Strona 1 z 1
Brak ładowania akumulatora uciążliwy problem
#1
Napisano 04 listopada 2012 - 14:58
Znów ja. Drugim problemem mojej GSMki jest to, że nie ładuje akumulatora. Sprawdzałem napięcie na wysokich i na niskich obrotach i nie zmienia się nic, a nic. Jest to irytujące, bo przy rozładowanym akumulatorze nie ma ani stopu ani kierunkowskazów...
Miał ktoś podobny problem i wie co zaradzić? Czy w magnecie są jakieś części które mogły by się zużyć i wymagają wymiany?
Z góry dzięki
Miał ktoś podobny problem i wie co zaradzić? Czy w magnecie są jakieś części które mogły by się zużyć i wymagają wymiany?
Z góry dzięki
#3
Napisano 04 listopada 2012 - 21:20
Póki akumulator był w dobrym stanie, to trzymał 12.30 po naładowaniu i stopniowo słabł, tak jakby magneto wgl nie istniało. Im częściej go ładowałem, tym krócej trzymał, co jest logiczne, bo każde aku tak ma. Teraz jest w takim stanie, że po całej nocy wystarcza na 15 min jazdy, pomimo, że jedyne co jest pod niego podpiętę, to mała kontrolka (naładowania aku), kierunkowskazy (ledowe) i światło stopu (które jako jedyne ma duży pobór).
Użytkownik GSM edytował ten post 04 listopada 2012 - 22:10
#6
Napisano 05 listopada 2012 - 23:28
Jestem świadom, że ten akumulator nadaje się już tylko na śmietnik, ale chodzi mi o ładowanie, które powinno być nawet na rozładowanym aku, a nie ma go wgl. Pomiar miernikiem nie daje żadnych oznak życia magneta. Nie ma żadnej zmiany napięcia, a powinno być, bo to nie zależy od stanu akumulatora...
#10
Napisano 07 listopada 2012 - 19:57
Brak napięcia na aku, światła i kierunki nie działają poprawnie
6.10.2008 - Oluś... Kocham :*
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#14
Napisano 20 sierpnia 2013 - 12:17
Ma może ktoś sprawdzoną metodę sprawdzenia co może być przyczyną braku ładowania? Mam Runnerka SP125 od dwóch dni i juz trochę netu przeszukałem, a że jest to mój pierwszy w życiu jednoślad i to z tzw. magnetem, muszę poznać, jak dla mnie nowe, zasady funkcjonowania tego układu. Już wiem że mogą być dwie przyczyny, właśnie prądnica albo regulator, u mnie 7-pinowy, 12V 26A. Mierząc napięcie na samym akumulatorze wachania są dość spore, bo od ok. 7V do ok.100V. Runnerek pali na kopyto bez problemów, światła są ok., poprzedni właściciel mówił tylko, że musiał co 2 lata wymieniać akumulator i co jakis czas zapalały się wszystkie kierunkowskazy. Sądził, że to od alarmu, jakiegoś dokładanego "no name".
Strona 1 z 1