Forum GILERA.com.pl: regulacja gaźnika - Forum GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

  • (2 stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

regulacja gaźnika Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   skrobek41 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 776
  • Rejestracja śro, 20 kwi 11
  • Motocykl:Gilera Dna
  • Rok produkcji:2006
  • Gender:Male
  • Location:okolice Rypina,Brodnicy,Golubia
  • Interests:dziewczyny , motory itp.

Napisano 06 kwietnia 2012 - 15:16

Będę regulował gaźnik i tak jest w poradniku że od mieszanki śrubke wkręcić do końca a potem wykręcić o dwa obroty
a od obrotów co zrobić wykręcić wkręcić czy wogule nie ruszać?
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Davidek Ikona

  • David
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 4 415
  • Rejestracja pią, 16 paź 09
  • Motocykl:Gilera Runner H2O & R6 '09
  • Rok produkcji:2005
  • Gender:Male
  • Location:Brzesko
  • Interests:Motoryzacja....

Napisano 06 kwietnia 2012 - 15:26

Od obrotów zostaw, potem ewentualnie będziesz kombinował z obrotami gdyby coś było nie tak.
6.10.2008 - Oluś... Kocham :*
3.10.2011 - Milenka :*


Dołączona grafika

Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
1

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   skrobek41 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 776
  • Rejestracja śro, 20 kwi 11
  • Motocykl:Gilera Dna
  • Rok produkcji:2006
  • Gender:Male
  • Location:okolice Rypina,Brodnicy,Golubia
  • Interests:dziewczyny , motory itp.

Napisano 06 kwietnia 2012 - 18:42

słuchajcie bo mam taki problem bo jak się rozpędze motorem do 80 i puszczam manetke to on zwalnia bardza ale to bardzo wolno od 60 do 12km bo obroty spadają bardzo wolno czyli tak jakby coś chyba z gaźnikiem
co bym musiał przy gaźniku zrobić?

Użytkownik skrobek41 edytował ten post 06 kwietnia 2012 - 18:43

0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   Juru Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 4 566
  • Rejestracja sob, 18 lip 09
  • Motocykl:Auto Toyota Corolla E10
  • Rok produkcji:1995
  • Gender:Male
  • Location:Mazury, Pisz

Napisano 06 kwietnia 2012 - 19:46

Wykręć śrubkę od obrotów.
Runnerka zmieniła właściciela w dniu 11.06.12r...

Bikepics
1

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   Davidek Ikona

  • David
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 4 415
  • Rejestracja pią, 16 paź 09
  • Motocykl:Gilera Runner H2O & R6 '09
  • Rok produkcji:2005
  • Gender:Male
  • Location:Brzesko
  • Interests:Motoryzacja....

Napisano 07 kwietnia 2012 - 07:47

Ale zwalnia stopniowo? Jeżeli tak to całkiem normalne - oznacza ze masz dobrą dyszę ;)
6.10.2008 - Oluś... Kocham :*
3.10.2011 - Milenka :*


Dołączona grafika

Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   skrobek41 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 776
  • Rejestracja śro, 20 kwi 11
  • Motocykl:Gilera Dna
  • Rok produkcji:2006
  • Gender:Male
  • Location:okolice Rypina,Brodnicy,Golubia
  • Interests:dziewczyny , motory itp.

Napisano 07 kwietnia 2012 - 11:10

jest tak że zwolni do 15 i potem obroty się troszeczke zwiększają i jedzie ze 100m te 15km a potem powoli zwalnia 13, 12, 11, 8.
czyli z obrotówe nie zhodzi ale wolne obroty są dobrze ustawione 2 tys
czyli sam jedzie a jak hamuje to tak jakby się dusił

Użytkownik skrobek41 edytował ten post 07 kwietnia 2012 - 11:18

0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   Juru Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 4 566
  • Rejestracja sob, 18 lip 09
  • Motocykl:Auto Toyota Corolla E10
  • Rok produkcji:1995
  • Gender:Male
  • Location:Mazury, Pisz

Napisano 07 kwietnia 2012 - 11:58

Zmniejsz mu te obroty o pół obrotu wykręć, albo daj więcej powietrza.
Runnerka zmieniła właściciela w dniu 11.06.12r...

Bikepics
1

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   skrobek41 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 776
  • Rejestracja śro, 20 kwi 11
  • Motocykl:Gilera Dna
  • Rok produkcji:2006
  • Gender:Male
  • Location:okolice Rypina,Brodnicy,Golubia
  • Interests:dziewczyny , motory itp.

Napisano 07 kwietnia 2012 - 13:21

mam pytanie a ta śrubka od powietrza to jak ją wkręcam to daje mniej powietrza a jak wykręcam to to daje więcej dobrze rozumiem
czy odwrotnie
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   Juru Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 4 566
  • Rejestracja sob, 18 lip 09
  • Motocykl:Auto Toyota Corolla E10
  • Rok produkcji:1995
  • Gender:Male
  • Location:Mazury, Pisz

Napisano 07 kwietnia 2012 - 14:23

Jest tak jak mówisz :)
Runnerka zmieniła właściciela w dniu 11.06.12r...

Bikepics
1

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   skrobek41 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 776
  • Rejestracja śro, 20 kwi 11
  • Motocykl:Gilera Dna
  • Rok produkcji:2006
  • Gender:Male
  • Location:okolice Rypina,Brodnicy,Golubia
  • Interests:dziewczyny , motory itp.

Napisano 07 kwietnia 2012 - 14:47

wiem że każdy skuter jest inny ale jak macie śrubke od wolnych obrotów całkiem wykręconą, wkręconą?
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   Davidek Ikona

  • David
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 4 415
  • Rejestracja pią, 16 paź 09
  • Motocykl:Gilera Runner H2O & R6 '09
  • Rok produkcji:2005
  • Gender:Male
  • Location:Brzesko
  • Interests:Motoryzacja....

Napisano 07 kwietnia 2012 - 17:57

Chyba każdy forumowicz musiałby polecieć do moto i oblukać bo jak sam powiedziałeś każdy ma inaczej ustawioną ;)
6.10.2008 - Oluś... Kocham :*
3.10.2011 - Milenka :*


Dołączona grafika

Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   skrobek41 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 776
  • Rejestracja śro, 20 kwi 11
  • Motocykl:Gilera Dna
  • Rok produkcji:2006
  • Gender:Male
  • Location:okolice Rypina,Brodnicy,Golubia
  • Interests:dziewczyny , motory itp.

Napisano 07 kwietnia 2012 - 18:29

regulowałem całe popołudnie i wkońcu wyregulowałem porządnie i zmieniłem świece
i u mnie jest takie ustawienie
od składu mieszanki mam śrubkę wykręconą o 2 i jedna czwarta
a wolne obroty wykręcone o 1-1,5 obrotu
czy tak może być
0

#13 Użytkownik nie jest zalogowany   Juru Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 4 566
  • Rejestracja sob, 18 lip 09
  • Motocykl:Auto Toyota Corolla E10
  • Rok produkcji:1995
  • Gender:Male
  • Location:Mazury, Pisz

Napisano 07 kwietnia 2012 - 18:32

Jeżeli na tym ustawieniu wszystko jest ok to nie może, a musi tak być :)
Runnerka zmieniła właściciela w dniu 11.06.12r...

Bikepics
1

#14 Użytkownik nie jest zalogowany   skrobek41 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 776
  • Rejestracja śro, 20 kwi 11
  • Motocykl:Gilera Dna
  • Rok produkcji:2006
  • Gender:Male
  • Location:okolice Rypina,Brodnicy,Golubia
  • Interests:dziewczyny , motory itp.

Napisano 07 kwietnia 2012 - 18:36

teraz chodzi idealnie

a mam następny problem jak jade koło 80km to tak coś stuka z przodu motora w okolicach bak ,chłodnica ,przednie koło, zawieszenie ale nie wiem dokładnie gdzie
sprawdzałem chłodnica jest dobrze dokręcona bak też
zawieszenie nie wiem jak sprawdzić
a koło jak zakręce to chodzi cichutko
co to może być?

czy można jakoś tak gaźnik wyregulować żeby mniej palił?
dysza 68 filtr czysty i pali około 5-6 litrów

Użytkownik skrobek41 edytował ten post 07 kwietnia 2012 - 19:00

0

#15 Użytkownik nie jest zalogowany   xXxKuBeK Ikona

  • Kubek
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 736
  • Rejestracja sob, 19 cze 10
  • Motocykl:Ponownie Runner :)
  • Rok produkcji:2000
  • Gender:Male
  • Location:Radomsko

Napisano 07 kwietnia 2012 - 20:15

moze plastik masz jakis odkręcony i się telepie?
a co do tego spalania, o 19 napisales ze dobrze wyregulowałes,
a kilka min później napisales ze duzo pali, tak szybko przejechałeś 100km ? :blink:
Runner 2001 był,Poprzedni Runner- Klik

Runner 2000 jest! :) Obecny Runner- Klik

NIE POMAGAM NA GG ANI PW! OD TEGO JEST FORUM!
0

#16 Użytkownik nie jest zalogowany   skrobek41 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 776
  • Rejestracja śro, 20 kwi 11
  • Motocykl:Gilera Dna
  • Rok produkcji:2006
  • Gender:Male
  • Location:okolice Rypina,Brodnicy,Golubia
  • Interests:dziewczyny , motory itp.

Napisano 07 kwietnia 2012 - 20:26

nie nie przejechalem 100km tylko niecałe 20km i wlałem specjalnie na próbe 1,5litra i przyjechałem to nawet nie dojechałem do bramy i zgas brak paliwa teraz nalałem do pełna ale wychodzi na to że dużo pali bo aż
20*5--100km
1,5*5--7,5l
czyli wychodzi na to że na 100km-7,5litra
czyli troche dużo chciałbym żeby się zmieścił w 4 litrach

Użytkownik skrobek41 edytował ten post 07 kwietnia 2012 - 20:28

0

#17 Użytkownik nie jest zalogowany   xXxKuBeK Ikona

  • Kubek
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 736
  • Rejestracja sob, 19 cze 10
  • Motocykl:Ponownie Runner :)
  • Rok produkcji:2000
  • Gender:Male
  • Location:Radomsko

Napisano 07 kwietnia 2012 - 20:34

a na pewno zgasł z powodu braku paliwa?
Runner 2001 był,Poprzedni Runner- Klik

Runner 2000 jest! :) Obecny Runner- Klik

NIE POMAGAM NA GG ANI PW! OD TEGO JEST FORUM!
0

#18 Użytkownik nie jest zalogowany   skrobek41 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 776
  • Rejestracja śro, 20 kwi 11
  • Motocykl:Gilera Dna
  • Rok produkcji:2006
  • Gender:Male
  • Location:okolice Rypina,Brodnicy,Golubia
  • Interests:dziewczyny , motory itp.

Napisano 07 kwietnia 2012 - 20:36

tak bo zalałem i odpalił od pierwszego kopa a moim celem dłuższej przejażdzki było to bo chciałem zobaczyć świece czy jest kawa z mlekiem i jest czyli jestem zadowolony że mi się udało dobrze wyregulować gaźnik
0

#19 Użytkownik nie jest zalogowany   xXxKuBeK Ikona

  • Kubek
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 736
  • Rejestracja sob, 19 cze 10
  • Motocykl:Ponownie Runner :)
  • Rok produkcji:2000
  • Gender:Male
  • Location:Radomsko

Napisano 07 kwietnia 2012 - 21:18

skoro swieca kawa z mlekiem,
to spalanie musi być poprzez jakis wyciek gdzieś, sprawdz przewody paliwowe i kranik
Runner 2001 był,Poprzedni Runner- Klik

Runner 2000 jest! :) Obecny Runner- Klik

NIE POMAGAM NA GG ANI PW! OD TEGO JEST FORUM!
0

#20 Użytkownik nie jest zalogowany   skrobek41 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 776
  • Rejestracja śro, 20 kwi 11
  • Motocykl:Gilera Dna
  • Rok produkcji:2006
  • Gender:Male
  • Location:okolice Rypina,Brodnicy,Golubia
  • Interests:dziewczyny , motory itp.

Napisano 08 kwietnia 2012 - 12:39

przewody są szczelne a kranik i pompka jest sucha
0

  • (2 stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych