Gilera Runner 125 4T By Kamyk
#143
Napisano 14 sierpnia 2013 - 19:41
Witam.
Rano dostałem info od Qubiego, że paczka o 7 wystartowała z Wawy, później jeszcze kurier dzwonił, no to pewny swego że przyjedzie, zacząłem pracę na R"ką...
Jednak na Tępego Chu*a się nie doczekaliśmy do tej pory.. pewnie jutro będzie paczka.. no ale rozebrałem cały napęd w czasie gdy czekałem Było też parę dobrych niespodzianek w pracy
Początek prac...
Czysty skuter i miejsce pracy...
Z deklem szybko poszło, niby jest potrzebny ściągacz ale poszło równie dobrze bez niego
Tak wygląda napęd po zdjęciu pokrywy, zabezpieczony filtr i wlew oleju(nie na tym zdjęciu)
Wariator również szybko został ściągnięty, użyłem pneumata w tym celu.
Ale teraz zaskoczenie.. zerkam na dzwon i pytanie "jak to do cholery ściągnąć?!" nakrętki nie ma, jedynie zostaje ściągacz...
No ale ja nie posiadam takowego, no to telefon w dłoń, sms do Qubiego, mówi że nie ma, dzwonie do Perfela, no ale też nie ma... no to nie zostaje nic innego jak użycie śrubokrętów po pewnym czasie się udało Oporowo, ale zeszło
Rozebrana przekładnia
Zaskoczył mnie stan okładzin sprzęgła i samego dzwonu, po 19k prawie nie widać zużycia...
No ale następne zaskoczenie... Pierścień wzmacniający zabezpieczony segerami... znów telefon i obdzwaniam chłopaków czy nie mają szczypiec do ich ściągania moje się zapodziały a chłopaki nie mieli... ostatecznie pomógł mi DaniuMMz, miał niezbędne narzędzie, w samochód i już jestem u niego...
Tu już przygotowane na przyjęcie nowych sprężynek..
Spokojna robota, wszystkie elementy zostały oczyszczone potem z całego syfu, przekładnia wymyta i gotowa na przyjęcie nowych części... Gdyby nie kurier to wszystko byłoby poskładane... no ale w życiu nie można mieć wszystkiego Czekam na pakę i pewnie jutro montaż
Pozdrawiam.
Rano dostałem info od Qubiego, że paczka o 7 wystartowała z Wawy, później jeszcze kurier dzwonił, no to pewny swego że przyjedzie, zacząłem pracę na R"ką...
Jednak na Tępego Chu*a się nie doczekaliśmy do tej pory.. pewnie jutro będzie paczka.. no ale rozebrałem cały napęd w czasie gdy czekałem Było też parę dobrych niespodzianek w pracy
Początek prac...
Czysty skuter i miejsce pracy...
Z deklem szybko poszło, niby jest potrzebny ściągacz ale poszło równie dobrze bez niego
Tak wygląda napęd po zdjęciu pokrywy, zabezpieczony filtr i wlew oleju(nie na tym zdjęciu)
Wariator również szybko został ściągnięty, użyłem pneumata w tym celu.
Ale teraz zaskoczenie.. zerkam na dzwon i pytanie "jak to do cholery ściągnąć?!" nakrętki nie ma, jedynie zostaje ściągacz...
No ale ja nie posiadam takowego, no to telefon w dłoń, sms do Qubiego, mówi że nie ma, dzwonie do Perfela, no ale też nie ma... no to nie zostaje nic innego jak użycie śrubokrętów po pewnym czasie się udało Oporowo, ale zeszło
Rozebrana przekładnia
Zaskoczył mnie stan okładzin sprzęgła i samego dzwonu, po 19k prawie nie widać zużycia...
No ale następne zaskoczenie... Pierścień wzmacniający zabezpieczony segerami... znów telefon i obdzwaniam chłopaków czy nie mają szczypiec do ich ściągania moje się zapodziały a chłopaki nie mieli... ostatecznie pomógł mi DaniuMMz, miał niezbędne narzędzie, w samochód i już jestem u niego...
Tu już przygotowane na przyjęcie nowych sprężynek..
Spokojna robota, wszystkie elementy zostały oczyszczone potem z całego syfu, przekładnia wymyta i gotowa na przyjęcie nowych części... Gdyby nie kurier to wszystko byłoby poskładane... no ale w życiu nie można mieć wszystkiego Czekam na pakę i pewnie jutro montaż
Pozdrawiam.
#144
Napisano 16 sierpnia 2013 - 10:10
Witam
No i pojawiła się, długo na nią czekałem..
A w niej:
Malossi multivar 2000+sprężynki sprzęgła Malossi Filtr oleju przyjdzie w 2 paczce, bo Smuggler nie miał na stanie chwilowo
Czekam, aż Qubi dowiezie za 40 min. moje części i składam
No i pojawiła się, długo na nią czekałem..
A w niej:
Malossi multivar 2000+sprężynki sprzęgła Malossi Filtr oleju przyjdzie w 2 paczce, bo Smuggler nie miał na stanie chwilowo
Czekam, aż Qubi dowiezie za 40 min. moje części i składam
Użytkownik kamyk edytował ten post 16 sierpnia 2013 - 10:12
#145
Napisano 16 sierpnia 2013 - 14:26
Wszystko złożone
Będzie dziś filmik z GoPro to zobaczycie jak to lata...
Qubi z Markiem wpadli niedługo po tym jak napisałem że paczka jest, no zaczęliśmy składanie!
Rzeczy do założenia...
Założone białe sprężynki Malossi...
Założona sprężyna centralna Biała Malossi...
Stare Wario vs. Nowe Wario
Napęd w połowie złożony...
Widać nowe części...
Poskładany napęd..
No i że pneumat był na wierzchu to zajrzeliśmy do Kymco
Po zdjęciu dekla było od razu widać rozsypane ślizgi waria Hebo NG...
Wytrzymały 100km
Warsztacik
A co do Runnerki.. sprzęt nie do poznania! Wariator w 4t to 1 rzecz, którą powinno się zmieniać jeżeli chce się lepszych osiągów Szybciej wkręca się na obroty, nie ma żadnego muła, poprawił się start, przyśpieszenie. Prędkość na razie nie sprawdzona, było 117 i samochód przede mną zaczął zwalniać
Pozdrawiam
Będzie dziś filmik z GoPro to zobaczycie jak to lata...
Qubi z Markiem wpadli niedługo po tym jak napisałem że paczka jest, no zaczęliśmy składanie!
Rzeczy do założenia...
Założone białe sprężynki Malossi...
Założona sprężyna centralna Biała Malossi...
Stare Wario vs. Nowe Wario
Napęd w połowie złożony...
Widać nowe części...
Poskładany napęd..
No i że pneumat był na wierzchu to zajrzeliśmy do Kymco
Po zdjęciu dekla było od razu widać rozsypane ślizgi waria Hebo NG...
Wytrzymały 100km
Warsztacik
A co do Runnerki.. sprzęt nie do poznania! Wariator w 4t to 1 rzecz, którą powinno się zmieniać jeżeli chce się lepszych osiągów Szybciej wkręca się na obroty, nie ma żadnego muła, poprawił się start, przyśpieszenie. Prędkość na razie nie sprawdzona, było 117 i samochód przede mną zaczął zwalniać
Pozdrawiam
Użytkownik kamyk edytował ten post 16 sierpnia 2013 - 14:27
#157
Napisano 21 sierpnia 2013 - 20:33
Witam
Wczoraj odebrałem filtr, a dziś zakupiłem oleje
No i tak wyglądają dzisiejsze zakupy niezbędne do prawidłowej pracy maszyny:
-Olej silnikowy Motul SAE 10w-40.
-Olej przekładniowy Motul Transoil 10w-40.
-Filtr oleju HifloFiltro.
Stary olej koloru smoły, zalany nowy czyściutki.. Przekładniowego zalałem trochę więcej i ustały delikatne wibracje przy 70km/h
A jeżdżąc ulicami MMz parę dni temu spotkałem takie cudo:
Prawda że piękny?
Wczoraj odebrałem filtr, a dziś zakupiłem oleje
No i tak wyglądają dzisiejsze zakupy niezbędne do prawidłowej pracy maszyny:
-Olej silnikowy Motul SAE 10w-40.
-Olej przekładniowy Motul Transoil 10w-40.
-Filtr oleju HifloFiltro.
Stary olej koloru smoły, zalany nowy czyściutki.. Przekładniowego zalałem trochę więcej i ustały delikatne wibracje przy 70km/h
A jeżdżąc ulicami MMz parę dni temu spotkałem takie cudo:
Prawda że piękny?
#159
Napisano 21 sierpnia 2013 - 23:09
Jak ja go zobaczyłem... to od razu po hamulcach i zaparkowałem. Cały czas szczęka w dół... Zrobiłem zdjęcia a potem oglądałem. W środku ideał, zegar kapliczka i cienka kierownica Boże jakie to piękne było z bliska jedynie co mnie gryzło to ta biała dokładka z przodu
#160
Napisano 26 sierpnia 2013 - 23:20
Witam serdecznie!
Chciałem was zaprosić na zlot do MMz. 31 Sierpień. 15.00 Stojadła BP. Zapraszam serdecznie wszystkich zainteresowanych!
Miejsce spotkania widoczne z daleka, przy głównej trasie z Warszawy, za miejscem postojowym dla Tirów
A tak planowaliśmy trasę i przebieg xD
Pozdrawiam!
Chciałem was zaprosić na zlot do MMz. 31 Sierpień. 15.00 Stojadła BP. Zapraszam serdecznie wszystkich zainteresowanych!
Miejsce spotkania widoczne z daleka, przy głównej trasie z Warszawy, za miejscem postojowym dla Tirów
A tak planowaliśmy trasę i przebieg xD
Pozdrawiam!