Runner 2008, spadają obroty gdy mocniej odkręcę przy dużej prędkości. Do tego odpala tylko z gazem
#22
Napisano 10 lipca 2015 - 07:24
Jakie jest wasze zdanie na temat dodatkowego filtra paliwa, przelotowego na wężyku. Czy będzie miał wpływ na tempo przepływu paliwa, czy nie zaburzy jego ciśnienia? Czego użyć jako uszczelki przy łączeniu ponownym karterów po wymianie łożysk wału? Silikon Dirko? Jakaś uszczelka w płynie, słyszałem że tektura? Nie mam tutaj wiedzy. Czy jest jakiś domowy sposób na zdjęcie magneta - bez ściągacza do łożysk?
#23
Napisano 10 lipca 2015 - 20:51
• Filtr powietrza Stage6 (S6-35076) 1 x 24,90 zł
• Cylinder Stage6 Streetrace 70 (S6-7214043) 1 x 499,90 zł
• Bolec centrujący Piaggio (OE-PIA239388) 1 x 5,90 zł
• Filtr paliwa Motoforce Racing (MF48.00022) 1 x 33,90 zł
• Uszczelka zaworu membranowego Motoforce (MF10.10140) 2 x 4,90 zł
• Przewód paliwowy Stage6 (S6-0120) 2 x 18,90 zł
Suma koszyka: 612,20 zł
Oraz
ściągacz koła magnesowego 26x1, Kokusan / Mitsuba (np. Gilera / Piaggio / Peugeot) 26,55 PLN 26,55 PLN
Wał korbowy Top Racing Evolution NG 329,99 PLN 329,99 PLN
Koszt towarów (brutto):
Koszt dostawy (brutto):
Suma (brutto): 356,54 PLN
Na miejscu kupię : zestaw naprawczy pompy wody RMS, łożyska wału SKF, pasek pompy oleju, silikon do karterów oraz spray do czyszczenia gaźników.
Całość ok 270zł
łączny koszt bez roboty to ok 1250zł
Zostanie mi jeszcze opona i plastik pługa.
Czego tu brakuje waszym zdaniem?
#25
Napisano 10 lipca 2015 - 21:52
#27
Napisano 11 lipca 2015 - 08:26
Swoją drogą zakupy zacne, pozazdrościć XD.
Streetrace jest dobrym cylindrem w dobrej kasie . Trzeba go dobrze złożyć , ładnie dotrzeć i będzie ok . Negatywne opinie w dużej mierze biorą się od użytkowników, którzy źle zrobili robotę albo źle docierali, za mało oleju itd..
Użytkownik MrQasq dnia 10 lipca 2015 - 20:51 napisał
Łożysko igiełkowe ! koniecznie.
Jeszcze wydech by się zdał , jeśli flota pozwala .
łożyska jak będziesz pakował do karterów ?
łecio mówi o tym , że łożyska do pompy wody i uszczelniacze możesz kupić sam a trzpień i wirnik zostawić stare .
Użytkownik Tom_WrK edytował ten post 11 lipca 2015 - 08:39
#28
Napisano 11 lipca 2015 - 10:53
Pozostałe części które już są w zestawie to:
Tłumik to LeoVince RR
Wariator Malossi Multivar 2000
Pasek Polini.
Cytat
o co pytasz?
Użytkownik MrQasq edytował ten post 11 lipca 2015 - 11:26
#31
Napisano 11 lipca 2015 - 19:45
Mamy już silnik wyjęty, ale czekamy na klucz do zdjęcia magneto. Ten przyjdzie do nas we wtorek. Także dopiero we wtorek wieczorem będziemy wrzucać dalsze pytania
Na zdjęciach poniżej widać parę ciekawych rzeczy. Pierścienie są bardzo spracowane, pewnie wymiana tylko ich dałaby dużo lepszą kompresję, ale chyba nie warto już odmawiać tych fajnych części co?
Dodatkowo widać w dolnym lewym rogu, że dół cylindra od strony zaworu membranowego jest dziwnie spiłowany, wygląda jakby ktoś tam zajechał Boschem, tylko po co ? Macie jakiś pomysł co to może być? Cylinder jest seryjny i bez szlifu. Gładź wygląda ok. Tłok także, nie ma żadnych niepokojących rys. Jest trochę syfu w komorze korbowej, ale przy takim przebiegu to chyba żadna niespodzianka.
Użytkownik MrQasq edytował ten post 11 lipca 2015 - 19:48
#32
Napisano 11 lipca 2015 - 22:47
Pewnie wymiana pierścieni pomogła by na jakiś czas
Kup sobie k2 akre do mycia silnika i wymyj ładnie kape pompe kartery bo straszny syf masz
#33
Napisano 12 lipca 2015 - 00:00
#34
Napisano 12 lipca 2015 - 12:55
Ściągacz koła magnesowego 26x1, Kokusan / Mitsuba (np. Gilera / Piaggio / Peugeot)
Czy on będzie dobry? Co oznacza w nim to 26x1? Rozmiar tej nakrętki która trzyma magneto to 15 klucz nasadowy, średnica tego wpustu to 25.05mm, a głębokość to 10.10mm:
Pytam, bo nie wiem jak się ma jeden rozmiar do drugiego,a nie chciałbym czekać kolejnego dnia i tracić więcej kasy na niepotrzebne rzeczy. Jaki powinien być rozmiar tego ściągacza i - czy będzie nam potrzebne coś jeszcze w dalszych pracach, żebym mogł to jeszcze dziś zamówić ?
Użytkownik MrQasq edytował ten post 12 lipca 2015 - 13:12
#35
Napisano 12 lipca 2015 - 14:36
Ja mam taki ściągacz gwint 26mm skok 1mm gwintu taki będzie u cb bo w innych p/g jest jeszcze 28x1
Ja używam jeszcze opalarki termometru laserowego i zamrażacza w sprayu
I dodatkowo mam wciągać do wału do odprężenia walu plus wytoczone rurki pod uszczelniacze na silniku ten od zapłonu mam z ograniczeniem 11-12mm chyba
#36
Napisano 12 lipca 2015 - 15:39
Podaj proszę o ile obrotów masz wykręconą dyszę składu mieszanki oraz dyszę wolnych obrotów, żebyśmy mogli wstępnie ustawić nasz gaźnik przy pierwszym rozruchu na nowych częściach. Mamy dyszę główną 70 czy taka bedzie odpowiednia czy do 70ccm bedzie zbyt mała ?
Użytkownik MrQasq edytował ten post 12 lipca 2015 - 17:12
#37
Napisano 12 lipca 2015 - 18:26
Dyszy wolnych nie ruszaj tylko główna wymień a iglice na środek śrubke od składu wykreć o 1.5 obrotu i można będzie próbować odpalać spokojnie
I jeszcze polecał bym ci wkład filtra wymienić polecam stage6 wkładkę