Biegaczka HiPer2Pro by Runner1993
#41
Napisano 21 marca 2011 - 21:45
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#43
Napisano 22 marca 2011 - 16:03
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#44
Napisano 29 kwietnia 2011 - 10:12
A więc Gilera dostała już kartery. Oczywiście jak to z uzywanym częściami nigdy nie obejdzie się bez komlikacji. Muszę zainwestować w komplet wierteł do metalu... śruby utknięte w środku . Na mocowaniu wydechu również nie wiem jak to mozliwe. A więc jest kilka śrub które trzeba niestety rozwiercić może będzie się je dało potem wykręcić a jak nie to chyba jedynie nagwintować...
Kartery są w kolorze czarnym. Koło zębate również z wałku pompy wody nie chce zejść nie wiem dlaczego... Ale pompa raczej chodzi bo pompa wody obraca się luźno bez zacinek także myślę że jestok. Simmeringi rozwalone i posmarowane dookoła silikonem żaroodpornym ale tym to się nie martwię na razie bo wiadome że siądą tam nowe . Flow jakiś tam jest ale i tak zostanie przezmnie ulepszony i odnowiony. Zastanawiam się czy kartery nie oddać do polerki....
Przełożenia też dostałem - wydają sie być dobre zobaczę czy nie będą mieć luzów jak założę...
A teraz cylinder.... Zrobione coś z nim jest. Ale co lepsze przejechane jest wiertłem po gładzi cylindra zostawiając co jakis odstęp wcięcia... w kształcie litery U. I teraz pytanie co z tym robić?? Szlif czy zostawiać? Bo do tego chciałem władowac tłok na jednym pierścieniu
Foto
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#45
Napisano 29 kwietnia 2011 - 13:06
#47
Napisano 29 kwietnia 2011 - 16:21
Wiertełka też muszę kupić 1-nki i rozwiercę kilka urwanych śrub. Flow słaby także będą poprawiał na 100%. Na jakim papierze skończyć? Czy ładować do końca?
Łożyska w karterach a dokładniej łożysko koła oraz łożysko w przełożeniach gdyż lekko wyśmigane i kiwa się na boki to trzeba zapobiec jak już rozebrany .
Kolanko od pompy wody przekładam od swojego karteru bo ułamany trójnik... Co do głowicy tez zostanie spolerowana tak żeby nie było tych dziur. Ale wiecie tak to jest kupowac części używane... Dobrze że chociaż co nieco ogarniam to sobię zrobię
W nie długim czasie zrobię nowe fotki jak się coś ruszy z robotą . Póki co straszna dłubanina .
Cylinder to ta chińska 70ccm odpowiednik Malossiego Sporta . Sprawdzane nawet moc generuje niemal identyczną na tłoku Vertexa ale ja bedę wsadzał na jednym pierścieniu. A Wy co o tym myślicie?
Użytkownik Davidek edytował ten post 29 kwietnia 2011 - 16:22
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#48
Napisano 29 kwietnia 2011 - 16:56
#49
Napisano 29 kwietnia 2011 - 17:43
Duzy karter widzę jest rozwiercony i mały tak samo. Pytanie brzmi czy mogę dać moj mały karter ktory nie jest rozwiercony i nie ma jakiegoś skosu? Czy nie będzie to zbyt dobre? Bo mój jest w dużo lepszym stanie jak tamten...
Co o tym sądzicie?
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#50
Napisano 15 maja 2011 - 12:04
Aktualnie tyle części mam. W najbliższym czasie ten wał Top Racing High-Tech bo on trzyma oraz poorting cylindra oraz konkretny flow karterów. Kartery też chyba będą polerowane bo cenię sobie estetykę pracy jak i wykonania .
Tecnigas RSII Chrom:
Tecnigas wstępnie przejechany pastą polerską. Wyczyszczony z nalotu rdzy na kolanku nawet lekko przebarwieniu usunięte różnymi miksturami . Ja tylko lekko przepolerowałem nie dokończone bo po co przed założeniem się przejedzie na max . Rdzę i czyszczeniem zajęła się Ola i powiem że bardzo dobrze to wyszło bo ja nie mam nerwów na takie dłubaniny .
Cylinder Made in China 70ccm "TUNED" :
Cylinder jak sami widzicie najprawdopodobnij pójdzie do szlifu bo rysy są dodatkowo jedna nie proszona wykonana przez PRO Tunera . Lekko zaostrzone kanały dzielące. Tłok bedzie na jednym pierścieniu najprawdopodobniej od Malossi MHR. Pytanie czy dostanę na nadwymiar? Będzie poddany poortingoi jak macie gościa co potrafi to zrobić bardzo dobrze to mówcie. I przy okazji kartery + ich ogólna polerka. Na cylindrze umyślało mi się cos wygrawerować nie jest to drogie a fajnie wygląda.
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#51
Napisano 15 maja 2011 - 12:09
Póki co tyle częsci mam do Runnera sportowych. W najbliżyszm czasie będzie dochodzić więcej a najwcześniej wał Top Racing High- Tech.
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#52
Napisano 15 maja 2011 - 12:17
Gaźnik jest praktycznie kompletny. Brakuje mi tylko takiej rureczki co przechodzi przez nią linka gazu ( jest skręcona 90* ) jest wkręcana w plastik . Jakby ktos miał to niech da znać . Druga rzecz to dokupić jeszcze ssanie ręczne Stage6 myślałem nad 150cm. Zamonotowac gdzieś pod kierownicą czy coś i powino być ok. Jak macie inne propozycje gdzie to dawać wszytskie przemyślę. Gaźnik wypolerowany ładnie i co powiecie dalej przepolerować czy zostawić już bo źle nie jest. Dysza założona 80 i myślę że na początek wystarczy do odpalenia .
Zawór membranowy Stage6 Big Valve? :
Ten zawór mnie bardzo poważnie zastanawia. Jestem pewien że nie jest on seryjny. Wygląda mi na Stage6 Big Valve. A Wy jak sądzicie? Te blaszki sa wzięte z mojego seryjnego zaworu jak kupowałem tego nie było tylko takie paseczek metalowy tylko na samym dole do wkręcenia śrubek i trzymania membranek. Ale raczej blaszki być muszą bo połamie mi membranki .
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#53
Napisano 15 maja 2011 - 12:26
Jak widzicie dziurki w głowicy są i pytani9espolerować jes do zera czy jeszcze trochę i minimalnie zostawić?
łożyska SKF Tefolon
łożyska wysokoobrotowe będą pracowały na wale Top Racing High-Tech. Słyszałem że dobrze jest jest je pzresmarowac tawotem jak siedzą już w karterach.
Sorki że w tylu postach ale niestety nie mogłem dodać wszytskiego na raz
Uszczelki Malossi
Wybrałem takie ponieważ idealnie pasują. W końcy cylinder jak Malossi Sport
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#55
Napisano 15 maja 2011 - 15:49
Czym było czyszczone nie mam pojęcia . Na pewno były to preparaty niemieckie nie znam aktualnie nazw
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#56
Napisano 15 maja 2011 - 16:20
#58
Napisano 15 maja 2011 - 16:37
RCrack wyszlifowane moze i być ale wtedy odległość tłoka od głowic rośnie i tzw. squisha jest już troszkę gorzej ustawiać chociaz nawet to jest kilka mm .
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#60
Napisano 15 maja 2011 - 19:17
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----