Forum GILERA.com.pl: Problem ze Stalkerem - Forum GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

  • (5 stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ostatnia »
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Problem ze Stalkerem Oceń temat: -----

#21 Użytkownik nie jest zalogowany   Juru Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 4 566
  • Rejestracja sob, 18 lip 09
  • Motocykl:Auto Toyota Corolla E10
  • Rok produkcji:1995
  • Gender:Male
  • Location:Mazury, Pisz

Napisano 30 marca 2012 - 14:01

Jeśli ilość pinów jest taka sama to tak, a z tego co się orientuję jest taka sama :)
Runnerka zmieniła właściciela w dniu 11.06.12r...

Bikepics
0

#22 Użytkownik nie jest zalogowany   StalkerNaked Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 490
  • Rejestracja nie, 28 lis 10
  • Motocykl:Gilera Stalker Naked
  • Rok produkcji:2010
  • Gender:Male
  • Location:Prudnik
  • Interests:Skutery, crossy i dziewczyny :D

Napisano 30 marca 2012 - 19:42

Więc sprawdzałem teraz tą ilość Voltów i wyszło mi że z akumulatora wychodzi 13.93V, a do żarówki dochodzi 2.44V. Czy to dobry wynik, czy coś jest nie tak??
0

#23 Użytkownik nie jest zalogowany   kucia Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 462
  • Rejestracja czw, 04 lis 10
  • Motocykl:Gilera Runner
  • Rok produkcji:2000

Napisano 30 marca 2012 - 20:13

Trochę nie ogarniam jak Ty to mierzysz prąd z aku odpowiada tylko za kierunki stop klakson itd a prad na światła przednie idzie bezpośrednio z cewki i trzeba to zmierzyć na zapalonym silniku i na wyższych obrotach bo tyle ile na wolnych pokaże to raczej Ci nie spali żarówki chyba ze czegoś nie doczytałem to mnie poprawcie.Sprawdź przy okazji ile masz pinów ja mam na sell regulatora 8 pinowy.
0

#24 Użytkownik nie jest zalogowany   StalkerNaked Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 490
  • Rejestracja nie, 28 lis 10
  • Motocykl:Gilera Stalker Naked
  • Rok produkcji:2010
  • Gender:Male
  • Location:Prudnik
  • Interests:Skutery, crossy i dziewczyny :D

Napisano 30 marca 2012 - 20:20

Voltomierz zaczepiłem do kabelków od światła, ustawiłem na DCV 20 i zacząłem gazować i odpuszczać i na każdych obrotach pokazywało 2.44V. Chyba coś źle włączyłem, bo wynik powinien być raczej inny. Mam opcję włączenie na 1000 DCV, 200 DCV, 20 DCV, 2000m DCV i 200m DCV. I jak się sprawdza ilość pinów na regulatorze???

Użytkownik StalkerNaked edytował ten post 30 marca 2012 - 20:25

0

#25 Użytkownik nie jest zalogowany   kucia Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 462
  • Rejestracja czw, 04 lis 10
  • Motocykl:Gilera Runner
  • Rok produkcji:2000

Napisano 30 marca 2012 - 20:44

Z tymi pinami to musisz wypiąć kostkę z regulatora i policzyć ile jest tych wsuwek jakby w regulatorze .
0

#26 Użytkownik nie jest zalogowany   StalkerNaked Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 490
  • Rejestracja nie, 28 lis 10
  • Motocykl:Gilera Stalker Naked
  • Rok produkcji:2010
  • Gender:Male
  • Location:Prudnik
  • Interests:Skutery, crossy i dziewczyny :D

Napisano 30 marca 2012 - 20:46

A co z tym podłączaniem??
0

#27 Użytkownik nie jest zalogowany   StalkerNaked Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 490
  • Rejestracja nie, 28 lis 10
  • Motocykl:Gilera Stalker Naked
  • Rok produkcji:2010
  • Gender:Male
  • Location:Prudnik
  • Interests:Skutery, crossy i dziewczyny :D

Napisano 31 marca 2012 - 09:49

Dobra, teraz sprawdziłem przy podłączeniu na 200m DCV i wyszło że na niskich obrotach wynosi w granicach 15V, a na wysokich przekracza 30V
0

#28 Użytkownik nie jest zalogowany   Juru Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 4 566
  • Rejestracja sob, 18 lip 09
  • Motocykl:Auto Toyota Corolla E10
  • Rok produkcji:1995
  • Gender:Male
  • Location:Mazury, Pisz

Napisano 31 marca 2012 - 11:47

Jeśli mierzyłeś bezpośrednio na wtyczce gdzie podłączasz lampę i pomiar jest prawdziwy to regulator napięcia do wymiany.
Runnerka zmieniła właściciela w dniu 11.06.12r...

Bikepics
0

#29 Użytkownik nie jest zalogowany   StalkerNaked Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 490
  • Rejestracja nie, 28 lis 10
  • Motocykl:Gilera Stalker Naked
  • Rok produkcji:2010
  • Gender:Male
  • Location:Prudnik
  • Interests:Skutery, crossy i dziewczyny :D

Napisano 31 marca 2012 - 12:46

Jednak coś jest nie tak z tym wynikiem. Przy żarówce mam trzy kable, fioletowy (gruba wtyczka) i czerwony (mała wtyczka) obok siebie, a na przeciwko jest czarny (gruba wtyczka). Przy których kablach mam sprawdzać napięcie???
I kucia jak coś to mam 8 pinowy więc jeśli coś jest nie tak to mogę od ciebie kupić, tylko w jakiej cenie???

Użytkownik StalkerNaked edytował ten post 31 marca 2012 - 13:33

0

#30 Użytkownik nie jest zalogowany   Juru Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 4 566
  • Rejestracja sob, 18 lip 09
  • Motocykl:Auto Toyota Corolla E10
  • Rok produkcji:1995
  • Gender:Male
  • Location:Mazury, Pisz

Napisano 31 marca 2012 - 13:35

Czarny to masa, a czerwony lub fioletowy to światła drogowe lub mijania.
Runnerka zmieniła właściciela w dniu 11.06.12r...

Bikepics
0

#31 Użytkownik nie jest zalogowany   StalkerNaked Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 490
  • Rejestracja nie, 28 lis 10
  • Motocykl:Gilera Stalker Naked
  • Rok produkcji:2010
  • Gender:Male
  • Location:Prudnik
  • Interests:Skutery, crossy i dziewczyny :D

Napisano 31 marca 2012 - 13:48

Czyli do którego podłączyć czarny a do którego czerwony przewód żeby sprawdzić napięcie.
0

#32 Użytkownik nie jest zalogowany   Juru Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 4 566
  • Rejestracja sob, 18 lip 09
  • Motocykl:Auto Toyota Corolla E10
  • Rok produkcji:1995
  • Gender:Male
  • Location:Mazury, Pisz

Napisano 31 marca 2012 - 13:53

Czarny do czarnego a czerwony to obojetnie albo do czerwonego albo do fioletowego, na jednym z nich musi być napięcie.
Runnerka zmieniła właściciela w dniu 11.06.12r...

Bikepics
0

#33 Użytkownik nie jest zalogowany   Runni Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 3 949
  • Rejestracja śro, 01 kwi 09
  • Motocykl:Astra II Bertone MB E220CDI A/T
  • Rok produkcji:2003
  • Gender:Male
  • Location:Konin
  • Interests:Motoryzacja, windsurfing i muzyka.

Napisano 31 marca 2012 - 17:17

Powiem inaczej, podłącz miernik na 20 DMV i jeśli wywali error zamiast odczytu to regulator do wymiany, ustawiasz tym maksymalny prąd jaki ma mierzyć miernik a w związku z tym, że tam ma być 14.4V maksymalnie no to nie może 20V przekroczyć.
Dołączona grafika
Nie pomagam na PW, ewentualnie odpłatnie na zasadach 15zł za każdą rozpoczętą godzinę pracy. W razie pytań, wystawiam F-VAT i dojeżdżam do klienta :)

PISZ NA FORUM, NIE PW
0

#34 Użytkownik nie jest zalogowany   StalkerNaked Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 490
  • Rejestracja nie, 28 lis 10
  • Motocykl:Gilera Stalker Naked
  • Rok produkcji:2010
  • Gender:Male
  • Location:Prudnik
  • Interests:Skutery, crossy i dziewczyny :D

Napisano 31 marca 2012 - 17:38

Więc do klaksonu dochodzi 13v, a do żarówki 2.44v, teoretycznie żarówka nie powinna świecić przy takim prądzie.
0

#35 Użytkownik nie jest zalogowany   Runni Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 3 949
  • Rejestracja śro, 01 kwi 09
  • Motocykl:Astra II Bertone MB E220CDI A/T
  • Rok produkcji:2003
  • Gender:Male
  • Location:Konin
  • Interests:Motoryzacja, windsurfing i muzyka.

Napisano 31 marca 2012 - 17:41

A pomiar był robiony na wolnych obrotach? Jak wkręcisz na obroty to rośnie napięcie? Choć myślę, że teraz jedyne co trzeba sprawdzić to ceny regulatora.
Dołączona grafika
Nie pomagam na PW, ewentualnie odpłatnie na zasadach 15zł za każdą rozpoczętą godzinę pracy. W razie pytań, wystawiam F-VAT i dojeżdżam do klienta :)

PISZ NA FORUM, NIE PW
0

#36 Użytkownik nie jest zalogowany   Juru Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 4 566
  • Rejestracja sob, 18 lip 09
  • Motocykl:Auto Toyota Corolla E10
  • Rok produkcji:1995
  • Gender:Male
  • Location:Mazury, Pisz

Napisano 31 marca 2012 - 19:12

Nawet na wolnych obrotach dochodzi więcej niż 2,44V
Runnerka zmieniła właściciela w dniu 11.06.12r...

Bikepics
0

#37 Użytkownik nie jest zalogowany   StalkerNaked Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 490
  • Rejestracja nie, 28 lis 10
  • Motocykl:Gilera Stalker Naked
  • Rok produkcji:2010
  • Gender:Male
  • Location:Prudnik
  • Interests:Skutery, crossy i dziewczyny :D

Napisano 31 marca 2012 - 20:40

To wiem i nie wiem dlatego wychodzi taki wynik, ale na poniedziałek jestem umówiony z mechanikiem/elektrykiem który raczej powie czego to wina.
0

#38 Użytkownik nie jest zalogowany   StalkerNaked Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 490
  • Rejestracja nie, 28 lis 10
  • Motocykl:Gilera Stalker Naked
  • Rok produkcji:2010
  • Gender:Male
  • Location:Prudnik
  • Interests:Skutery, crossy i dziewczyny :D

Napisano 03 kwietnia 2012 - 18:08

Był u mnie mechanik, to nie wina regulatora tylko lagów bo nie tłumią już prawie bo olej wycieka, trochę roboty i będzie ok.
0

#39 Użytkownik nie jest zalogowany   Juru Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 4 566
  • Rejestracja sob, 18 lip 09
  • Motocykl:Auto Toyota Corolla E10
  • Rok produkcji:1995
  • Gender:Male
  • Location:Mazury, Pisz

Napisano 03 kwietnia 2012 - 18:33

W Piaggio w lagach nie ma oleju.
Runnerka zmieniła właściciela w dniu 11.06.12r...

Bikepics
0

#40 Użytkownik nie jest zalogowany   StalkerNaked Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 490
  • Rejestracja nie, 28 lis 10
  • Motocykl:Gilera Stalker Naked
  • Rok produkcji:2010
  • Gender:Male
  • Location:Prudnik
  • Interests:Skutery, crossy i dziewczyny :D

Napisano 04 kwietnia 2012 - 21:22

A czy idzie do gilery dostać lagi przednie olejowe bądź czy kiedyś były takie montowane??
0

  • (5 stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ostatnia »
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych