Forum GILERA.com.pl: Komentarz i pytania do tematu "Remont silnika 50 LC" - Forum GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

  • (5 stron)
  • +
  • « Pierwsza
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nie możesz napisać tematu
  • Temat jest zamknięty

Komentarz i pytania do tematu "Remont silnika 50 LC" Oceń temat: ***** 1 głosy

#61 Użytkownik nie jest zalogowany   Aro Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 60
  • Rejestracja wto, 16 sie 11
  • Motocykl:Gilera Runner SP 50
  • Rok produkcji:1999
  • Gender:Male

Napisano 25 czerwca 2012 - 21:12

Ja muszę u siebie wymienić: cylinder, wał, łożyska i uszczelniacze na wale i sprzęgło. Już to zamówiłem i mam nadzieję, że w piątek przyjdzie, to bym sobie w sobotę zrobił. Chyba dałbym w ten 1 dzień radę nie ? :D Na wakacje trzeba już jeździć :]
Dołączona grafika
0

#62 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 904
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 26 czerwca 2012 - 07:20

W jeden dzień nie dasz rady , wszystko trzeba zrobić starannie , żeby nie rozpoławiać silnika na drugi dzień bo się okaże , ze tłok nie wsadzony z pospiechu :P , a tak na poważnie , jeśli bardzo dobrze znasz się na rzeczy i robisz wszystko intuicyjnie to dasz rade :) . Nooo ale skoro pytasz ile czasu to zajmie to pewnie jeszcze nie robiłeś tak obszernej operacji :) . Powodzenia i napisz jak sprzęcik chodzi po modernizacji :)
Dołączona grafika
0

#63 Użytkownik nie jest zalogowany   Aro Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 60
  • Rejestracja wto, 16 sie 11
  • Motocykl:Gilera Runner SP 50
  • Rok produkcji:1999
  • Gender:Male

Napisano 26 czerwca 2012 - 16:22

Ale w sumie jest do wymiany tylko cylek, to już raz wymieniałem, stary mam już wyjęty, sprzęgło to bez problemu zmienię, tylko nie wiem jeszcze jak z tym wałem :D
Dołączona grafika
0

#64 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 904
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 26 czerwca 2012 - 16:31

Zobacz czy masz luzy na wale i czy korba na boki nie chodzi , jak wszystko ok to możesz sobie odpuścić wymianę łożysk , ale może jednak warto ;) , chyba , że myślisz o nowym wale to już inna bajka :D
Dołączona grafika
0

#65 Użytkownik nie jest zalogowany   Aro Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 60
  • Rejestracja wto, 16 sie 11
  • Motocykl:Gilera Runner SP 50
  • Rok produkcji:1999
  • Gender:Male

Napisano 26 czerwca 2012 - 16:52

Wał zamówiłem nowy, łożyska i uszczelniacze też :D Tylko z tym będę musiał się pobawić, żeby wymienić :)
Dołączona grafika
0

#66 Użytkownik nie jest zalogowany   Aro Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 60
  • Rejestracja wto, 16 sie 11
  • Motocykl:Gilera Runner SP 50
  • Rok produkcji:1999
  • Gender:Male

Napisano 26 czerwca 2012 - 17:17

Właśnie byłem zobaczyć jak to wszystko wygląda, to muszę tylko wszystko poodłączać, zdjąć silnik, rozpołowić go, wyjąć stary wał, na nowy założyć łożyska i wszystko złożyć :D A i jeszcze cylka muszę włożyć :D
Dołączona grafika
0

#67 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 904
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 26 czerwca 2012 - 17:35

Dobrze robisz jak wał zmieniasz , jak robić to dobrze od A do Z żeby nie rozpoławiać silnika za 1000 km :)
Dołączona grafika
0

#68 Użytkownik nie jest zalogowany   Gilerka Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 285
  • Rejestracja pon, 06 lut 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50
  • Rok produkcji:brak

Napisano 26 czerwca 2012 - 20:38

Lozyska przy rozpolawianiu sie wymienia, bo przeciez potem juz nie sa jak przedtem - sila scianajaca.
Tom - Przeciez wal musi miec naturalny luz na boki <_<
0

#69 Użytkownik nie jest zalogowany   Runni Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 3 949
  • Rejestracja śro, 01 kwi 09
  • Motocykl:Astra II Bertone MB E220CDI A/T
  • Rok produkcji:2003
  • Gender:Male
  • Location:Konin
  • Interests:Motoryzacja, windsurfing i muzyka.

Napisano 26 czerwca 2012 - 21:50

Musi mieć ale nie po dwa centymetry...

Jak dasz radę w jeden dzień to jesteś mechanik z dobrą wprawą. Ja dzisiaj rozebrałem tylko cały osprzęt przekładni, wyjąłem przełożenia i wydech i robiłem to z godzinę, tu Ci się śruba zapiecze, tu się coś zakleszczy i co chwila coś. Gdybym miał jeszcze rozpiąć silnik od ramy i porozkładać go, złożyć i wyregulować to pewnie z 5h bym to robił tak na spokojnie. Dwa dni to jest minimum bo tam też nie można robić ani za długo ani z doskoku.
Dołączona grafika
Nie pomagam na PW, ewentualnie odpłatnie na zasadach 15zł za każdą rozpoczętą godzinę pracy. W razie pytań, wystawiam F-VAT i dojeżdżam do klienta :)

PISZ NA FORUM, NIE PW
0

#70 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 904
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 26 czerwca 2012 - 22:21

Wyświetl postUżytkownik Gilerka dnia 26 czerwca 2012 - 20:38 napisał

Lozyska przy rozpolawianiu sie wymienia, bo przeciez potem juz nie sa jak przedtem - sila scianajaca.
Tom - Przeciez wal musi miec naturalny luz na boki <_<


No co Ty nie powiesz :D , heh :)

Użytkownik tom1077 edytował ten post 26 czerwca 2012 - 22:24

Dołączona grafika
0

#71 Użytkownik nie jest zalogowany   Aro Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 60
  • Rejestracja wto, 16 sie 11
  • Motocykl:Gilera Runner SP 50
  • Rok produkcji:1999
  • Gender:Male

Napisano 27 czerwca 2012 - 13:18

W sumie z rolkami też tak miałem, jak 1 raz robiłem to wgl nie mogłem odręcić tej śruby od wariatora :D Teraz w 5 minut zmieniam XD
YEAH !!! Części już przyszły, trzeba się zabrać za wymianę wału ^^
Dołączona grafika
0

#72 Użytkownik nie jest zalogowany   Aro Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 60
  • Rejestracja wto, 16 sie 11
  • Motocykl:Gilera Runner SP 50
  • Rok produkcji:1999
  • Gender:Male

Napisano 02 lipca 2012 - 21:03

Na tłoku mam taką strzałkę na górze, to tam w kierunku tej strzałki mam założyć oby 2 pierścienie tym wcięciem ?
Dołączona grafika
0

#73 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 904
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 02 lipca 2012 - 21:39

Strzałka oznacza , że tą stroną która wskazuje ma być załozony tłok , tzn w stronę wydechu ma być ta strzałka . Pierścienie musza być na zamkach .
Dołączona grafika
1

#74 Użytkownik nie jest zalogowany   Davidek Ikona

  • David
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 4 415
  • Rejestracja pią, 16 paź 09
  • Motocykl:Gilera Runner H2O & R6 '09
  • Rok produkcji:2005
  • Gender:Male
  • Location:Brzesko
  • Interests:Motoryzacja....

Napisano 02 lipca 2012 - 21:41

Pierśćienei zakładasz aby pasowały idelanie na zamki tłoka, straszła słuzy po to abyś założyć ( tą strzałką ) do okna wydechowego w celu pominięcia ewentualnego zatarcia poprzez złamanie pierścieni tłkowych.
6.10.2008 - Oluś... Kocham :*
3.10.2011 - Milenka :*


Dołączona grafika

Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
1

#75 Użytkownik nie jest zalogowany   Aro Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 60
  • Rejestracja wto, 16 sie 11
  • Motocykl:Gilera Runner SP 50
  • Rok produkcji:1999
  • Gender:Male

Napisano 07 lipca 2012 - 15:07

Okey, zrobiona ;) Teraz jeszcze docieranie :D
Dołączona grafika
0

#76 Użytkownik nie jest zalogowany   Runni Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 3 949
  • Rejestracja śro, 01 kwi 09
  • Motocykl:Astra II Bertone MB E220CDI A/T
  • Rok produkcji:2003
  • Gender:Male
  • Location:Konin
  • Interests:Motoryzacja, windsurfing i muzyka.

Napisano 07 lipca 2012 - 20:17

Jeśli można zapytać, ile to robiłeś? Tak orientacyjnie ofc dla informacji :)
Dołączona grafika
Nie pomagam na PW, ewentualnie odpłatnie na zasadach 15zł za każdą rozpoczętą godzinę pracy. W razie pytań, wystawiam F-VAT i dojeżdżam do klienta :)

PISZ NA FORUM, NIE PW
0

#77 Użytkownik nie jest zalogowany   Aro Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 60
  • Rejestracja wto, 16 sie 11
  • Motocykl:Gilera Runner SP 50
  • Rok produkcji:1999
  • Gender:Male

Napisano 07 lipca 2012 - 21:11

w 1. dzień rozebrałem silnik, na 2. wymieniłem wał i reszte a dalej czekałem na cylka. 3 dni robiłem tak spokojnie ;)
Dołączona grafika
0

#78 Użytkownik nie jest zalogowany   jacekc12 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 169
  • Rejestracja śro, 22 cze 11
  • Motocykl:Runner Sp 11'
  • Rok produkcji:brak
  • Gender:Male

Napisano 08 lipca 2012 - 09:42

ee to długo, ja już doszedłem do wprawy i silnik ze skutera do rozpołowienia w około 1,5h :D
0

#79 Użytkownik nie jest zalogowany   Aro Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 60
  • Rejestracja wto, 16 sie 11
  • Motocykl:Gilera Runner SP 50
  • Rok produkcji:1999
  • Gender:Male

Napisano 08 lipca 2012 - 10:33

Ja dopiero 1. raz to wiesz :D
Dołączona grafika
0

#80 Użytkownik nie jest zalogowany   StalkerNaked Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 490
  • Rejestracja nie, 28 lis 10
  • Motocykl:Gilera Stalker Naked
  • Rok produkcji:2010
  • Gender:Male
  • Location:Prudnik
  • Interests:Skutery, crossy i dziewczyny :D

Napisano 11 sierpnia 2012 - 13:53

Chłopaki, poproszę o wymiary ściągacza magneta do p/g (mam takie magneto jak na foto)
0

  • (5 stron)
  • +
  • « Pierwsza
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nie możesz napisać tematu
  • Temat jest zamknięty

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych