regulacja gaźnika
#22
Napisano 10 kwietnia 2012 - 18:11
Przeregulowałem troche gaźnik
ustawienieśrubka od mieszanki wykręcona o 1,5 obrotuod obrotów o 2-3 obrotypo regulacji zrobiłem koło 5kmzdjęcia świecyhttp://img19.imagesh...zdjcie0769o.jpghttp://img813.images.../zdjcie0773.jpg
ustawienieśrubka od mieszanki wykręcona o 1,5 obrotuod obrotów o 2-3 obrotypo regulacji zrobiłem koło 5kmzdjęcia świecyhttp://img19.imagesh...zdjcie0769o.jpghttp://img813.images.../zdjcie0773.jpg
Użytkownik skrobek41 edytował ten post 10 kwietnia 2012 - 18:12
#26
Napisano 14 kwietnia 2012 - 13:08
Przetrzyj klocki hamulcowe delikatnie papierem ściernym
6.10.2008 - Oluś... Kocham :*
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#27
Napisano 14 kwietnia 2012 - 13:48
Davidek, nie zawsze to pomaga, np. u mnie to działa na 2,3 hamowania,
klocki mogą po prostu byc za twarde i to moze byc powód;p
klocki mogą po prostu byc za twarde i to moze byc powód;p
Runner 2001 był,Poprzedni Runner- Klik
Runner 2000 jest! :) Obecny Runner- Klik
NIE POMAGAM NA GG ANI PW! OD TEGO JEST FORUM!
Runner 2000 jest! :) Obecny Runner- Klik
NIE POMAGAM NA GG ANI PW! OD TEGO JEST FORUM!
#28
Napisano 14 kwietnia 2012 - 15:39
Jeżeli klocki na standardowe nie jakieś Synth czy nawet Semi Metal to powinno pomóc
6.10.2008 - Oluś... Kocham :*
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#29
Napisano 14 kwietnia 2012 - 18:01
Klocki mam seryjne przetarłem i pomogło dzięki
mam takie pytanie
chodzi o stacyjke
przekręce w prawo włącza się zapłon przekręce w lewo jest blokada kierownicy i przekręce jeszcze raz i też jest blokada kierownicy
po co jest te drugie przekręcenie w lewo???
mam takie pytanie
chodzi o stacyjke
przekręce w prawo włącza się zapłon przekręce w lewo jest blokada kierownicy i przekręce jeszcze raz i też jest blokada kierownicy
po co jest te drugie przekręcenie w lewo???
#32
Napisano 01 kwietnia 2014 - 21:52
Grzebię akurat przy gaźniku, więc odświeżę temat. Kolega skrobek zadał pytanie,
czy można tak podregulować gaźnik, żeby mniej palił. W domyśle chodzi pewnie o taką regulację, żeby spalanie było w granicach 4l., ale żeby nie było to kosztem osiągów(ew. jak najmniejszym kosztem).
czy można tak podregulować gaźnik, żeby mniej palił. W domyśle chodzi pewnie o taką regulację, żeby spalanie było w granicach 4l., ale żeby nie było to kosztem osiągów(ew. jak najmniejszym kosztem).
#34
Napisano 05 maja 2014 - 22:08
Panowie odświeżam temat
Posiadam w swojej DNA wydech Leovince ZX,dysza w gaźniku 75 reszta seria. Otóż pali mi moja piękność 7-7,5 l na 100 km. Sprawdzałem czy nie ma gdzieś wycieków, przeczyściłem wszystkie wężyki i wogóle ale niestety spalanie się utrzymuje. Oczywiście gdy jechałem z prędkością 55-60 to spalanie wyniosło 6,5 l na 100 l , ale nie po to ściągałem blokady żeby teraz nie użyć tej frajdy Czy macie jakiś pomysł jak zmniejszyć to spalanie? Powiem tylko jeszcze że na blokadach palił 6 litrów co też nie jest dobrym wynikiem... Zmiana gaźnika nie wchodzi w grę :/
Posiadam w swojej DNA wydech Leovince ZX,dysza w gaźniku 75 reszta seria. Otóż pali mi moja piękność 7-7,5 l na 100 km. Sprawdzałem czy nie ma gdzieś wycieków, przeczyściłem wszystkie wężyki i wogóle ale niestety spalanie się utrzymuje. Oczywiście gdy jechałem z prędkością 55-60 to spalanie wyniosło 6,5 l na 100 l , ale nie po to ściągałem blokady żeby teraz nie użyć tej frajdy Czy macie jakiś pomysł jak zmniejszyć to spalanie? Powiem tylko jeszcze że na blokadach palił 6 litrów co też nie jest dobrym wynikiem... Zmiana gaźnika nie wchodzi w grę :/