto 19
* Yasuni C16
* Malosi Fly
* Multivar 2000
* Przełożenia Primary Malossi
#30
Napisano 21 maja 2009 - 15:01
MHR nie ma wbudowanego korektora momentu On po prostu JEST w zestawie Over Range.
Sam korektor jest dość drogi, więc polecam go odłożyć na sam koniec, jako uzupełnienie tuningu. No, chyba, że znajdziesz jakiś w dobrym stanie- używany. Zamiast tego zainwestuj w przełożenia. To kosztuje 100zł.
Co do sprzęgła- brałbym Deltę. Jest trochę inaczej zbudowana, no i ma regulację na imbusy + odważniki, więc łatwiej jest uzyskać porządany efekt jeśli chodzi o przyspieszenie. Nie zmienia to jednak faktu, że na fly'u też będzie fanie latać.
#31
Napisano 21 maja 2009 - 18:00
#32
Napisano 23 maja 2009 - 10:30
cylinder:
http://skuter-plus.pl/?s=towar_detail&...5db0944b8570695
wydech:
http://www.skutercentrum.pl/product_info.p...products_id=127
gaznik:
http://skuter-plus.pl/?s=towar_detail&...5db0944b8570695
Zawór:
http://skuter-plus.pl/?s=towar_detail&...5db0944b8570695
Kolektor:
http://skuter-plus.pl/?s=towar_detail&...5db0944b8570695
Gaz Box:
http://skuter-plus.pl/?s=towar_detail&...5db0944b8570695
Wkład filtra (nie chcę stożka):
http://skuter-plus.pl/?s=towar_detail&...5db0944b8570695
sprzeglo:
http://skuter-plus.pl/?s=towar_detail&...5db0944b8570695
dzwon:
http://skuter-plus.pl/?s=towar_detail&...5db0944b8570695
wal:
zostaje seryjny
wariator:
http://skuter-plus.pl/?s=towar_detail&...5db0944b8570695
Pasek:
http://skuter-plus.pl/?s=towar_detail&...5db0944b8570695
Przełożenia:
http://skuter-plus.pl/?s=towar_detail&...5db0944b8570695
Zastanawiam się jeszcze nad korektorem momentu, ale można go chyba spokojnie (?) założyć później:
http://skuter-plus.pl/?s=towar_detail&...5db0944b8570695
Sprawdźcie proszę czy na pewno wszystko gra i czy setup jest kompletny?
Jakie "drobiazgi" będą jeszcze potrzebne do regulacji?
* Malossi MHR Replica
* Dell'orto 19
* Yasuni C16
* Malosi Fly
* Multivar 2000
* Przełożenia Primary Malossi
#33
Napisano 23 maja 2009 - 11:31
Z drobiazgów: Rolki, sprężynki, dysze, centralki.
#34
Napisano 23 maja 2009 - 12:07
1. Rolki
Jesteśmy w stanie (przynajmniej w przybliżeniu) oszacować jak powinna być ich waga przy tym setupie? Zależy mi przede wszystkim równomiernym, dobrym przyspieszeniu i oczywiście prędkości (choć nie chciałbym jej osiągać kosztem przyspieszenia, bo ono jest priorytetem).
Czy takie same rolki powinny być założone zarówno na docieranie cylindra, jak i na późniejszą, ostrzejszą jazdę?
2. Sprężynki
Jak wyżej, czyli czy możemy cokolwiek oszacować na sucho, patrząc na setup?
3.Dysze
Jakaś jest już w zestawie gaźnika.
4. Centralki
A co to takiego?
* Malossi MHR Replica
* Dell'orto 19
* Yasuni C16
* Malosi Fly
* Multivar 2000
* Przełożenia Primary Malossi
#35
Napisano 23 maja 2009 - 12:32
Cytat
Poza tym , czemu koncepcja , żeby wału nie wymieniać przy tym MHR'ze :?: :roll:
Przecież to padnie po chwili użytkowaniu :shock:
Pozdro
Sebo
-Gilera Runner 02r. Full sport
-Gilera Runner 04r. Sport
-Aprilia SR Pure-Jet 06 r.
-Peugeot XPS SuperMoto 07r.
-Peugeot Speedfight II 2004 rok
-2x Aprilia SR Factory 2005 rok
-Peugeot XPS Super moto 2008 rok
Niektóre to już przeszłość , ale liczy się pasja !!!!!
BMW 525 192KM Na zime spokojnie styka-Szatan :D
#36
Napisano 23 maja 2009 - 15:22
* Malossi MHR Replica
* Dell'orto 19
* Yasuni C16
* Malosi Fly
* Multivar 2000
* Przełożenia Primary Malossi
#37
Napisano 23 maja 2009 - 21:40
-Gilera Runner 02r. Full sport
-Gilera Runner 04r. Sport
-Aprilia SR Pure-Jet 06 r.
-Peugeot XPS SuperMoto 07r.
-Peugeot Speedfight II 2004 rok
-2x Aprilia SR Factory 2005 rok
-Peugeot XPS Super moto 2008 rok
Niektóre to już przeszłość , ale liczy się pasja !!!!!
BMW 525 192KM Na zime spokojnie styka-Szatan :D
#38
Napisano 23 maja 2009 - 21:49
Sprężynki : Tu raczej bym na razie nic nie kupywał bo masz w zestawie z sprzęgłem więc dopiero po dotarciu bym coś zmieniał
Centralna - tutaj też będziesz miał jakąś by jakoś to wyregulować aby dotrzeć
Jedynie zestaw dysz jeszcze bym kupił
#39
Napisano 24 maja 2009 - 14:10
Niby 60minut, ale zalecałbym, aby podczas docierania dystans przejechany nie byl krótszy niż 300km.
Po docieraniu Dobrze by było kupić ten zestaw co zapodał kolega wyżej.
#40
Napisano 24 maja 2009 - 16:28
widzę, że z tym docieraniem to będzie problem... 6k rpm to chyba tylko na podnóżku można zrobić... jeżdzić to będzie cięzko :-)
* Malossi MHR Replica
* Dell'orto 19
* Yasuni C16
* Malosi Fly
* Multivar 2000
* Przełożenia Primary Malossi