Witam. Kupiłem Stalkera z 2004 roku. Mam w nim pare problemów do rozwiązania:
1. Kierunkowskazy jak silnik zimny (tyle co go zapale) to działają w miarę normalnie a im dłużej pochodzi to zaczynają migać coraz szybciej i tak zostaje (Szukałem tego całego przerywacza ale jedyne co na razie znalazłem to regulator napięcia i jakaś kostka z czterema wejściami ale w sklepie powiedzieli że przerywacz ma dwa wejścia)
2. Nie działa prędkościomierz (wymieniona linka i licznik sprawny) nie działa ślimak czy inaczej napęd prędkościomierza. Może ktoś z was wie gdzie można kupić używany albo nowy w miare tani bo w sklepie w Rzeszowie ściągają za 100zł
3. Odkryłem że przewód cieczy do hamulca jest załatany łatką i chciałbym go wymienić. Nie wiem jak to zrobić żeby się za dużo cieczy nie polało i żeby po złożeniu to działało
Proszę was o pomoc jak to naprawić żeby jak najmniej dawać do serwisu
Strona 1 z 1
Kilka spraw w sStalkerze 2004
#2
Napisano 09 kwietnia 2009 - 17:06
bartek555 napisał:
1. Kierunkowskazy jak silnik zimny (tyle co go zapale) to działają w miarę normalnie a im dłużej pochodzi to zaczynają migać coraz szybciej i tak zostaje (Szukałem tego całego przerywacza ale jedyne co na razie znalazłem to regulator napięcia i jakaś kostka z czterema wejściami ale w sklepie powiedzieli że przerywacz ma dwa wejścia)
Widocznie masz przerywacz zintegrowany z regulatorem napięcia. Zakłucenia może również powodować zła świeca zapłonowa. np. w Runnerze swieca B9ES powoduje zakłucenia a świeca BR9ES już nie [R w nazwie oznacza opornik zmniejszajacy zakłucenia w instalacji]. Zobacz, czy masz R w nazwie a jak nie to spróbuj zamienić...
bartek555 napisał:
3. Odkryłem że przewód cieczy do hamulca jest załatany łatką i chciałbym go wymienić. Nie wiem jak to zrobić żeby się za dużo cieczy nie polało i żeby po złożeniu to działało
Wymieniasz przewód hamulcowy, zalewasz nowy płyn i odpowietrzasz. Nie ma innej opcji
Zaginiony ADMIN ;)
Strona 1 z 1