żywotność silników: 125 4t, 125 2t, 180 4t, 180 2t
#1
Napisano 05 maja 2009 - 11:02
Witam, interesują mnie zywotności tych silników po ile KM mozna nimi robić? które ile maja koni bo róznie to na allegro podawaja większość zmyślaja,
do tego jakie sa mniej wiecej ich spalania i czym sie róznia do tego jaki jest v-max kazdego z nich ? z góry wielkie dzieki
do tego jakie sa mniej wiecej ich spalania i czym sie róznia do tego jaki jest v-max kazdego z nich ? z góry wielkie dzieki
#2
Napisano 05 maja 2009 - 13:07
Napisze Ci wedle swojego sam wyciągnij wnioski ;
model- Runner 2000r (ciecz)
silnik -125 2T cylinder żeliwny
przebieg - 21100 km (ile wytrzyma ?? chyba dużo)
moc - wszędzie pisze 16KM
spalanie - zależne od jazdy miedzy 4 a 5l/100km (tak mi wychodzi zazwyczaj tankuje co 100km)
mam nadzieje że to wystarczy
model- Runner 2000r (ciecz)
silnik -125 2T cylinder żeliwny
przebieg - 21100 km (ile wytrzyma ?? chyba dużo)
moc - wszędzie pisze 16KM
spalanie - zależne od jazdy miedzy 4 a 5l/100km (tak mi wychodzi zazwyczaj tankuje co 100km)
mam nadzieje że to wystarczy
#7
Napisano 09 maja 2009 - 22:05
200cm3 występuje w nowym Runnerze. Nie ma za to już 180 2t.
Po za tym nie wiem, czy w ogóle istnieje 180 4t.
Co do tego ile wyciągnie, to szczególnie przy 2t to jest bardzo różnie. Wszystko zależy tu od dotarcia, płynów i oczywiście eksploatacji.
Po za tym nie wiem, czy w ogóle istnieje 180 4t.
Co do tego ile wyciągnie, to szczególnie przy 2t to jest bardzo różnie. Wszystko zależy tu od dotarcia, płynów i oczywiście eksploatacji.
http://gilera.com.pl...er-xd-vt139.htm <--- Red Hot Runner xD, czyli Projekt mojej kosiarki | Prace trwają...
#10
Napisano 14 maja 2009 - 20:35
180 2t ~~ 144-155km/h
125 2t ~~ 125-135km/h
180 4t ~~ 130-140km/h
125 4t ~~ 115-125km/h
200 4t tutaj nie wiem, ale myślę o granicach 154-160km/h.
Takie moje szacunki, ale popytaj się jeszcze innych, którzy taki sprzęciwa posiadają.
125 2t ~~ 125-135km/h
180 4t ~~ 130-140km/h
125 4t ~~ 115-125km/h
200 4t tutaj nie wiem, ale myślę o granicach 154-160km/h.
Takie moje szacunki, ale popytaj się jeszcze innych, którzy taki sprzęciwa posiadają.
http://gilera.com.pl...er-xd-vt139.htm <--- Red Hot Runner xD, czyli Projekt mojej kosiarki | Prace trwają...
#12
Napisano 15 maja 2009 - 15:36
Miało być 150 xD
http://gilera.com.pl...er-xd-vt139.htm <--- Red Hot Runner xD, czyli Projekt mojej kosiarki | Prace trwają...
#15
Napisano 17 maja 2009 - 00:24
To dużo jak na 125cc 4t. Powinno być w okolicach 3- 4l. Głównie interesują mnie większe pojemności jak 200cc 4t.
--------------------------------------------
Malossi się skończył.
Zbieram datki na silnik 125. W razie czego to:
73 1140 2004 0000 3302 4960 1727
Malossi się skończył.
Zbieram datki na silnik 125. W razie czego to:
73 1140 2004 0000 3302 4960 1727
#18
Napisano 17 maja 2009 - 17:00
No napisz napisz bo kurde myślałem nad większym moto. Mogę robić A1 ale co z tego 125 2t za dużo pali a 125 4t za mało jedzie. Więc myślę nad coś pokroju 180-200 cc 4t. Pewnie ma to już ładne kopyto. Zrobić swapa jak ma Kazek. Tylko ciekawe, czy można tym swobodnie śmigać na 50cc. Może blokada obrotów żeby go tak zamulić albo coś. Kiedyś coś słyszałem, że można mieć silnik od odrzutowca, byleby nie przekraczał 45 km/h. A jak z pojemnością?
--------------------------------------------
Malossi się skończył.
Zbieram datki na silnik 125. W razie czego to:
73 1140 2004 0000 3302 4960 1727
Malossi się skończył.
Zbieram datki na silnik 125. W razie czego to:
73 1140 2004 0000 3302 4960 1727